Re: Pronken met je Platinums

1727
paveman wrote:
redphilly wrote:Ik heb het over screenshots op playstation zelf.
Excuses voor de verwarring.
No prob
Wat voor foutmelding krijg je? Als ik thuis ben zal ik het eens proberen.
CE-34719-4
Heb alles al is terug in fabrieksstand gezet en gehoopt dat de updates mss het een en ander zouden verhelpen maar niet dus.
Bedankt alvast.

Re: Pronken met je Platinums

1728
@redphilly: heel mijn PSN tript, dus ook het uploaden van screenshots lukt momenteel niet. Misschien dat er een soort van onderhoud plaatsvindt op het moment?
@NTGSRuler: afwisseling van genres took me so long :D
Ik zit er wel aan te denken gelijk door te gaan met Chaos Theory, aangezien ik er nu goed in zit en het niet de langste games zijn om te spelen... :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1729
paveman wrote: @NTGSRuler: afwisseling van genres took me so long :D
Ik zit er wel aan te denken gelijk door te gaan met Chaos Theory, aangezien ik er nu goed in zit en het niet de langste games zijn om te spelen... :)
Eens je in het verhaal zit is het prachtig hè. Games zijn zalig. Ik zou zeggen verder doen en geniet ervan!
Image

Re: Pronken met je Platinums

1730
#91 Uncharted 3. En de game staat op 98%. Die speedplaythrough is gewoon VER-SCHRIK-KE-LIJK!! WIE die trophies heeft toegevoegd bij de Remastered versie mogen ze direct ontslaan. Ik weet niet hoe het komt maar ik heb die playthrough niet beëindigd met Donut Drake. Nochtans was ik er mee begonnen maar in Chapter 2 ga je terug naar jonge Drake en daarna ben ik het dus wss weer vergeten aan te zetten. Als gevolg moet ik dat dus nog eens ondergaan wil ik de game op 100% zetten. Niet leuk...
Image
Edit: game eindelijk op 100% :yawn: :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

1731
Pffffff . . . . nummer 18! :jip: :jip: :jip:
Yonder: The Cloud Catcher Chronicles

A Walk in the Park:
Image
Aangestoken door het enthousiasme waarmee Elexus de review geschreven heeft, https://www.pressxtorevive.com/yonder-c ... es-review/, heb ik de game aangeschaft en vervolgens menig plezierig uurtje doorgebracht met het verkennen van de mooie afwisselende en kleurrijke wereld van Gemea.
Tot slot nog een paar wat verwarrende grinds moeten volbrengen waaronder het vinden van 55 katten. De beestjes zijn echter niet zomaar op een locatie te vinden, nee vele zijn alleen te vinden gedurende bepaalde jaargetijden en tijdstippen van de dag. Zonder guide lijkt me dat een nagenoeg onmogelijke opgave. Voor de rest kun je wel alles zelf vinden en ontdekken.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1732
Sora_Lizard wrote:Pffffff . . . . nummer 18! :jip: :jip: :jip:
Yonder: The Cloud Catcher Chronicles

A Walk in the Park:
Image
Aangestoken door het enthousiasme waarmee Elexus de review geschreven heeft, https://www.pressxtorevive.com/yonder-c ... es-review/, heb ik de game aangeschaft en vervolgens menig plezierig uurtje doorgebracht met het verkennen van de mooie afwisselende en kleurrijke wereld van Gemea.
Tot slot nog een paar wat verwarrende grinds moeten volbrengen waaronder het vinden van 55 katten. De beestjes zijn echter niet zomaar op een locatie te vinden, nee vele zijn alleen te vinden gedurende bepaalde jaargetijden en tijdstippen van de dag. Zonder guide lijkt me dat een nagenoeg onmogelijke opgave. Voor de rest kun je wel alles zelf vinden en ontdekken.
Proficiat!! Goed bezig! :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1733
@NTGS; Proficiat, maar wrm doe je dat als je het niet meer wilt ik doe die DLC ook niet en idd die moeten ze echt ontslaan op basis van een trofee (nee, hij telt niet voor platinum dus dan kan het nog net :P )

@Frans; Proficiat en ja sommige games zijn zonder guide uitzichtloos ook stom dat er zo'n trophies bestaan.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1736
RoyVdW wrote:@NTGS; Proficiat, maar wrm doe je dat als je het niet meer wilt ik doe die DLC ook niet en idd die moeten ze echt ontslaan op basis van een trofee (nee, hij telt niet voor platinum dus dan kan het nog net :P )

@Frans; Proficiat en ja sommige games zijn zonder guide uitzichtloos ook stom dat er zo'n trophies bestaan.
Completion rate :P En omdat het op zich geen moeilijke trophy is. Alleen wat vervelend omdat je geen idee hebt hoe goed je bezig bent kwa tijd. Je bent ook constant gehaast in de game. Ergens moet ik vergeten zijn ook met Doughnut Drake verder te doen waardoor ik opnieuw een speedrun mocht doen. Mijn 2e keer heb ik trouwens mijn tijd verbeterd. 3u48min :smug:

Re: Pronken met je Platinums

1738
paveman wrote:Congrats allemaal!
Ik heb ook echt een gloeiende hekel aan speedruns... vind t gewoon niet leuk om gehaast een game te 'moeten' spelen..
Die van Uncharted 2 wil ik ook nog eens opnieuw doen. Dat is de moeilijkste van de drie. Destijds zat ik heel wat boven de doeltijd. De Guardians die heel wat kogels kunnen verdragen vooraleer ze sterven neemt veel tijd in beslag. De bossfight is ook geen cadeau.. het probleem is dat ik de game tijdje geleden had gespeeld en ik heel wat van de puzzels al vergeten ben... Hopelijk brengt de Brutal playthrough mijn geheugen weer up to date. Als ik de Remastered versie op 100% wil krijgen zal ik erdoor moeten.
Image
cron