Re: PlayStation Plus

1126
Mr.Wolf wrote:
Tjeefkeuh wrote:Is Game of Thrones de moeite of doet Telltale weer weinig nieuws?
Until Dawn heb ik helaas allang.
Game Of Thrones had bij mij wel effe tijd nodig om erin te komen, maar eenmaal als je erin zat... Ik durfde hier ook veel minder gewaagde keuzes te nemen, omdat het wel game of thrones blijft. Het grote verschil toen met Tales From The Borderlands was de humor. Bij Got ligt het accent meer op het verhaal en zwaardere keuzes maken
in GoT zit evenveel humor als een doorsnee show van Geert Hoste, niets dus ;)

Re: PlayStation Plus

1128
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:
Tjeefkeuh wrote:Is Game of Thrones de moeite of doet Telltale weer weinig nieuws?
Until Dawn heb ik helaas allang.
Game Of Thrones had bij mij wel effe tijd nodig om erin te komen, maar eenmaal als je erin zat... Ik durfde hier ook veel minder gewaagde keuzes te nemen, omdat het wel game of thrones blijft. Het grote verschil toen met Tales From The Borderlands was de humor. Bij Got ligt het accent meer op het verhaal en zwaardere keuzes maken
in GoT zit evenveel humor als een doorsnee show van Geert Hoste, niets dus ;)
Hahaha, mooie vergelijking :p
Image

Re: PlayStation Plus

1130
Beste maand ooit voor mij sinds ik ps+ heb :D

Met dat ik black flag aan het herspelen was en zag dat de season pass in sale stond bij de zomeraanbieding was ik half en half aan het twijfelen om hem toch maar te kopen, gelukkig heb ik dit niet gedaan :P
En JC3 ging ik sowieso eens halen maar moet nog altijd eerst de 2e eens uitspelen die ik heb op steam.
Image

Re: PlayStation Plus

1134
Just Cause 3 vond ik eerlijk gezegd wat tegenvallen. Zeker omdat je na 7 uur gewoon constant hetzelfde aan het doen bent. Als je zo'n ding wil overnemen moet je gewoon constant hetzelfde kapot maken. Ik kon gewoon niet verder door de herhaling. Gelukkig zag de wereld er wel prachtig uit en was het zalig om met uwe wingsuit te vliegen.
AC is dan altijd weer plezant om te krijgen. Ook een soort van dlc van 1 van de beste uit de reeks
Image

Re: PlayStation Plus

1135
Mr.Wolf wrote:Just Cause 3 vond ik eerlijk gezegd wat tegenvallen. Zeker omdat je na 7 uur gewoon constant hetzelfde aan het doen bent. Als je zo'n ding wil overnemen moet je gewoon constant hetzelfde kapot maken. Ik kon gewoon niet verder door de herhaling. Gelukkig zag de wereld er wel prachtig uit en was het zalig om met uwe wingsuit te vliegen.
AC is dan altijd weer plezant om te krijgen. Ook een soort van dlc van 1 van de beste uit de reeks
Dat had ik ook bij just cause 3. Op een gegeven moment had ik geen zin meer om die basissen te veroveren en rushte ik een beetje het verhaal. Het leukste in JC 3 vond ik om naar de snelweg te gaan en om daar met wires auto's aan elkaar vast te maken en dan chaos creëren. :P
Image

Re: PlayStation Plus

1139
Ik nog niet, ze durven niet want ze weten dat ik dan geen klant meer ben. Koop nu al enkel bij promotie :P Waar kunnen we bezwaar aantekenen? Online moet terug gratis worden betalen voor elektriciteit, internet, game en dan nog eens dit om online online te kunnen?
Image

Re: PlayStation Plus

1140
@Roy: Voor niks gaat de zon op... Als jij werkt dan wil je er toch ook geld voor zien? Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. :|

Nu is de officiële prijs gelijk met die van de xbox geloof ik?
Alleen jammer dat de servers voor multiplayer vaak niet door Sony maar door de devs/publishers worden verzorgd, Microsoft doet dat wel. Servers sluiten dan wel is minder snel dan op de playstation.

Aan de andere kant... het lijkt erop dat de psplus games de laatste maanden weer wat beter worden, toch voor ps4. Samen met dat en de extra korting die je soms digitaal krijgt, haal ik het geld er wel uit. Als je het enkel nodig hebt om Call of Duty of Battlefield te spelen en al de rest je niet interesseert... dan kan ik aannemen dat je dat een hoop geld vindt.
Image
cron