Re: Vragentopic

646
billie91 wrote:
gamerke1992 wrote:Heeft er iemand ervaring met het op frame hangen van een canvasdoek? Kost dit veel geld om te laten doen of is dit makkelijk zelf te doen? Ik wil een canvas van game of thrones voor in mijn mancave, maar ze verkopen bijna uitsluitend zonder frame.

Deze 2 vind ik echt leuk:
Image
Image
Edit: ik heb een prijs opgevraagd bij een lokale winkel. Nu nog op antwoord wachten.
Is juist niet de bedoeling er bij zo'n canvas geen frame om zit?
Het doek wordt over een houten frame gespannen, waardoor je de frame niet kan zien ;)
Image
Image

Re: Vragentopic

647
Ik zou toch voor Persona 5 gaan dan. KH1.5 en 2.5 zijn goede games, maar toch zeker duidelijk verouderd met een paar games er tussen die niet echt de moeite waard zijn (eigenlijk zijn alleen KH en KH2 dat). P5 biedt volgens mij veel meer content en tegen topkwaliteit.
Dragon Quest Builders heb ik zelf nooit gespeeld, maar heb ik persoonlijk gewoon niet een hele hoge pet van op, dus vandaar dat ik die hier buiten gelaten heb... :D
Image

Re: Vragentopic

658
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:Een dartspel?
Daar had ik inderdaad ook al aan gedacht :D Ik heb alleen schrik dat de muur dan beschadigd gaat worden bij het misgooien.

Gewoon een randring kopen ervoor: https://www.bol.com/nl/p/winmau-dartbor ... 028457910/
Als je dan mist, zit hij daarin. Is een soort mouche en je ziet niet eens erna waar je gegooid hebt.
Je hebt ook goedkopere denk ik, maar zo heb je tenminste een idee.
Enkel mijn schoonvader is er hier al in geslaagd om zelfs naast die omrandend te gooien, dus het kan nog wel altijd :p
Image

Re: Vragentopic

659
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:Een dartspel?
Daar had ik inderdaad ook al aan gedacht :D Ik heb alleen schrik dat de muur dan beschadigd gaat worden bij het misgooien.

Gewoon een randring kopen ervoor: https://www.bol.com/nl/p/winmau-dartbor ... 028457910/
Als je dan mist, zit hij daarin. Is een soort mouche en je ziet niet eens erna waar je gegooid hebt.
Je hebt ook goedkopere denk ik, maar zo heb je tenminste een idee.
Enkel mijn schoonvader is er hier al in geslaagd om zelfs naast die omrandend te gooien, dus het kan nog wel altijd :p
Thanks dat is interessant :D
Image
cron