Re: Trophy Leaderboards II

76
Wederom een prachtige samenvatting. Net als met0t0 heeft paveman me weer wat werk uit handen genomen waarvoor mijn dank aan beide heren.

Over niet al lange tijd zie ik er nog van komen dat de lengte van de korte(?) overzichten aanleiding zal zijn voor het in leven roepen van een nieuwe lijst waarmee wellicht weer medals te verdienen zijn. :lol:

Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

79
Thanx meester. ;)

Hier en daar de draak steken met deze of gene, een snufje humor en een mespunt jolijt. Het nieuwe recept. :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

80
Rayman Legends Challenges everywhere... :dizzy:
En WRC5 waar ik de career opnieuw moest beginnen door vanalles...
Ja, die volgende plat gaat nog wel even duren :D
Image

Re: Trophy Leaderboards II

81
Marty wrote:Volgens mij heeft ie sinds de 18de geen platinum meer gehaald ;) Staat al in het stuk van Met0t0
Oh, dat zou kunnen.... Ik had een lijst die een week ouder was. Ik had het idee dat ik alle foutjes die daardoor in mijn tekst zaten had weg genomen, maar helaas....
I HAVE FAILED YOU ALL!!! :cry:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

82
Bij mij even rustig aan wegens werksituatie en andere tijdinvulling met Game of Thrones en vriendin bv. Binnenkort terug wat gamen nu niet veel zin in.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

83
Ik ben net echt 10 minuten aan het zoeken geweest waarom mijn completion vandaag gezakt was zonder dat ik wat nieuws had opgestart en dat mijn unearned trophies opnieuw boven de 2000 kwam... Blijkt dat Diablo 3 reaper of souls na 2-3 jaar een nieuwe update heeft inclusief trophies :lol:
Meestal kan je het na minder dan een jaar wel vergeten met updates en nieuwe DLC. Al helemaal als het ook DLC is die meer toevoegt dan een paar mp maps of char skins!
Image

Re: Trophy Leaderboards II

84
Kolm wrote:Ik ben net echt 10 minuten aan het zoeken geweest waarom mijn completion vandaag gezakt was zonder dat ik wat nieuws had opgestart en dat mijn unearned trophies opnieuw boven de 2000 kwam... Blijkt dat Diablo 3 reaper of souls na 2-3 jaar een nieuwe update heeft inclusief trophies :lol:
Meestal kan je het na minder dan een jaar wel vergeten met updates en nieuwe DLC. Al helemaal als het ook DLC is die meer toevoegt dan een paar mp maps of char skins!
Blizzard ondersteunt hun games vrij lang zeker.

Re: Trophy Leaderboards II

85
Kolm wrote:Ik ben net echt 10 minuten aan het zoeken geweest waarom mijn completion vandaag gezakt was zonder dat ik wat nieuws had opgestart en dat mijn unearned trophies opnieuw boven de 2000 kwam... Blijkt dat Diablo 3 reaper of souls na 2-3 jaar een nieuwe update heeft inclusief trophies :lol:
Meestal kan je het na minder dan een jaar wel vergeten met updates en nieuwe DLC. Al helemaal als het ook DLC is die meer toevoegt dan een paar mp maps of char skins!
Wel een betaalde DLC. €14,99
Image

Re: Trophy Leaderboards II

86
Marty wrote:Wel een betaalde DLC. €14,99
Zover was ik nog niet... :|

@Tjeefkeuh: Op PC krijgen de games vaak jarenlange support, op console zijn we dat gewoon niet gewend xD
Image

Re: Trophy Leaderboards II

87
Kolm wrote:
Marty wrote:Wel een betaalde DLC. €14,99
Zover was ik nog niet... :|

@Tjeefkeuh: Op PC krijgen de games vaak jarenlange support, op console zijn we dat gewoon niet gewend xD
Het is ook alleen maar de Necromancer class. En een paar cosmetic items en 2 extra character slots.
De update zelf heeft nieuwe gebieden, nieuwe vijanden en een nieuwe game mode om rifts te doen in gear van andere spelers
Image

Re: Trophy Leaderboards II

88
Marty wrote:
Kolm wrote: Zover was ik nog niet... :|

@Tjeefkeuh: Op PC krijgen de games vaak jarenlange support, op console zijn we dat gewoon niet gewend xD
Het is ook alleen maar de Necromancer class. En een paar cosmetic items en 2 extra character slots.
De update zelf heeft nieuwe gebieden, nieuwe vijanden en een nieuwe game mode om rifts te doen in gear van andere spelers
Hmm, als je het zo bekijkt, best prijzig :D Maar ja, vroeg of laat komt deze er wel in. Vond de game erg leuk om te spelen :)
Image

Re: Trophy Leaderboards II

89
Elexus zal nog wel een tijdje boven mij blijven qua platinums, nu nogal weinig tijd. Maar WRC5 zou wel vlot moeten gaan eenmaal ik er verder mee ga :)

Re: Trophy Leaderboards II

90
Kolm wrote: Hmm, als je het zo bekijkt, best prijzig :D Maar ja, vroeg of laat komt deze er wel in. Vond de game erg leuk om te spelen :)
Ik ook, maar ik snap niet hoe het komt dat iedereen zomaar die platinum lijkt te halen.
1 personage tot max level krijgen leek mij al een lange grind en dat moet dan 6x?