Re: Wat speel je op dit moment?

1306
gamerke1992 wrote:Ik ben begonnen met skyrim special edition op de ps4. It's good to be back :D misschien dat ik ook hier voor de Platinum ga.
Heerlijk hè, ik speelde deze ook weer op ps4 maar ben nu level 25 en heb weer even een pauze ingelast , wellicht speel ik deze ineens over paar maanden weer als ik weer zin krijg.

Speel momenteel sw battlefront ultimate omdat deze net nieuw is :D heb veel zin in Crash dus hierna zal ik daaraan beginnen .
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1307
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben begonnen met skyrim special edition op de ps4. It's good to be back :D misschien dat ik ook hier voor de Platinum ga.
Heerlijk hè, ik speelde deze ook weer op ps4 maar ben nu level 25 en heb weer even een pauze ingelast , wellicht speel ik deze ineens over paar maanden weer als ik weer zin krijg.

Speel momenteel sw battlefront ultimate omdat deze net nieuw is :D heb veel zin in Crash dus hierna zal ik daaraan beginnen .
Die nostalgie, die liedjes, de open wereld,... Het is heerlijk :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1315
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:
Gamefreak wrote:begonnen met een oude rakker, Lair, ik denk een launchgame voor ps3 indertijd....
en meteen mee gestopt, baggergame van jewelste !
Dat meen ik mij te herinneren uit de reviews ja. Leuk concept, brolgame
speelt inderdaad voor geen meter.... nu begonnen met Jak & Daxter 1... na 16 jaar eindelijk de serie ontdekken. Ik weet het, heel laat !

Re: Wat speel je op dit moment?

1317
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:
Gamefreak wrote:begonnen met een oude rakker, Lair, ik denk een launchgame voor ps3 indertijd....
en meteen mee gestopt, baggergame van jewelste !
Dat meen ik mij te herinneren uit de reviews ja. Leuk concept, brolgame
speelt inderdaad voor geen meter.... nu begonnen met Jak & Daxter 1... na 16 jaar eindelijk de serie ontdekken. Ik weet het, heel laat !
Zalige games. Jammer dat deze zijn gestopt na PS2 in tegenstelling tot R&C.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1320
met0t0 wrote:WRC 5 - World Rally Championship op PS3 als tussendoortje. Wel ja, ik ben snel voor de online trophies aan 't gaan nu er nog volk speelt doordat hij bij PS+ zat, daarna doe ik de rest wel.
Ik ben vandaag ook begonnen met die game!! Online trophies al binnen want er zijn erg weinig online spelers..
Image
cron