Re: Wat speel je op dit moment?

1351
RoyVdW wrote:
Toon8 wrote:Freedom cry gratis aan het uitproberen :smug:
Is een aparte game zie ik op PSN dacht dat het DLC was over wat gaat die game en gratis?
Deze DLC van AC4 is uitgebracht als DLC en als standalone game. Er zijn dus 2 versies, maar zijn inhoudelijk eigenlijk hetzelfde. PSPlus versie is dus de standalone versie.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1352
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:
Toon8 wrote:Freedom cry gratis aan het uitproberen :smug:
Is een aparte game zie ik op PSN dacht dat het DLC was over wat gaat die game en gratis?
Deze DLC van AC4 is uitgebracht als DLC en als standalone game. Er zijn dus 2 versies, maar zijn inhoudelijk eigenlijk hetzelfde. PSPlus versie is dus de standalone versie.
Maar het heeft dus niet veel zin deze te spelen als je AC4 niet hebt gespeeld? Die piraten setting staat me trouwens niet aan maar vond Rogue wel heel goed.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1353
RoyVdW wrote:
Toon8 wrote:Freedom cry gratis aan het uitproberen :smug:
Is een aparte game zie ik op PSN dacht dat het DLC was over wat gaat die game en gratis?
Geen grote fan van leestekens precies? :p Niet dat het zo hard stoort maar het leest soms wat lastig. xD

En de game is 'gratis' omdat het deze maand bij Plus zit. ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1355
Kolm wrote:Het verhaal staat grotendeels los van AC4, gaat in op 1 van de personages (Blackbeard). Dus je hoeft de main game niet gespeeld te hebben om deze te kunnen spelen.
Wat doet Blackbeard mee? Zou het wat raar vinden met dat deze al sterft in de main game. Deze is 15 jaar later en gaat over Adéwalé die per ongeluk in de slaven wereld terug terecht komt en beslist de marrons te helpen. Je hoeft niets van AC4 te weten om deze te spelen, staat er volledig los van. Alleen af en toe een referentie.
Was inderdaad gratis doordat het bij ps+ zit.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1356
Toon8 wrote:
Kolm wrote:Het verhaal staat grotendeels los van AC4, gaat in op 1 van de personages (Blackbeard). Dus je hoeft de main game niet gespeeld te hebben om deze te kunnen spelen.
Wat doet Blackbeard mee? Zou het wat raar vinden met dat deze al sterft in de main game. Deze is 15 jaar later en gaat over Adéwalé die per ongeluk in de slaven wereld terug terecht komt en beslist de marrons te helpen. Je hoeft niets van AC4 te weten om deze te spelen, staat er volledig los van. Alleen af en toe een referentie.
Was inderdaad gratis doordat het bij ps+ zit.
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb me vergist van personage. Het is ook alweer een tijdje geleden dat ik het speelde. Buiten wat referenties hoef je inderdaad niks van de main game te weten.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1364
Gamefreak wrote:begonnen met Jak II, de sfeer is alleszins een stuk donkerder dan de eerste, doet mij wat denken aan Prince of Persia...
Deze game heeft ook een veel hogere moeilijkheidsgraad. Zeker als je gaat voor plat en alle orbs wilt door die challenges. Er bestaat echter wel een truc voor.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1365
minermb wrote:
RoyVdW wrote:Iemand een bevinding over Grim Fandango Remastered? Staat nu in sale en twijfel. :)
Ik had hem destijds geprobeerd toen ik hem met ps+ kreeg, maar ik kon er niet van genieten. Het character was veels te sloom om van het spel te genieten :silly:
Had ik ook wel toen, heb het maar een uur ofzo volgehouden
Image