Wederom een prachtige samenvatting. Net als met0t0 heeft paveman me weer wat werk uit handen genomen waarvoor mijn dank aan beide heren.
Over niet al lange tijd zie ik er nog van komen dat de lengte van de korte(?) overzichten aanleiding zal zijn voor het in leven roepen van een nieuwe lijst waarmee wellicht weer medals te verdienen zijn.
Re: Trophy Leaderboards II
78De nieuwe samenvattingen zijn leuker om te lezen, al zeg ik het zelf. Ga zo door
79Thanx meester.
Hier en daar de draak steken met deze of gene, een snufje humor en een mespunt jolijt. Het nieuwe recept.
Hier en daar de draak steken met deze of gene, een snufje humor en een mespunt jolijt. Het nieuwe recept.
80Rayman Legends Challenges everywhere...
En WRC5 waar ik de career opnieuw moest beginnen door vanalles...
Ja, die volgende plat gaat nog wel even duren
En WRC5 waar ik de career opnieuw moest beginnen door vanalles...
Ja, die volgende plat gaat nog wel even duren
81Oh, dat zou kunnen.... Ik had een lijst die een week ouder was. Ik had het idee dat ik alle foutjes die daardoor in mijn tekst zaten had weg genomen, maar helaas....Marty wrote:Volgens mij heeft ie sinds de 18de geen platinum meer gehaald Staat al in het stuk van Met0t0
I HAVE FAILED YOU ALL!!!
82Bij mij even rustig aan wegens werksituatie en andere tijdinvulling met Game of Thrones en vriendin bv. Binnenkort terug wat gamen nu niet veel zin in.
83Ik ben net echt 10 minuten aan het zoeken geweest waarom mijn completion vandaag gezakt was zonder dat ik wat nieuws had opgestart en dat mijn unearned trophies opnieuw boven de 2000 kwam... Blijkt dat Diablo 3 reaper of souls na 2-3 jaar een nieuwe update heeft inclusief trophies
Meestal kan je het na minder dan een jaar wel vergeten met updates en nieuwe DLC. Al helemaal als het ook DLC is die meer toevoegt dan een paar mp maps of char skins!
Meestal kan je het na minder dan een jaar wel vergeten met updates en nieuwe DLC. Al helemaal als het ook DLC is die meer toevoegt dan een paar mp maps of char skins!
84Blizzard ondersteunt hun games vrij lang zeker.Kolm wrote:Ik ben net echt 10 minuten aan het zoeken geweest waarom mijn completion vandaag gezakt was zonder dat ik wat nieuws had opgestart en dat mijn unearned trophies opnieuw boven de 2000 kwam... Blijkt dat Diablo 3 reaper of souls na 2-3 jaar een nieuwe update heeft inclusief trophies
85Wel een betaalde DLC. €14,99Kolm wrote:Ik ben net echt 10 minuten aan het zoeken geweest waarom mijn completion vandaag gezakt was zonder dat ik wat nieuws had opgestart en dat mijn unearned trophies opnieuw boven de 2000 kwam... Blijkt dat Diablo 3 reaper of souls na 2-3 jaar een nieuwe update heeft inclusief trophies
86Zover was ik nog niet...Marty wrote:Wel een betaalde DLC. €14,99
@Tjeefkeuh: Op PC krijgen de games vaak jarenlange support, op console zijn we dat gewoon niet gewend xD
87Het is ook alleen maar de Necromancer class. En een paar cosmetic items en 2 extra character slots.Kolm wrote:Zover was ik nog niet...Marty wrote:Wel een betaalde DLC. €14,99
@Tjeefkeuh: Op PC krijgen de games vaak jarenlange support, op console zijn we dat gewoon niet gewend xD
De update zelf heeft nieuwe gebieden, nieuwe vijanden en een nieuwe game mode om rifts te doen in gear van andere spelers
88Hmm, als je het zo bekijkt, best prijzig Maar ja, vroeg of laat komt deze er wel in. Vond de game erg leuk om te spelenMarty wrote:Het is ook alleen maar de Necromancer class. En een paar cosmetic items en 2 extra character slots.Kolm wrote: Zover was ik nog niet...
De update zelf heeft nieuwe gebieden, nieuwe vijanden en een nieuwe game mode om rifts te doen in gear van andere spelers
89Elexus zal nog wel een tijdje boven mij blijven qua platinums, nu nogal weinig tijd. Maar WRC5 zou wel vlot moeten gaan eenmaal ik er verder mee ga
90Ik ook, maar ik snap niet hoe het komt dat iedereen zomaar die platinum lijkt te halen.Kolm wrote: Hmm, als je het zo bekijkt, best prijzig Maar ja, vroeg of laat komt deze er wel in. Vond de game erg leuk om te spelen
1 personage tot max level krijgen leek mij al een lange grind en dat moet dan 6x?