Re: Trophy Leaderboards II

16
Oké ik moet dus enkel zien dat NTGS mij niet inhaalt en ik coolgamer of paveman inhaal qua :Tp: voor een medaille :P

Mooi werk Frans leuk dat het verder wordt gezet ;) :cool:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

17
RoyVdW wrote:Oké ik moet dus enkel zien dat NTGS mij niet inhaalt en ik coolgamer of paveman inhaal qua :Tp: voor een medaille :P

Mooi werk Frans leuk dat het verder wordt gezet ;) :cool:
Mijn zegen heb je! :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

18
Voorlopig weinig tijd voor te gamen ;)
En als ik game is het op de Vita. Ben begonnen met Montezuma 4 en dat zal tijdje duren vooraleer de platinum in zicht komt. Als dat ooit lukt...
Image

Re: Trophy Leaderboards II

20
billie91 wrote:Ik zie dat ik qua platina op plek 16 sta, maar dat moet volgens mij plek 15 zijn. :D
Volgende week dan. Ik heb de tellingen verricht van zaterdag op zondag. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

21
Sora_Lizard wrote:
billie91 wrote:Ik zie dat ik qua platina op plek 16 sta, maar dat moet volgens mij plek 15 zijn. :D
Volgende week dan. Ik heb de tellingen verricht van zaterdag op zondag. :)
Aha, het is trouwens ook tof als je elke week een klein verhaaltje ervan maakt. Dat vond ik altijd bij de eerste leaderboards wel mooi om te lezen.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

24
minermb wrote:
Sora_Lizard wrote:
billie91 wrote: Aha, het is trouwens ook tof als je elke week een klein verhaaltje ervan maakt. Dat vond ik altijd bij de eerste leaderboards wel mooi om te lezen.
Dat deed ik toch ook? :(
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 853#p56023
Die is toch al van meer dan een week geleden?
Net als Tjeefkeuh willen we het eens per week publiceren. In verband echter met mijn andere bezigheden kan de dag variëren van zaterdag t/m maandag. Maar goed hier istie weer!

Overall:
Geen verschuivingen deze reis. Opvallend is dat Hybris in percentage achteruit is gegaan!

Platinums:
Weinig nieuwe platinums afgelopen week, Kolm +3, Sanity +1, billie +1, die daarmee stijgt van plaats 17 naar 16.

Completion:
Ook hier is billie goed bezig en stijgt naar plaats 13 daarmee gamerke in de verdediging dwingend op plaats 14.

Rarity:
Hybris en met0t0 verwisselen van stek, met0t0 stijgt naar plaats 5 en komt daarmee in de buurt van een medal! Ook daviduvel en gamerke verwisselen van plaats waarbij daviduvel nu in de top 10 terecht is gekomen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

26
Daar ga je vast en zeker snel wat aan doen! :P
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

29
Sora_Lizard wrote:
minermb wrote:
Sora_Lizard wrote:
billie91 wrote: Aha, het is trouwens ook tof als je elke week een klein verhaaltje ervan maakt. Dat vond ik altijd bij de eerste leaderboards wel mooi om te lezen.
Dat deed ik toch ook? :(
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 853#p56023
Die is toch al van meer dan een week geleden?
Net als Tjeefkeuh willen we het eens per week publiceren. In verband echter met mijn andere bezigheden kan de dag variëren van zaterdag t/m maandag. Maar goed hier istie weer!

Overall:
Geen verschuivingen deze reis. Opvallend is dat Hybris in percentage achteruit is gegaan!

Platinums:
Weinig nieuwe platinums afgelopen week, Kolm +3, Sanity +1, billie +1, die daarmee stijgt van plaats 17 naar 16.

Completion:
Ook hier is billie goed bezig en stijgt naar plaats 13 daarmee gamerke in de verdediging dwingend op plaats 14.

Rarity:
Hybris en met0t0 verwisselen van stek, met0t0 stijgt naar plaats 5 en komt daarmee in de buurt van een medal! Ook daviduvel en gamerke verwisselen van plaats waarbij daviduvel nu in de top 10 terecht is gekomen.
Ja, dit bedoel ik. Die eerste had ik ook gelezen en daarom vroeg ik er ook naar. Vooral dat Shampi bijna een platinum heeft dus is geschrokken vond ik wel grappig om te lezen. :lol:
Image