Re: Vragentopic

632
Ach ja. Ik heb ook altijd zoiets van: liever dat ze na 5x vragen pas klantvriendelijk worden, dan dat ze helemaal niet klantvriendelijk worden :D
Met dit soort organisaties duurt het ook gewoon even voordat het bij de juiste persoon komt te liggen.
Image

Re: Vragentopic

633
gamerke1992 wrote:Ik heb zonet antwoord gekregen en ze laten alle kosten vallen :) Mijn laatste mail heeft dus toch indruk gemaakt gelukkig. Moet ik daar nu echt 5 keer voor mailen... Maarja ik ben dus blij :)
die arme secretaresse is nog niet goed van al die scheldmails.... ze moest wellicht een weekje of 2 bekomen nadat jij je duivels ontbonden had.... en ook nog een bezoekje langs de psychiater..... maar jij hebt je doel bereikt dus waar maken we ons druk over ? :)

Re: Vragentopic

634
ik zit met iets vreemd, als ik naar mijn downloadlijst ga in de Store via PS3 staan er maar 18 items in, terwijl het er honderden moeten zijn, ik heb de store al opnieuw geïnstalleerd maar het hielp niet. Nu moet ik dus altijd via de Store van de PC gaan om te zien welke games ik heb binnengehaald op PS3. Iemand die weet hoe dit komt dat er zo weinig items verschijnen en hoe op te lossen ?

Re: Vragentopic

636
paveman wrote:Heb je al bij accountbeheer / transactieoverzicht gekeken? Daar moet de lijst wél volledig zijn. In de Store wordt volgens mij inderdaad maar een beperkte geschiedenis.
ja maar slechts 18 ?? en niet al mijn plus games staan erin, dat is toch niet normaal ?

Re: Vragentopic

640
Heeft er iemand ervaring met het op frame hangen van een canvasdoek? Kost dit veel geld om te laten doen of is dit makkelijk zelf te doen? Ik wil een canvas van game of thrones voor in mijn mancave, maar ze verkopen bijna uitsluitend zonder frame.

Deze 2 vind ik echt leuk:
Image
Image
Edit: ik heb een prijs opgevraagd bij een lokale winkel. Nu nog op antwoord wachten.
Image

Re: Vragentopic

641
Binnenkort komen mijn examens er weer aan. Ik heb voor de examens geprobeerd zo weinig nieuwe spellen te kopen, wat wel gelukt is. Nu vraag ik me alleen af welke games ik allemaal gemist heb in die tijd. Ik heb wel al het gamenieuws gevolgd, maar het kan zijn dat ik nog iets vergeten ben. Ik wil na mijn examens 2 nieuwe games kopen en ik zit te twijfelen tussen horizon: zero dawn, persona 5, dragon quest builders en kingdom hearts 1.5 +2.5 remastered. Ik denk dat ik zeker horizon zero dawn zal kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen die andere drie games. Wat vonden jullie van deze games en hebben jullie nog suggesties voor andere pareltjes?
Image

Re: Vragentopic

642
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand ervaring met het op frame hangen van een canvasdoek? Kost dit veel geld om te laten doen of is dit makkelijk zelf te doen? Ik wil een canvas van game of thrones voor in mijn mancave, maar ze verkopen bijna uitsluitend zonder frame.

Deze 2 vind ik echt leuk:
Image
Image
Edit: ik heb een prijs opgevraagd bij een lokale winkel. Nu nog op antwoord wachten.
Is juist niet de bedoeling er bij zo'n canvas geen frame om zit?
Image

Re: Vragentopic

643
minermb wrote:Binnenkort komen mijn examens er weer aan. Ik heb voor de examens geprobeerd zo weinig nieuwe spellen te kopen, wat wel gelukt is. Nu vraag ik me alleen af welke games ik allemaal gemist heb in die tijd. Ik heb wel al het gamenieuws gevolgd, maar het kan zijn dat ik nog iets vergeten ben. Ik wil na mijn examens 2 nieuwe games kopen en ik zit te twijfelen tussen horizon: zero dawn, persona 5, dragon quest builders en kingdom hearts 1.5 +2.5 remastered. Ik denk dat ik zeker horizon zero dawn zal kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen die andere drie games. Wat vonden jullie van deze games en hebben jullie nog suggesties voor andere pareltjes?
Waarom koop je ze niet allemaal?
Dragon quest builders zegt mij niet echt iets. Zou tss Persona 5 en kingdom Hearts zijn..
Image

Re: Vragentopic

644
NTGSruler wrote:
minermb wrote:Binnenkort komen mijn examens er weer aan. Ik heb voor de examens geprobeerd zo weinig nieuwe spellen te kopen, wat wel gelukt is. Nu vraag ik me alleen af welke games ik allemaal gemist heb in die tijd. Ik heb wel al het gamenieuws gevolgd, maar het kan zijn dat ik nog iets vergeten ben. Ik wil na mijn examens 2 nieuwe games kopen en ik zit te twijfelen tussen horizon: zero dawn, persona 5, dragon quest builders en kingdom hearts 1.5 +2.5 remastered. Ik denk dat ik zeker horizon zero dawn zal kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen die andere drie games. Wat vonden jullie van deze games en hebben jullie nog suggesties voor andere pareltjes?
Waarom koop je ze niet allemaal?
Dragon quest builders zegt mij niet echt iets. Zou tss Persona 5 en kingdom Hearts zijn..
Ik koop liever eerst twee spellen en als ik ze uitgespeeld heb misschien de andere twee kopen. Anders moet ik telkens, als ik wil gaan spelen, tussen die 4 spellen kiezen en omdat ik dan niet kan kiezen, kies ik geen van die spellen en ga ik een ander spel spelen :silly: Ik moet misschien nog eens wat info over persona 5 en kingdom hearts opzoeken, aangezien ik er maar weinig vanaf weet.
Image

Re: Vragentopic

645
minermb wrote:
Ik koop liever eerst twee spellen en als ik ze uitgespeeld heb misschien de andere twee kopen. Anders moet ik telkens, als ik wil gaan spelen, tussen die 4 spellen kiezen en omdat ik dan niet kan kiezen, kies ik geen van die spellen en ga ik een ander spel spelen :silly: Ik moet misschien nog eens wat info over persona 5 en kingdom hearts opzoeken, aangezien ik er maar weinig vanaf weet.
Lijkt mij een goed idee!! Toch op zijn minst weten wat je koopt.
Image