Re: Pronken met je Platinums

1714
Kolm wrote:Je hebt blijkbaar je trophy privacy settings aangepast van publiek naar alleen vrienden ofzo, want PSNProfiles weet ze niet meer te vinden...
Klopt. Wist niet dat ze volledig openbaar moesten staan. Nu moet ik eerst een trofee verdienen eer het erop komt.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1717
Gefeliciteerd allen! :cool:

Roy ook, hoewel ik de game niet ken. Het tellen wordt dit weekend wel een stuk eenvoudiger maar bezorgt me veel werk met het herplaatsen van de 'medals'. :smug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1719
redphilly wrote:Platina 35 Wolfenstein The new order

Kan jammer genoeg geen screenshot uploaden omdat ik steeds een foutmelding krijg.
Zijn er hier nog mensen die dit hebben en wat kan ik er aan doen?
Wanneer krijg je de foutmelding? Voor zover ik weet kun je als lid geen screenshot uploaden, maar via de code wel linken naar.

Ik ben even naar je profiel gegaan en heb de plat opgezocht:
Image
Lukt mij wel dus.
Dit is de code die ik gebruik [ img]https://i.psnprofiles.com/games/8b4359/ ... 0fbf8c.png[/img ] (spaties weghalen om het te laten werken)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1720
paveman wrote:
redphilly wrote:Platina 35 Wolfenstein The new order

Kan jammer genoeg geen screenshot uploaden omdat ik steeds een foutmelding krijg.
Zijn er hier nog mensen die dit hebben en wat kan ik er aan doen?
Wanneer krijg je de foutmelding? Voor zover ik weet kun je als lid geen screenshot uploaden, maar via de code wel linken naar.

Ik ben even naar je profiel gegaan en heb de plat opgezocht:
Image
Lukt mij wel dus.
Dit is de code die ik gebruik [ img]https://i.psnprofiles.com/games/8b4359/ ... 0fbf8c.png[/img ] (spaties weghalen om het te laten werken)
Ik heb het over screenshots op playstation zelf.
Excuses voor de verwarring.

Re: Pronken met je Platinums

1721
Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd allen! :cool:

Roy ook, hoewel ik de game niet ken. Het tellen wordt dit weekend wel een stuk eenvoudiger maar bezorgt me veel werk met het herplaatsen van de 'medals'. :smug:
Tuurlijk, allen is ook ik wrm moet je dat expliciet zeggen? :P Die game is Full Throttle Remastered ik zet gwn altijd in letterlijk NL dat is grappig.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1723
@redphilly: Screenshots op PS4 kunnen erg groot zijn, heb op de pro wel is een screenshot van 10+MB gehad... De kans is dus groot dat als je dit naar ons forum wilt uploaden, dat het bestand te groot is.
Dan eerst even naar tinypic ofzo uploaden en dan in de editor hier op het forum met de Img-knop een image toevoegen op basis van de url (= genereert uiteindelijk zelfde code als paveman eerder gaf).

@Roy: Ik vind die Nederlandse namen altijd verwarrend, heb vaak geen idee over welke game het dan gaat tot ik op profiel ga kijken :P
Image