Re: Beat that Backlog! (2017 Edition)

226
Kolm wrote:Dragon Quest Heroes II gekocht => -1
Little Nightmares gekocht => -1
Kingdom Hearts HD 1.5 en 2.5 Remix collection gekocht => -6
Kingdom Hearts HD 2.8 gekocht => -3

Totaal... -11. Die HD collections zijn nefast voor de backlog :nerd:

Kolm: Gekocht in 2017: 34 Uitgespeeld in 2017: 12 Totale score: -22
... en ook wel weer handig voor de backlog: er zit op elk van de HD uitgaves een 'game' waarvan alleen de filmpjes erop staan (geen gameplay). Daar doe je 1/2 uurtjes over om het uit te kijken en that's it... Dat gaat dan ook wel weer snel...
Image

228
paveman wrote:... en ook wel weer handig voor de backlog: er zit op elk van de HD uitgaves een 'game' waarvan alleen de filmpjes erop staan (geen gameplay). Daar doe je 1/2 uurtjes over om het uit te kijken en that's it... Dat gaat dan ook wel weer snel...
Klopt, heb er dus al eentje van de backlog af :D Maar het is eerder 3u, dus dat is nog best lang voor een 'filmpje' :P
En ik merkte dat ze op PS4 ook geen trophies hebben, die uit KH1.5 en 2.5 hebben wel trophies op de PS3.
Op het ogenblik ook verschillende games die dicht bij 100% zijn, maar laatste trophies zijn online DLC :(
Image

231
billie91 wrote:Zonet Tales from the Borderlands uitgespeeld. Mijn backlog is nu mooi aan het teruglopen. :)

billie91: Gekocht in 2017: 9 Uitgespeeld in 2017: 4 Totale score: -5
Had je deze al langer of heb je die recent via de psplus update 'gekocht'? Want als je hem via psplus hebt, dan moet je hem eerst nog wel een keertje toevoegen aan je backlog lijkt me :think:
Zelf tel ik enkel psplus games die ik start, niet alles wat ik 'koop'. Helft van de tijd weet ik niet eens meer wat het is tot ik het opzoek :|
Image

232
Kolm wrote:
billie91 wrote:Zonet Tales from the Borderlands uitgespeeld. Mijn backlog is nu mooi aan het teruglopen. :)

billie91: Gekocht in 2017: 9 Uitgespeeld in 2017: 4 Totale score: -5
Had je deze al langer of heb je die recent via de psplus update 'gekocht'? Want als je hem via psplus hebt, dan moet je hem eerst nog wel een keertje toevoegen aan je backlog lijkt me :think:
Zelf tel ik enkel psplus games die ik start, niet alles wat ik 'koop'. Helft van de tijd weet ik niet eens meer wat het is tot ik het opzoek :|
Ik had hem al een langere tijd dus hij kan gewoon van de backlog. Zie pagina 4 van deze topic. Ik heb daar de lijst games neergezet die ik toen heb gekocht.
Image

240
Kolm wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik kan er beter mee ophouden en mijzelf als gamer/verzamelaar zien ipv enkel gamer :q:
Ik dacht dat het verzamelen gewoon bij het gamen hoorde? Vandaar toch dit topic? :think: :P
Uhu, maar sommige games wil ik gewoon hebben terwijl ik nu al weet dat ik er misschien over 10 jaar eens tijd voor ga kunnen maken. Dat is dan echt games kopen omdat ze goed zouden staan in mijn kast.