Re: Trophy Leaderboards II

46
Geen wereldschokkende veranderingen. Nog niet hoewel Coolgamer blijkbaar wel een soort van wapenwedloop gestart was en dat gaat zich langzaam uitbetalen. De een na de ander smikkelt hij op. L a n g z a a m maar zeker.

Overall:
Een persoon, fsterchele23, wist een level te stijgen. Hij laat zich de laatste tijd niet vaak meer zien hier, maar ik ben ervan overtuigd dat dit slechts tijdelijk is.

Platinums:
5 mensen wisten ergens een platinum te unlocken, coolgamer, fsterchele23, Marty, minermb en paveman. Een persoon vond zelfs twee platinums, daviduvel.

Marty wist zijn 13.000e (!) trophy om te zetten in zijn 200e platinum. We hebben er lang in spanning op moeten wachten maar er is weer een mijlpaal gezet!

De platinum van minermb bezorgde hem de naam van een van de twee stijgers deze week!

Completion:
Daviduvels 2 platinums betaalden zich uit in een flinke stijging in completion. Hierdoor zakte Marty echter een plaatsje, ondanks 200 platinums.

Rarity:
Is weer eens bijgewerkt. Hierbij geen grote verschuivingen.

Opvallend vind ik dat het lijkt dat sommige mensen zich niet of nauwelijks durven te bewegen om hun (redelijk) goede positie te behouden. Sora heb ik er al op aangesproken.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

48
Mogelijke nieuwe layout. Deze is grotendeels te automatiseren waarbij m.b.v. macro's ook de volgorde kan worden bepaald. Deze layout gaat veel tijd besparen.
Image
Please shoot. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

52
daviduvel wrote:Sorry Marty ;)
Geen probleem :lol: Ben te veel nieuwe games gestart om een beetje makkelijke trophies binnen te halen zodat de platinum van Tekken 7 nummer 13000 zou worden. Dus als ik die even ga uitspelen haal ik je wel weer in :shh:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

54
Bedankt voor de positieve reacties. Een groot nadeel echter zie ik in het feit dat zonder een uitgebreide stap voor stap handleiding dit niet door anderen kan worden uitgevoerd. Er is nog e.e.a. aan verfijning noodzakelijk plus een handleiding voordat het uit handen gegeven kan worden. Een klein aantal eenvoudige handmatig uit te voeren details blijven desondanks nog bestaan maar dit is allemaal in overzichtelijke Excel bladen. Hier bedoel ik mee de stijgen en dalen pijltjes, ex aequo gevallen en het eventueel aanpassen van de kleuren bij Completion en Rarity.

Helaas moeten de cijfers altijd nog handmatig vanuit PSN worden overgenomen. Hieraan wordt gewerkt, maar we willen zeker zijn dat er geen "veiligheidslekken" ontstaan.

In de eerste posts kunnen jullie een vergelijking maken tussen de bestaande methode en de nieuwe. Graag hoor ik nog commentaar voordat ik hiermee verder ga.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

55
Maar liefst 7 platinums afgelopen week waarvan het leeuwendeel bijeengegaard door Coolgamer. Die koele kikker heeft er 4 (vier) in elkaar geknutseld. Het was zeker slecht weer daar waar zhij woont. :)

Overall:
Twee gamers wisten een level omhoog te klauteren, niet de geringsten onder ons. Namelijk Marty en Kolm waarbij Kolm een maagdelijk percentage wist te veroveren in het nieuwe level.

Platinums:
4 mensen zagen kans om 1 of (veel) meer platinums bij elkaar te schieten, slaan, schoppen, rijden of te puzzelen, Coolgamer 4 stuks :O , Marty (who else), RoyVdW en Sanity die zijn dochter aan het werk heeft gezet.
Coolgamer en paveman wisselen van plaats en daarmee ook van medal.

Vlak voor zijn vakantie wist Stany7 nog zijn 9000e trophy aan een game te ontfutselen!

Completion:
Een complimentje voor Roy op zijn verjaardag, dankzij zijn platinum wist hij nog iets te stijgen bij Completion en tipt bijna de 91% aan! :flow:
Coolgamer behaalt ook hier een succesje en wisselt van plaats met gamerke1992.

Rarity:
Is bijgewerkt. Geen opvallende veranderingen.

Om niet weer per ongeluk bijna een platinum te scoren is ShAmPi aan een nieuw projectje begonnen: https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... ?f=9&t=866
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

56
Hmm, ik blijf overal redelijk stabiel. Komende 2 weken heb ik ook doorgaans geen consoles bij de hand, dus dat zal ook niet goed doen voor mijn vooruitgang qua trophies :p
Ach, met WRC5 zou ik wel snel nog een platinum moeten kunnen halen.

Proficiat Shampi met het bijna-maar-toch-zeker-niet-helemaal halen van uw platinum ;)

Re: Trophy Leaderboards II

59
RoyVdW wrote:Bedankt Frans jij bent de enige die dit gezien heeft denk ik :party: ;)
Graag gedaan, maar je hebt het op PXtR niet openbaar staan. Ik weet het nog uit oude aantekeningen van Pure of van OPM. Gefeliciteerd! :party:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu