Re: Trophy Leaderboards II

124
Je zou denken dat de zomervakantie (voor de studenten en verlofnemers onder ons) een ideaal moment betekent voor ons gamers om de backlog weg te werken en de trophies aan te spekken. De trophystats wijzen echter op een omgekeerde trend. Het blijkt zowaar dat jullie de trophies een beetje aan het verwaarlozen zijn. Ze voelen zich steeds minder gewenst, verliezen steeds meer van hun wondermooie glans en hopen toch ooit eens trots op je scherm te mogen ‘plingen’. Foei aan iedereen die deze trophyverloedering op zijn naam heeft staan! Ik verwacht tegen de volgende update een groot aantal nieuwe gezichten te verwelkomen in de vrolijke metaalfamilie. Aan het werk!

Overall:

Ditmaal 1 stijging in level. Bijna was RoyVdW niet opgenomen in deze update door ongelukkig gefrommel aan de privacysettings van de trophies. Gelukkig zijn we zo braaf geweest om dit deze maal door de vingers te zien. Als het echter nog eens voorvalt, kan Roy zich verwachten aan een plekje op de zwarte lijst met titel 'privacysettingsfriemelaars'. U bent gewaarschuwd. :nerd: Roy stijgt naar level 26.

Ook paveman lijkt level 31 in de nabije toekomst te omarmen in het trophyleven.

Daarnaast is met0t0 nog steeds erg dicht bij level 19 maar het mag nog steeds niet zijn. Misschien heeft hij schrik van het getal 9? Dan heb ik wel een tip: gewoon zodanig veel spelen dat je meteen naar level 20 springt. Easy peasy.

Zoals we mogen verwachten van de ‘big boss’ hier op’t forum, werkt Sora_Lizard goed door, ook op het vlak van trophies. Gelukkig maar, anders was de verwaarlozing pas echt erg. Sora staat nu op 82% waardoor level 15 al verleidelijk staat te knipogen.

Platinums:

Het is een vrij goede periode wat platinums betreft. Zeven mensen weten de felbegeerde beker binnen te halen. Paveman, daviduvel, billie91, Sora_Lizard en minermb halen er elk eentje terwijl RoyVdW en ikzelf jullie allemaal het nakijken geven met maar liefst 2 (!!!!!) platinums! Ja, iemand moet hier toch het goede voorbeeld geven? Door mijn superzware inspanning spring ik over Stany7 in de leaderboards waardoor plekje 13 nu mijn naam draagt. Roy blijft voorlopig op plaats 5 hangen maar het verschil met paveman wordt steeds kleiner.

Ook billie91 laat niet met zich sollen. Een plaats delen? Geen denken aan! Billie91 haalt de strijdbijl boven en bant Mr.Wolf (vergezeld met het nodige gekajiet) van de 16de plaats. Billie91 is nu alleenheerser van het zestiende koninkrijk in de Heilige Platinumlanden, proficiat!

Mr.Wolf tuimelt van de ene gedeelde troon naar de andere want Sora_Lizard staat hem reeds op te wachten op plek 17. Gelukkig is Sora een braveke en samen zijn ze best gelukkig daar. Wolven en hagedissen blijken een perfect duo te zijn. Dividedx11 komt door deze actie op de 19de plaats terecht.

Minermb maakt ook een statement en beslist om Maxidomino achter zich te laten. Zal Maxi dit zomaar laten gebeuren? Voorlopig lijkt er weinig activiteit te bespeuren in de stats van Maxi maar wie weet heeft hij al een masterplan klaar om ons allemaal te overtreffen. We zullen zien wat de toekomst brengt.

Completion:

Hier is er maar 1 wijziging te melden. Wegens mijn lichte verslaving aan Yonder en daarna Zero Time Dilemma heb ik deze twee games snel weten uit te spelen. Dat vertaalt zich in het voorbijsteken van minermb bij completion. Het verschil tussen ons twee is niet al te groot, dus het kan goed zijn dat minermb zijn troon de volgende keer terug heeft geclaimed. Maar ik laat mij niet doen ze.

Rarity:

Tjeefkeuh blijkt grote ambities te koesteren om in de top drie van rarity terecht te komen. Goed zo, een beetje rivaliteit zien we graag! Met slechts 0.05% verschil verovert Tjeefkeuh Marty’s plek. Gegarandeerd laat deze laatste dat niet zomaar gebeuren.

Verder springt Mr.Wolf over RoyVdW waardoor een wisseling van standen gebeurt. Mr. Wolf pronkt trots op plekje 15 terwijl RoyVdW genoegen dient te nemen met plaats 16.


Zo, dat was het weer voor deze trophy-update. Als huiswerk geef ik jullie allemaal de taak om te stoppen met het hebben van een leven en minstens 5 platinums te halen en 2 levels te stijgen. Ok, goed? Tot de volgende!

Last edited by Sora_Lizard on 06 Aug 2017 11:14, edited 1 time in total.
Reason: Rarity verschil aangepast.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

125
WOW! :O

Je kunt wel zien dat de grote baas van de redactie dit keer een 'stukje' geschreven heeft! :lol:
Het is zeker het lezen waard en Elexus legt de lat voor de volgende tellers en schrijvers wel erg hoog. :silly:

Dank je wel! :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

126
Mijn doel van platinums was vooral om de gedeelde plekken voorbij te streven :P

En je mag je 20e plek bij completion wel even houden, ik ben nu toch bezig met een aantal spellen op de pc ^^
Image

Re: Trophy Leaderboards II

127
Heerlijk verhaal lexi! Erg vermakelijk!
Ik heb vanaf komende week vakantie... We zullen zien of er tussen het achter de kids aanrennen door nog tijd is om wat te gamen :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

129
Mai die update draait precies enkel om mij iedereen achter mijn gat ik haal ook nog eens een easy platje :lol:
Goed gedaan mevrouw :smug: Die taak lukt me maar ik weet niet of dat 2 levels zal zijn.

:bier: :Tp:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

131
Echt superleuk geschreven, mag van mij part altijd zo zijn. :lol: En inderdaad, ik hou er niet van om mijn zestiende plek in Heilige Platinumlanden te delen. :P
Image

Re: Trophy Leaderboards II

132
Elexus wrote:
Rarity:

Tjeefkeuh blijkt grote ambities te koesteren om in de top drie van rarity terecht te komen. Goed zo, een beetje rivaliteit zien we graag! Met slechts 0.5% verschil verovert Tjeefkeuh Marty’s plek. Gegarandeerd laat deze laatste dat niet zomaar gebeuren.
Ik schrok me een hoedje :O
Tis gelukkig maar 0.05% :D
Image

Re: Trophy Leaderboards II

133
Marty wrote:
Elexus wrote:
Rarity:

Tjeefkeuh blijkt grote ambities te koesteren om in de top drie van rarity terecht te komen. Goed zo, een beetje rivaliteit zien we graag! Met slechts 0.5% verschil verovert Tjeefkeuh Marty’s plek. Gegarandeerd laat deze laatste dat niet zomaar gebeuren.
Ik schrok me een hoedje :O
Tis gelukkig maar 0.05% :D
Aangepast! :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

134
Hahaha! Geweldig geschreven! :lol:

Ik doe mijn best voor een plat en een level tegen de volgende update :p Al moet ik nog even wachten tot ik vakantie heb...
Image
cron