Je begint aan de kleine te wennen blijkbaar.paveman wrote:Is de kleine een keer snel rustig/in slaap, kan ik zelf de slaap niet vatten....
Sterkte, niet kunnen slapen is waardeloos . . . .
Je begint aan de kleine te wennen blijkbaar.paveman wrote:Is de kleine een keer snel rustig/in slaap, kan ik zelf de slaap niet vatten....
Ik weet niet hoe het in Edinburgh nu is, want ik ben nu weer thuisSora_Lizard wrote:@ Kolm, dank je wel voor de herinnering. Ik was even afgeleid door de verhuizing.
@ Miner, hoe is het daar in Edinburgh? Waarom kon of kun je niet slapen? Ben je ook aan het verhuizen?
foei Roy ons zo verschieten jong, doe dat NOOIT meer hé, je maakte ons echt ongerust......RoyVdW wrote:Daaag forummers heb beslist er mee te stoppen en het forum achter mij te laten...
Slaapwel
Voor de volgende dagen dan toch.
hé, dit topic bestaat ook nogpaveman wrote:Het werd tijd om hier weer eens iets te plaatsen. Het is alweer bijna een jaar geleden!! Normaal gesproken zou ik hier doordeweeks niet om deze tijd te vinden zijn, maar iets met besprekingen die veel te lang duren, maar ook weer té belangrijk zijn om te skippen....
Slaap lekker iedereen!
Ik hoop voor je dat het nu dan toch gelukt is.minermb wrote:Ik kan niet slapen, jeej :/