Er gaat een nieuwe life is strange komen
Re: Life Is Strange
184S-C-H-A-A-M ..... - Upaveman wrote: moet nog steeds aan de eerste beginnen....
185LiS zou in juni van de partij zijn bij Plus, dus de kloefkappers die hem nog niet hadden, no excuse anymore !
186Ik heb hem al, maar het spelen is een andere zaakGamefreak wrote:LiS zou in juni van de partij zijn bij Plus, dus de kloefkappers die hem nog niet hadden, no excuse anymore !
188Same heregamerke1992 wrote:Ik heb hem al, maar het spelen is een andere zaakGamefreak wrote:LiS zou in juni van de partij zijn bij Plus, dus de kloefkappers die hem nog niet hadden, no excuse anymore !
189Als die op PS3 komt kan ik dubbele plat halen want PS4 en 3 lijst is apart al heb ik geen PS+ nupaveman wrote:Same heregamerke1992 wrote:Ik heb hem al, maar het spelen is een andere zaakGamefreak wrote:LiS zou in juni van de partij zijn bij Plus, dus de kloefkappers die hem nog niet hadden, no excuse anymore !
190Er komt een nieuwe LiS van Dontnod en een prequel van een andere dev
Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
191ik dacht dat het om één game gaat, zeker dat het 2 aparte projecten zijn ?dividedx11 wrote:Er komt een nieuwe LiS van Dontnod en een prequel van een andere dev
192Het is nog niet helemaal zeker, maar de prequel wordt gemaakt door een andere studie en zal waarschijnlijk gaan over Rachel en Chloë:Gamefreak wrote:ik dacht dat het om één game gaat, zeker dat het 2 aparte projecten zijn ?dividedx11 wrote:Er komt een nieuwe LiS van Dontnod en een prequel van een andere dev
http://www.pcgamer.com/a-life-is-strang ... velopment/
193heb het ook al vernomen, hopelijk zit Maxje erweer in !!!minermb wrote:Het is nog niet helemaal zeker, maar de prequel wordt gemaakt door een andere studie en zal waarschijnlijk gaan over Rachel en Chloë:Gamefreak wrote:ik dacht dat het om één game gaat, zeker dat het 2 aparte projecten zijn ?dividedx11 wrote:Er komt een nieuwe LiS van Dontnod en een prequel van een andere dev
http://www.pcgamer.com/a-life-is-strang ... velopment/
194De trailer voor de prequel. Het wordt een driedelige game
Ben wel benieuwd, weet nog niet zeker of ik hem zal kopen.
Ben wel benieuwd, weet nog niet zeker of ik hem zal kopen.