ShAmPi wrote:wisten ze niet te vertellen bij de eerste dat er nooit een 2de zou komen?
Re: The Last of Us Part II
17Ik herinner mij denk ik iets als "Nu is het verhaal afgerond en kunnen we het daar bij laten". Dus wel zeggen dat er niet direct een vervolg komt, maar dat het zou kunnen.ShAmPi wrote:wisten ze niet te vertellen bij de eerste dat er nooit een 2de zou komen?
18De keuze van Ellie als hoofdpersonage doet me ergens denken aan The Walking Dead waar je in seizoen 1 eerst als Lee speelt en in seizoen 2 als Clementine
20Mss een cameo voor Pey'j van Beyond good vs Evilminermb wrote:Ik denk dat we op moeten passen voor varkens
https://www.gamespot.com/articles/the-l ... 0-6451238/
Denk eerder dat je het varkentje zal moeten slachten om er dan een heerlijke BBQ mee te vullen
21Nieuwe trailer:
Toen de trailer begon, verwachtte ik echt niet dat het the last of us zou zijn
Toen de trailer begon, verwachtte ik echt niet dat het the last of us zou zijn
23Dat ziet er bijna levensecht uit Deze game ga ik zeker niet alleen in het donker spelen hoor
26Het zal misschien nog even wachten zijn op gameplay, maar de sfeer is alvast gezet
Ik had ook eerst niet door dat het The Last of Us was, maar het past er toch perfect binnen
Ik had ook eerst niet door dat het The Last of Us was, maar het past er toch perfect binnen
27Ik vind het echt heel straf gemaakt. De overgangen tussen filmische stukken en gameplay zijn zo vlot, de gameplay is zo hard, straalt zo'n grote overlevingsdrang uit. Ellie is ook een heel goed personage. Ik ben benieuwd welke andere vijanden er zullen opduiken en hoe de wereld ondertussen veranderd zal zijn.
29In de eerste Last of Us game speel ik new game + op survivor mode en damn ik schijt m nu soms wel in mijn broek met die game. Terwijl ik de eerste play-through op normal difficulty vrij saai vond. En dat komt allemaal om die luister ability van Joel dat er nu uit is gehaald.
30Mijn eerste playthrough op hard vond ik vrij saai omdat het midden van de game vol filler zat.FGras wrote:In de eerste Last of Us game speel ik new game + op survivor mode en damn ik schijt m nu soms wel in mijn broek met die game. Terwijl ik de eerste play-through op normal difficulty vrij saai vond. En dat komt allemaal om die luister ability van Joel dat er nu uit is gehaald.