Re: Je laatste aankoop (geen games)

1321
ShAmPi wrote:
Sora_Lizard wrote:Yep en ook 2 PS3's maar slechts een PS2. :(
Ik heb 2 PS4's
3 PS3's
2 PS2's
1 PSx
1 vita
en 1 psp :p
Zie je wel, ik doe nog rustig aan maar een PSP heb ik ook nog ergens. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

1322
paveman wrote:Met ethernetkabeltje er tussen moet dat volgens mij ook vrij snel gepiept zijn... :D
Zolang je beide ps4s op het zelfde netwerk zitten is het geen probleem. Reken alleen op een x aantal uur voordat alles overgezet is. Ik had iets minder dan 1TB overgezet en dat duurde iets van 3 uur (misschien wel langer) En daarna heb ik de 2TB hd uit mn normale ps4 gehaald en gebruik die nu als externe hd. Dus heb nu 3 TB ter beschikking op mn PRO

EDIT:
Onnodige post :lol: :lol: Had niet verder gelezen dan het bericht van Paveman :shh:
Image

1324
Sora_Lizard wrote:
Image
Zo, nu heb ik 2 controllers V2 bij de Pro, een zwart en een wit. Bij de gewone PS4 heb ik een blauwe en een grijze, de 20 jaar PlayStation jubileum uitvoering. :)
Enig idee of de sticks van die DS4 v2 controllers minder snel slijten? Bij iedereen die ik ken (en mijzelf) waren die net na 2 jaar gescheurd.

1325
Tjeefkeuh wrote: Enig idee of de sticks van die DS4 v2 controllers minder snel slijten? Bij iedereen die ik ken (en mijzelf) waren die net na 2 jaar gescheurd.
Dat is moeilijk te zeggen. Er wordt hier redelijk veel gegamed maar wel verdeeld over 2 PS4, 1 PS4 Pro en 2 PS3 afwisselend. Beide PS4's zijn zo ongeveer vanaf release en de sticks voelen wel iets gladder aan inmiddels, maar gescheurd zijn ze niet.
Over de V2's is nog weinig te zeggen, 1 is nu 7,5 maanden oud en de ander 2 dagen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

1328
Sora_Lizard wrote:
Tjeefkeuh wrote: Enig idee of de sticks van die DS4 v2 controllers minder snel slijten? Bij iedereen die ik ken (en mijzelf) waren die net na 2 jaar gescheurd.
Dat is moeilijk te zeggen. Er wordt hier redelijk veel gegamed maar wel verdeeld over 2 PS4, 1 PS4 Pro en 2 PS3 afwisselend. Beide PS4's zijn zo ongeveer vanaf release en de sticks voelen wel iets gladder aan inmiddels, maar gescheurd zijn ze niet.
Over de V2's is nog weinig te zeggen, 1 is nu 7,5 maanden oud en de ander 2 dagen.
Ik heb van die dopjes bovenop de controllers gedaan: het is heel eventjes wennen, maar geeft heel wat meer grip en zorgt ervoor dat de sticks lang zo snel niet scheuren..
Image

1330
paveman wrote:
Sora_Lizard wrote:
Ik heb van die dopjes bovenop de controllers gedaan: het is heel eventjes wennen, maar geeft heel wat meer grip en zorgt ervoor dat de sticks lang zo snel niet scheuren..
Ik gebruik ook al vanaf het begin van die dopjes. Ze storen totaal niet, integendeel zelfs.
Image