Re: Wat speel je op dit moment?

1338
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Op aanraden van een vriend: Ori and the Blind Forest

De gameplay is goed en vrij moeilijk (iets tussen Rayman en Guacamelee) en het verhaal is beter dan dat van de gemiddelde animatiefilm.
Waar ik echter meteen door omvergeblazen werd waren de graphics en muziek. De artstyle lijkt wat op Trine, maar veel mooier. De muziek is soms wat generisch en zeemzoet, maar overtreft met momenten Journey, Abzu e.d.

Als enige minpunt zou ik zeggen dat het verplicht manueel saven in het begin nogal frustrerend kan zijn.
Dat is een van de games waar ik het meest naar uitkijk als ik een Xbox One koop :)
Hebt ge anders geen pc die deftig games zou kunnen draaien? Daar heb ik hem alleszins op gespeeld, met een PS4 controller.
De Definitive Edition staat momenteel op Steam aan 50% korting voor €9.99.
Nee, ik heb echt geen pc die iets of wat van games zou kunnen draaien, helaas :p
Maar ik wil toch sowieso eens een Xbox One kopen hoor ;)

Re: Wat speel je op dit moment?

1339
met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Op aanraden van een vriend: Ori and the Blind Forest

De gameplay is goed en vrij moeilijk (iets tussen Rayman en Guacamelee) en het verhaal is beter dan dat van de gemiddelde animatiefilm.
Waar ik echter meteen door omvergeblazen werd waren de graphics en muziek. De artstyle lijkt wat op Trine, maar veel mooier. De muziek is soms wat generisch en zeemzoet, maar overtreft met momenten Journey, Abzu e.d.

Als enige minpunt zou ik zeggen dat het verplicht manueel saven in het begin nogal frustrerend kan zijn.
Dat is een van de games waar ik het meest naar uitkijk als ik een Xbox One koop :)
Hebt ge anders geen pc die deftig games zou kunnen draaien? Daar heb ik hem alleszins op gespeeld, met een PS4 controller.
De Definitive Edition staat momenteel op Steam aan 50% korting voor €9.99.
Nee, ik heb echt geen pc die iets of wat van games zou kunnen draaien, helaas :p
Maar ik wil toch sowieso eens een Xbox One kopen hoor ;)
dit is dus jouw pc ?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1343
Misschien moet ik AC Rogue toch eindelijk een keer gaan spelen voor Origins er is... Afgelopen eindejaar had ik AC4 op de PS3 gedaan als een soort van compensatie omdat er geen nieuwe was. Eigenlijk had ik AC4 al wel een keer op PS4 gedaan... Voorlopig zijn er wel een paar andere games die ik eerst wil starten/afwerken. Rayman Legends daily challenges vragen nu toch elke dag al wat tijd en dan schiet er al minder over voor de rest :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1347
Toon8 wrote:Op pc begonnen met Alan Wake episode 1, vind er eigenlijk niet zoveel aan maar denk dat ik wel zal doorspelen.
Ik vond dat wel een goede game. Hebt ge de DLC ook?

Ik speel af en toe wat Project CARS, maar met de aankomende warme dagen en tijdsgebrek om de thesis af te werken, zal dat de komende maand iets minder zijn :O
Daarna is het ook tijd om WRC5 eens af te ronden.

Re: Wat speel je op dit moment?

1348
met0t0 wrote:
Toon8 wrote:Op pc begonnen met Alan Wake episode 1, vind er eigenlijk niet zoveel aan maar denk dat ik wel zal doorspelen.
Ik vond dat wel een goede game. Hebt ge de DLC ook?
Doordat hun licentie voor de muziek verlopen is denk ik niet dat je legaal nog aan de dlc kan komen, voorlopig zie ik alleen maar dat ik de soundtrack kan downloaden.
Image