Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1607
paveman wrote:
Toon8 wrote:Beide remasters voor 10€ op steam.
Image
Image
Ze zijn ook beide op PSN (als Fury collectie of zo) voor € 20 in totaal.
Ik heb het gezien maar 10€ is nog altijd beter dan 20€ eh :P Maar kheb wel getwijfeld om ze voor ps4 te kopen aangezien ze op pc wat mankementjes hebben, hopelijk kom ik niets tegen.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1613
Toon8 wrote:
Image
Blijkbaar stopt de verkoop van deze over een dag, vandaar dat hij nu overal in korting staat. Ik kende het niet maar blijkbaar van de makers van quantum break en voor 2,79€ kan je niet missen zeker ;)
Een erg goede game blijkbaar (beter dan Quantum Break alleszins), en de verkoop stopt omwille van een vervallen muzieklicentie.

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1617
Toon8 wrote:
Image
Blijkbaar stopt de verkoop van deze over een dag, vandaar dat hij nu overal in korting staat. Ik kende het niet maar blijkbaar van de makers van quantum break en voor 2,79€ kan je niet missen zeker ;)
Heb ik ook maar gedaan... Mijn laptop kan het niet eens aan eh, maar ik heb het toch maar :p
Hopelijk binnenkort mijn gaming laptop
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1618
Mr.Wolf wrote:
Toon8 wrote:
Image
Blijkbaar stopt de verkoop van deze over een dag, vandaar dat hij nu overal in korting staat. Ik kende het niet maar blijkbaar van de makers van quantum break en voor 2,79€ kan je niet missen zeker ;)
Heb ik ook maar gedaan... Mijn laptop kan het niet eens aan eh, maar ik heb het toch maar :p
Hopelijk binnenkort mijn gaming laptop
Zoals ik al zei voor 2,79€ kan je eigenlijk niet missen eh :P En van wat ik allemaal lees is het een zeer goede game.
En de specs zijn niet zo veel eisend, met een laptop van rond 500€ ga je het al kunnen spelen.
Image
cron