Re: Pronken met je Platinums

1594
Ik heb dit spel ook al sinds 2015. Er waren uiteindelijk 2 DLC's die allebei achievements toevoegden. In de basegame had ik volgens mij iets van 220 uur, na de eerste DLC, afterbirth (AB), werd dat 300 uur en na de laatste, afterbirth+ (AB+), dus 433. Elke DLC voegde achievements toe en elk "deel" heeft een soort eind-achievement als je alles voltooid had. Zo was er real platinum god voor rebirth, 1000% voor AB en die voor AB+. Er waren achievements zoals versla die boss met die character, voltooi die challange of zoiets als speel 30 dailies (dat was de laatste die ik moest halen). Er zijn 339 achievements voor het spel.
Er zijn in totaal 14 characters en met elke character kun je 12 achievements krijgen door bepaalde bosses te verslaan (168 achievements). Je moet minimaal 4 runs doen om alle achievements voor een character te halen (2 in hard mode, 1 in greed mode en 1 greedier mode). Ik deed meestal 1 uur of meer over een run, als ik tot het einde ging. Ik ben dan echter ook meer een verkenner.

Een paar dingen waren wel moeilijk. Zo waren er een paar moeilijke challenges en twee moeilijke characters, the lost en the keeper (deze zat in AB). In rebirth had ik geen zin om the lost te doen, aangezien die al dood gaat na een keer geraakt te worden. In AB kun je iets vrijspelen, waarmee the lost 1 keer per room geraakt kon worden. Zo werd die wat makkelijker en ging ik gelijk alles voor hem vrijspelen. The keeper had als levens twee centen i.p.v harten. Deze had dus een andere mechanic dan andere characters en was ook wel moeilijk. Het hangt eigenlijk vooral af van welke items je krijgt of een run moeilijk is of niet.

Toen AB uitkwam had ik real platinum god gehaald en toen AB+ aangekondigd was, besloot ik ook om te wachten tot die uit zou komen om 1000% vrij te spelen. Toen ik een paar moeilijke achievements van AB+ had gehaald, besloot ik om te proberen om daarvan ook alles te vrij te spelen. Wat dus gelukt is. Ik ben nu ook een van de 0,66% op steam die deze achievement heeft :D

@Kolm: Dit gaat nog niet, omdat AB+ nog niet uit is voor playstation en ik ben ook niet van plan om daar alles te gaan vrijspelen

Ik hoop dat dit allemaal duidelijk is, als er nog vragen zijn, beantwoord ik die wel ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1603
Mr.Wolf wrote:
Sanity penguin wrote:
billie91 wrote:Platinum #16: Tales from the Borderlands. Deze plat kun je gewoonweg niet missen en echt supermakkelijk.
Image
Second That!
ik heb vooral genoten van episode 5 :)
Heb ik al een tijdje, maar episode 4 was gewoon prachtig
Ik vond de game in zijn geheel gewoon erg goed. De eerste episode was nogal langdradig, maar daarna was elke episode gewoon steeds beter. Episode 4 is mijn favoriet.
Image
cron