Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1668
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote: Niet meer beschikbaar op de Uplay store?
Daar heb ik nog nooit op gekeken of nog nooit iets op besteld. Nee, hij stond gewoon voor €35 in de Media Markt :)
Is nochtans wel de moeite... Die UPlay credits die je ingame verdient voor allerlei acties, die kan je daar inruilen voor codes waarmee je 20% korting krijgt in de UPlay store (https://store.ubi.com/nl). 100 punten voor 1 kortingscode... en dat telt serieus door bij die CE's :p
Bij elk artikel staat bij of dat die korting er wel of niet voor geldig is.

Edit: En bij aankopen in de UPlay store krijg je ook nog eens van die credits, 1 credit per uitgegeven euro. Gevolg was dat ik na inruilen punten en aankopen van een CE telkens meer punten had dan toen ik begon :D
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1670
paveman wrote:Moet je die kortingscode's wel toegestuurd krijgen.... Ik heb volgens mij ook al eens eentje aangevraagd: nog nooit wat van gezien bedenk ik me nu.... :think:
Je krijgt ze onmiddellijk op je scherm te zien. Kan me niet herinneren of ik er ook een mail van heb gehad, kan hem niet terugvinden alleszins, maar dat wilt niks zeggen. Enkel de mails van de bestelling zelf en tracking hou ik bij. De store is 1-2 jaar geleden ook volledig vernieuwd.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1672
Kolm wrote:
paveman wrote:Moet je die kortingscode's wel toegestuurd krijgen.... Ik heb volgens mij ook al eens eentje aangevraagd: nog nooit wat van gezien bedenk ik me nu.... :think:
Je krijgt ze onmiddellijk op je scherm te zien. Kan me niet herinneren of ik er ook een mail van heb gehad, kan hem niet terugvinden alleszins, maar dat wilt niks zeggen. Enkel de mails van de bestelling zelf en tracking hou ik bij. De store is 1-2 jaar geleden ook volledig vernieuwd.
Ik heb ook al eens 2 keer een code aangevraagd maar moest er altijd achteraan. Nooit een mail gekregen of dat het direct op het scherm heeft gestaan.
Altijd bericht gestuurd en toen kreeg ik van hun een code
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1673
Hmm, ik heb het nu 2-3 weken geleden 2 keer gedaan en dat werkte gewoon. Ook vorig jaar ofzo met Watch Dogs 2 geen problemen... Had wel een keer een probleem dat ik een bestelling geannuleerd had en dat je dat in het overzicht niet kon zien. Je zag gewoon nergens het verschil tussen de werkelijke en de geannuleerde bestelling. Ook staat de knop om de code te ingeven (links onder) een beetje onopvallend te wezen.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1675
Kolm wrote:
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote: Niet meer beschikbaar op de Uplay store?
Daar heb ik nog nooit op gekeken of nog nooit iets op besteld. Nee, hij stond gewoon voor €35 in de Media Markt
Is nochtans wel de moeite... Die UPlay credits die je ingame verdient voor allerlei acties, die kan je daar inruilen voor codes waarmee je 20% korting krijgt in de UPlay store (https://store.ubi.com/nl). 100 punten voor 1 kortingscode... en dat telt serieus door bij die CE's
Bij elk artikel staat bij of dat die korting er wel of niet voor geldig is.

Edit: En bij aankopen in de UPlay store krijg je ook nog eens van die credits, 1 credit per uitgegeven euro. Gevolg was dat ik na inruilen punten en aankopen van een CE telkens meer punten had dan toen ik begon
Ik had dat ook, ik krijg altijd meer uplay punten dan dat ik uitgeef :D
Maar uplay is niet perfect. Heb wel nog geen problemen gehad met de -20% kortingscode, maar ik hou altijd wat hout vast als ik wacht op de pagina die aan het laden is met de code. Mailtjes geloof ik niet te krijgen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1677
Image
Image
Image
Shadow Warrior 1 had ik al fysiek, maar voor die €1 extra de bundel maar gekocht

EDIT
2 preorders bij Intertoys (€59,99 per stuk)
Image
Image
Ik was net optijd met bestellen. Ze staan helaas niet meer op de site. Ga wel met afterpay betalen. Denk wel dat er kans is dat het geannuleerd wordt, maar dat zien we dan wel weer
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1679
gamerke1992 wrote:Ik had het ook zien staan van die pre-orders. Hopelijk ontvang je ze :)
Zoniet dan vraag ik wel een 20% korting aan in de ubishop.

Zo te zien zijn ze nog steeds te bestellen. Wel even naar de games zoeken en dan klikken op plaats in winkelmandje. De pagina van de games zelf doen het niet
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1680
Kolm wrote:
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote: Niet meer beschikbaar op de Uplay store?
Daar heb ik nog nooit op gekeken of nog nooit iets op besteld. Nee, hij stond gewoon voor €35 in de Media Markt :)
Is nochtans wel de moeite... Die UPlay credits die je ingame verdient voor allerlei acties, die kan je daar inruilen voor codes waarmee je 20% korting krijgt in de UPlay store (https://store.ubi.com/nl). 100 punten voor 1 kortingscode... en dat telt serieus door bij die CE's :p
Bij elk artikel staat bij of dat die korting er wel of niet voor geldig is.

Edit: En bij aankopen in de UPlay store krijg je ook nog eens van die credits, 1 credit per uitgegeven euro. Gevolg was dat ik na inruilen punten en aankopen van een CE telkens meer punten had dan toen ik begon :D
Dat wist ik niet, klinkt wel interessant dan :)
Als ik nog eens in de verleiding zou komen om een CE te kopen, zal ik er zeker eens op kijken.