Re: Welke serie volg je momenteel?

904
Stany7 wrote:The Bridge S3

ECHT DIKKE VETTE TOPSERIE :love: :love: :love:
Ahh, je kijkt toch de originele he (Bron/broen?) Vond ik ook een fantastische serie.

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

907
dividedx11 wrote:
Stany7 wrote:The Bridge S3

ECHT DIKKE VETTE TOPSERIE :love: :love: :love:
Ahh, je kijkt toch de originele he (Bron/broen?) Vond ik ook een fantastische serie.

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
Natuurlijk, echt goeie acteurs hé en die madam die Saga speelt is FANTASTISCH
RoyVdW wrote:Begonnen aan Game of Thrones heb de box set gekocht S1-6 op BD eerste twee episodes al gezien hoewel ik nog niet kan volgen vermoed ik wel dat die snel beter wordt wegens de recencies. Hopelijk hoger niveau dan Breaking Bad.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Game of Thrones is subliem.
Ik heb al ieder seizoen 3 keer gezien en de tweede keer dat je ze kijkt zijn ze nog beter omdat je dan al de toekomst weet van bepaalde mensen en weet wie ze zijn.
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

909
RoyVdW wrote:Vind in ieder geval de omgeving, setting en klederdracht prachtig. Ben ook grote fan van LotR en Hobbit.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Das ook waar, ik zou ook zeer graag eens naar daar op prijs gaan, lijkt me de max

ot:

Travellers op Netflix
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

915
Luke Cage is ook weer uit. Minder goed als Daredevil en Jessica Jones, maar het had wel zijn eigen vibe weer. Het begin was goed, waarna het effe bergaf ging, maar tegen het einde aan weer beter werd.
Nu weer begonnen met Orange Is The New Black seizoen 5. Het ziet er wel het meest aparte seizoen uit...
Image