Re: PlayStation Plus

1116
Gamefreak wrote:
paveman wrote:Laat me even à la Gamefreak reageren...

Schaam jullie!!!

:evil:
mijn naam is haas deze keer want ik heb hem dus zelf nog niet op de pijnbank gelegd !
Na deze reactie mag je niet meer reageren met 'schaam je' Gamefreak! :P :P

OT: Until Dawn maar eens proberen dan!
Image

Re: PlayStation Plus

1117
minermb wrote:Ik heb de demo van game of thrones gespeeld, maar vond er vrij weinig aan. Ik weet niet of ik hem zal spelen. Until dawn heb ik al, dus ik zal me zoet moeten houden met don't die, mr robot. ;)
Got is wel een van de tragere telltale games. Heb hem op ps3 dus denk niet dat in mij er nog eens ga aan wagen.
Image

Re: PlayStation Plus

1118
Sanity penguin wrote:
minermb wrote:Ik heb de demo van game of thrones gespeeld, maar vond er vrij weinig aan. Ik weet niet of ik hem zal spelen. Until dawn heb ik al, dus ik zal me zoet moeten houden met don't die, mr robot. ;)
Got is wel een van de tragere telltale games. Heb hem op ps3 dus denk niet dat in mij er nog eens ga aan wagen.
Ik vond dat naast borderlands de beste telltale. Je moet natuurlijk wel mee zijn in heel het game of thrones gebeuren natuurlijk, anders mis je veel vind ik.
Image

Re: PlayStation Plus

1119
minermb wrote:Ik heb de demo van game of thrones gespeeld, maar vond er vrij weinig aan. Ik weet niet of ik hem zal spelen. Until dawn heb ik al, dus ik zal me zoet moeten houden met don't die, mr robot. ;)
Game of Thrones was best wel aardig, maar gewoonweg te langdradig aan het eind. Ik vond Tales from the Borderlands vele malen toffer.
Image

Re: PlayStation Plus

1120
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:
minermb wrote:Ik heb de demo van game of thrones gespeeld, maar vond er vrij weinig aan. Ik weet niet of ik hem zal spelen. Until dawn heb ik al, dus ik zal me zoet moeten houden met don't die, mr robot. ;)
Got is wel een van de tragere telltale games. Heb hem op ps3 dus denk niet dat in mij er nog eens ga aan wagen.
Ik vond dat naast borderlands de beste telltale. Je moet natuurlijk wel mee zijn in heel het game of thrones gebeuren natuurlijk, anders mis je veel vind ik.
Ik heb niet de serie gekeken en snapte ook vrij weinig van de demo. Ik heb alleen het eerste boek deels gelezen
Image

Re: PlayStation Plus

1123
Tjeefkeuh wrote:Is Game of Thrones de moeite of doet Telltale weer weinig nieuws?
Until Dawn heb ik helaas allang.
Het is weinig nieuws onder de zon, maar wel perfect in lijn met de setting van de serie. Ik vond het de beste Telltale die ik gespeeld heb, met Tales of the Borderlands.
Image

Re: PlayStation Plus

1124
paveman wrote:
Tjeefkeuh wrote:Is Game of Thrones de moeite of doet Telltale weer weinig nieuws?
Until Dawn heb ik helaas allang.
Het is weinig nieuws onder de zon, maar wel perfect in lijn met de setting van de serie. Ik vond het de beste Telltale die ik gespeeld heb, met Tales of the Borderlands.
Voila exact mijn mening :)
Image

Re: PlayStation Plus

1125
Tjeefkeuh wrote:Is Game of Thrones de moeite of doet Telltale weer weinig nieuws?
Until Dawn heb ik helaas allang.
Game Of Thrones had bij mij wel effe tijd nodig om erin te komen, maar eenmaal als je erin zat... Ik durfde hier ook veel minder gewaagde keuzes te nemen, omdat het wel game of thrones blijft. Het grote verschil toen met Tales From The Borderlands was de humor. Bij Got ligt het accent meer op het verhaal en zwaardere keuzes maken
Image
cron