Re: Wat speel je op dit moment?

1291
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote: Ochja, das 60 euro voor 15 uur en dat komt vaak voor zonder kritiek
Dat is ook een dure release prijs maar rekening houdend bij een retail exemplaar kan je het nog doorverkopen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Er is een retail versie als ik mij niet vergis
Jups

Zelfs met statue voor slechts 25-30€
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1295
Mr.Wolf wrote:Bezig met Darksiders 2 Deathinitive edition. Ziet er geweldig uit! Ook is die Alienation aan het proberen. Is normaal gezien niet zo m'n genre, maar dit is wel goed uitgewerkt.
Hier ook met Darksiders bezig. Pas wel op met crashes. Heb er al een paar gehad tijdens een bossfight op Deathinitive mode. En het gebeurt dan ook als ze bijna dood zijn :|

Voor de rest is het een geweldige game
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1296
Onlangs Project CARS eens opgestart en in free practice wat instellingen getest voordat ik aan het echte werk begin. Heel veel opties :cool:
Het zal wel wennen zijn na Driveclub, want dat was qua besturing heel makkelijk (ge kon vlot uw rem volledig indrukken en netjes stoppen bijvoorbeeld, wat ik bij Project CARS zonder assists niet zo aanraden :p).

Re: Wat speel je op dit moment?

1298
Elexus wrote:Hearthstone is momenteel het enige dat ik nog speel. Tis een perfect spel vr in de pauzes. :p De andere games zullen nog even moeten wachten. Het is toch niet goed voor mijn ps4 om in deze warmte te 'werken'.
Heb ik ooit nog gespeeld met de crew op Gamescom. Was de eerste keer ooit. Kon er helemaal niks van :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1299
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:Hearthstone is momenteel het enige dat ik nog speel. Tis een perfect spel vr in de pauzes.
Image
De andere games zullen nog even moeten wachten. Het is toch niet goed voor mijn ps4 om in deze warmte te 'werken'.
Heb ik ooit nog gespeeld met de crew op Gamescom. Was de eerste keer ooit. Kon er helemaal niks van :p
In het begin was ik er ook niet goed in.
Image
Allez nu bengel ik nog steeds onderaan de ranked lijst maar ik kan me soms wel beter verweren. Helaas speelt geluk hebben een enorm grote rol in dat spel.
Image
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1301
Tjeefkeuh wrote:
Elexus wrote:Hearthstone is momenteel het enige dat ik nog speel. Tis een perfect spel vr in de pauzes. :p De andere games zullen nog even moeten wachten. Het is toch niet goed voor mijn ps4 om in deze warmte te 'werken'.
Blaast uw PS4 ook direct als een stofzuiger nu?
Ja het is echt super warm op mijn kamer en mijn consoles en computer gaan echt in overdrive als ik ze nu aansteek dus laat ik het maar. Mijn ps3 is zo gesneuveld een aantal jaar geleden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1302
Elexus wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Elexus wrote:Hearthstone is momenteel het enige dat ik nog speel. Tis een perfect spel vr in de pauzes. :p De andere games zullen nog even moeten wachten. Het is toch niet goed voor mijn ps4 om in deze warmte te 'werken'.
Blaast uw PS4 ook direct als een stofzuiger nu?
Ja het is echt super warm op mijn kamer en mijn consoles en computer gaan echt in overdrive als ik ze nu aansteek dus laat ik het maar. Mijn ps3 is zo gesneuveld een aantal jaar geleden.
De mijne blaast zelfs zo op koude dagen :(
Maar durf hem niet open halen :/

Fearia al eens geprobeerd?
En Magic the gathering Puzzle Quest is ook steengoed, daar ben ik zelf trouwens vaak nr 1 in een online toernooi.
Ze hebben met de laatste update wel een beetje het spel verziekt imo, alle ''goeie'' kaarten kan je nu niet meer gebruiken :L: ;(
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Wat speel je op dit moment?

1303
Stany7 wrote:
De mijne blaast zelfs zo op koude dagen :(
Maar durf hem niet open halen :/
Zeker eens doen, ge moet echt al heel erg lomp zijn om iets om zeep te helpen. Bij mijn PS4 maakte dat een enorm verschil. Als ge het echt niet ziet zitten, blaas dan eens (evt met zon spuitbus) het stof uit de zijkanten, das al iets.

Re: Wat speel je op dit moment?

1304
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd opvallend weinig last heb van het blazen van mijn PS4. Het scheelt volgens mij ook enorm welke game je speelt (zwaardere game = meer last van blazen)

OT: op de Vita (ideaal bij het voeding geven van een baby ;)) Danganronpa - best leuke visual novel
PS4: Lara Croft GO en PES 2017. Beide handig voor kortere sessies/goed te pauzeren
PS3: moet ik nodig weer eens gebruiken... zoveel ongespeelde games nog op dit systeem....
Image
cron