Re: Je laatste aankoop (geen games)

1279
Zijn overal playstation gerelateerde sales voor de moment. Bij bart smit is de psplus ook 34-35 euro en de PS VR was 379 met dan de camera gratis bij. Was ook een actie voor 429 met dan Farpoint en de aim controller erbij. Bol heeft ook nog een actie 3 voor 50 euro lopen op bepaalde PS4 games.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1280
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Voor €30 in Game Mania kon ik het moeilijk laten:
Image
Nice, hoe lang blijft deze actie gelden?? Ga er morgen heen dan. Bij Bol staat die momenteel aan €35 dat is mss de oorzaak :smug:
Gamemania had die prijs al een hele tijd gepland (interne bron). Dat is allemaal door Sony die de E3 'viert'.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1281
ShAmPi wrote:Ik krijg het niet over mijn hart om een ps4 pro te kopen als mijn gewone ps4 nog zo goed werkt...
Ik blijf de 'oude' PS4 ook gewoon gebruiken, maar dan in onze woonkamer. Pro staat nu in mijn mancave.
Je kunt het ook zo zien: de gewone PS4 zal het een stuk langer uithouden als die wat minder gebruikt wordt dankzij de Pro :D.

Ik heb ook lang zo gedacht, maar nu m'n vrouw me bijna dwong m alsnog te kopen vraag ik me af waarom ik zo lang gewacht heb....
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1282
Ook die PS+ gaan halen bij GM. Ik vroeg of het de moeite was voor een Pro te kopen die is nu 199 euro bij inlevering oude van 500GB. Vind het mss wat geldverspilling want oude is niks mis mee. Twijfel echt steeds harder. Paveman wat is er dan zo goed aan omdat je dat zo zegt dus je vriendin wou dat je die kocht ;p Wrm heb je die inruiling dan niet gedaan?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1283
Ik heb mijn PS4 ook niet ingeruild omdat het ding gewoon nog goed is. Ik had er trouwens al een 1 TB schijf in gemonteerd. Waarom wegdoen voor die paar centen? Een reserve hebben staan vind ik wel zo praktisch. Tevens heb ik de mogelijkheid om A - B vergelijkingen te doen. Op deze manier zal ik wel nooit rijk worden, maar ja . . een doodshemd heeft toch geen zakken.

Mijn PS4's staan beide op een gewone 47" LG full HD. Het beeld via de pro is gewoon mooier, stabieler en wat echt wel opvalt, pop-ups zijn verleden tijd. Het beeld staat er gewoon. Dus waarom met minder doen?

Mensen vergeet dat geld nu eens, je leeft maar een keer en dat is toevallig nu! Er zijn zoveel dingen in het leven die belangrijker zijn dan geld. Ze hebben doorgaans maar een nadeel en dat is dat ze geld kosten. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1284
Sora_Lizard wrote:Ik heb mijn PS4 ook niet ingeruild omdat het ding gewoon nog goed is. Ik had er trouwens al een 1 TB schijf in gemonteerd. Waarom wegdoen voor die paar centen? Een reserve hebben staan vind ik wel zo praktisch. Tevens heb ik de mogelijkheid om A - B vergelijkingen te doen. Op deze manier zal ik wel nooit rijk worden, maar ja . . een doodshemd heeft toch geen zakken.

Mijn PS4's staan beide op een gewone 47" LG full HD. Het beeld via de pro is gewoon mooier, stabieler en wat echt wel opvalt, pop-ups zijn verleden tijd. Het beeld staat er gewoon. Dus waarom met minder doen?

Mensen vergeet dat geld nu eens, je leeft maar een keer en dat is toevallig nu! Er zijn zoveel dingen in het leven die belangrijker zijn dan geld. Ze hebben doorgaans maar een nadeel en dat is dat ze geld kosten. ;)
Ja ok. Maar ik verzamel consoles, vinyl en jupiler reclame.
Dan denk je soms wel eens aan geld :p

Ik heb trouwens een 60" 4K HDR tv. Dus de pro zal wel tot zijn recht komen :p

En mijn current gen consoles staan ALTIJD aangesloten op mijn main tv.
Mijn man cave is voor retro gaming
En mijn 2de mancave (ja ik heb er 2) is voor caféspelen :D
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1286
RoyVdW wrote:Ook die PS+ gaan halen bij GM. Ik vroeg of het de moeite was voor een Pro te kopen die is nu 199 euro bij inlevering oude van 500GB. Vind het mss wat geldverspilling want oude is niks mis mee. Twijfel echt steeds harder. Paveman wat is er dan zo goed aan omdat je dat zo zegt dus je vriendin wou dat je die kocht ;p Wrm heb je die inruiling dan niet gedaan?
Wat Sora zegt en nogmaals kort samengevat: stabieler, mooier, stiller, zuiniger, sneller.
En overigens is de nieuwe DS4 ook vele malen prettiger (toch mooi meegenomen dat je er daar eentje van bij krijgt): veel lichter en betere grip.

Ik heb geen inruiling gedaan, omdat ik niks met GM heb (doe niet aan tweedehands) en het zonde vond om de oude weg te doen. Wat Sora al aangeeft is het handig om een op reserve te hebben. Daarnaast gebruiken we de oude nu dus in de woonkamer. Dat gamet toch ook een stuk fijner dan via de PS TV (remote play deed ik al niet, dus was dat beperkt tot Vita games), al blijf ik een voorkeur houden voor de mancave qua gamen. Mocht ik de oude PS4 toch niet gebruiken, geef ik m weg aan m'n zwager die het wel leuk lijkt, maar geen geld voor een PS4 heeft.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1287
Image
Ok mensen het is gebeurd ik heb daarnet gaan omruilen. Dankzij Frans zijn uitleg heb ik beslist. Ik leef maar één keer en was gisteren jarig dus kado voor mezelf :party: Ik heb gelijk Horizon terug laten overkopen ze gaven er nog €30 voor dus heb nu €170 betaald dat vind ik een goeie deal met een jaar garantie + een jaar via Sony maar daar vinden ze een achterpoort zeiden ze bij GM dat het klootzakskes zijn, maar soit dat risico neem ik erbij heb nooit iets voorgehad met oude en garantie was net verlopen. Eerst wouden ze de controller niet overnemen omdat die tijdens het testen als ze het schudde wat tikte dus ik in de verdediging dat er niks mis mee is en niks mee is gebeurd enkel de shopmanager kon beslissen zij ze dus ik zij ok bel hem op ik wacht. Ze stelde voor om de oude controller terug mee te geven en ik zei dat dat ok was en begon af te bieden van ja als ik €10 ofzo bijleg krijg ik dan wel die nieuwe toen keek ze 'hmm mss is er echt niks mis mee' :P Ineens kwam de manager binnen en hij teste het 10sec en zei alles is in perfecte staat haha :smug: Kopen ze ook HDMI kabels over ik heb er op overschot? Voor GTAV geven ze ook nog €30 vind ik veel meer dan dat je ze kwijt geraakt op internet. Ik koop Horizon nog wel als die nog is afgeslagen naar €20 ofzo.
Heb een 42inch 4K tv maar heeft geen HDR, maar ok het zijn natuurlijk niet enkel graphics zoals gezegd ook de processor verbetering enzo.

Wat is er dan vernieuwd aan de controller paveman?
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1289
ShAmPi wrote:Uw grootste fout in heel dit verhaal is dat je Horizon Zero Dawn voor 30€ laten terugkopen hebt zodat je hem nadien voor 20€ terug kan kopen...
Waarom? Niet dat het veel zin heeft, maar dan kom ik toch nog goedkoper uit? Heb de game nu toch nog niet nodig wegens backlog dan wacht ik nog wel even. Wel jammer dat die vertical stand er niet meer op past zie ik net dan zal ik die ook maar verkopen.
Image
cron