Re: Trophy Leaderboards II

31
De Leaderboards zijn weer bijgewerkt. Door privé omstandigheden kan ik het niet zo regelmatig doen als Tjeefkeuh het telkens gedaan heeft. Maar we gaan door!

De examentijd straalt er van af, weinig schokkende gebeurtenissen waar sommigen dan weer handig gebruik van hebben gemaakt.

Overall:
Billie en Sanity wisten als enigen een level te stijgen. Bij level 21 zien we drie mensen die elkaar mogelijk op de hielen zitten: gamerke, daviduvel en Mr.Wolf. Succes alle drie!

Platinums:
Ook hier was het rustig. Slechts 4 gamers die een platinum hebben unlockt: billie (weer!), Kolm, met0t0 en Sanity! Gefeliciteerd!

Completion:
Nu ze eenmaal de 80% gepasseerd is lijkt Kolm toch gestaag te klimmen richting ruler.
In de midden regionen, net onder de 50% blijft het spannend tussen Sora, Marty en daviduvel.
In de lagere sferen zien we dat Stany en divided een robbertje vechten op de grens van 30% en Elexus, miner en Mr.Wolf op het niveau van 26% onderling willen uitmaken wie dit korte lijstje gaat aanvoeren.

Rarity is deze week niet verwerkt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

34
Het zal nu nog wel even duren voor ik weer een platinum haal, ik zou niet weten welke game. Maar in Project CARS zitten misschien nog wat zeldzame trophies die mijn rarity naar omhoog zullen helpen.

Re: Trophy Leaderboards II

36
De Leaderboards zijn weer bijgewerkt. De warmte speelde mij parten en daarnaast heb ik mooie stappen weten te maken samen met Tjeefkeuh om te komen tot een afhandeling in groepsverband.


Overall:
Geen wijzigingen in de standen. Bij level 21 zien we dat gamerke, daviduvel en Mr.Wolf nog geen afstand tot elkaar weten te nemen! Nogmaals succes alle drie!

Platinums:
6 mensen hebben afgelopen week ergens een platinum weten op te rapen: coolgamer, gamerke, Marty (waar blijft 200?), miner, Sanity en Tjeefkeuh. Gefeliciteerd!

O ja, ShAmPi is zich waarschijnlijk rot geschrokken toen hij merkte dat hij zich met 84% van Horizon in de gevarenzone begaf. Onze anti-plat-vriend is meteen met 3 andere games begonnen. :)

Completion:
De strijd tussen Elexus, miner en Mr.Wolf op het niveau van 26% is vooralsnog beslecht in het voordeel van miner die met 27,40% een behoorlijke voorsprong lijkt te hebben genomen.

Rarity is deze week niet verwerkt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

38
paveman wrote:Mijn plat was dus net te laat voor de update :cry: :lol:
Ik ben benieuwd of je me weer voorbij gaat met de volgende Rarity update Kolm!
Niet te laat, volgende week staat die erbij! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

42
Van een gedeelde plek naar een andere gedeelde plek bij de platinums. Als ik nog een platinum haal, dan kom ik op weer een gedeelde plek :P
Image

Re: Trophy Leaderboards II

43
Sora_Lizard wrote:De Leaderboards zijn weer bijgewerkt. De warmte speelde mij parten en daarnaast heb ik mooie stappen weten te maken samen met Tjeefkeuh om te komen tot een afhandeling in groepsverband.

Platinums:
6 mensen hebben afgelopen week ergens een platinum weten op te rapen: coolgamer, gamerke, Marty (waar blijft 200?), miner, Sanity en Tjeefkeuh. Gefeliciteerd!
Soon :nerd:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

45
paveman wrote:Tekken 7, I guess? No 13.000 I guess? :lol:
is de bedoeling, mits het online werkt :(
Kan namelijk niet connecten in ranked matches
Image