Re: Welke serie volg je momenteel?

946
@Roy

De serie wordt inderdaad serieus uitgemolken, zoals iedere moderne serie tegenwoordig. Zou beter zijn dat ze naar een einde toe werken maar nu blijft het gewoon hopeloos verder duren. Zombies zijn al lang niet meer belangerijk, alleen maar een klein irritant obstakel.
Ieder seizoen zeg ik dat het de laatste is maar blijf toch terugkeren uit nieuwsgierigheid, maar voor mij was s7 toch wel een dieptepunt.
[+] TWD Michonne
Zij wordt de vriendin van Rick,
ik weet niet meer sinds welk seizoen. Maar je kan wel zeggen dat haar rol belangrijker werd.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

950
dividedx11 wrote:Ik ben beginnen met kijken naar 'Prison Break', maar ik vond de eerste episode nu ook niet zo spectaculair... Is het de moeite om verder te blijven kijken?
S1 is het best vind ik, S2 gaat over hun ontsnapping en ze komen in Sona terecht een nieuwe gevangenis voor de slechtste der slechten, is ook wel goed, S3 is slecht in Sona overdreven geweld en de nieuwe ontsnapping wordt serieus uitgemolken en meer van hetzelfde, S4 draait om één voorwerp te langdradig en dan is er nog een final season die een film is van 90min die valt wel mee, maar is weer vergezocht en onrealistisch overdreven. Over het algemeen vind ik dit zeker niet één van de betere series het is gwn voor sensatiezoekers en hersenloze entertainment. Maar zou hem niet afraden en zeker verder kijken mss ga je het goed vinden.

EDIT: Heb op IMDB gezien dat er pas een S5 uit is blijkbaar zeven jaar na S4 die heb ik nog niet gezien. Serie dateert al van 2005. Verder weet ik ook niet wat er in dat seizoen gebeurd ik dacht dat alles achter de rug was? De overlevenden/ontsnapten zullen mss gevolgd worden? Zal dit seizoen ook eens moeten kijken.

@Toon; Heb vandaag TWD S1-5 verkocht omdat ik zo teleurgesteld ben in de uitmelking. Toch zal ik ooit S6, 7 en 8 nog wel eens zien. Heb nu nog maar twee series in de collectie die ik echt de moeite waard vind om fysiek te bewaren Breaking Bad en Game of Thrones.
Last edited by RoyVdW on 07 Aug 2017 23:46, edited 2 times in total.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

959
Elexus wrote:Allerlaatste episode van Orphan Black uitgekeken. Gonna miss it. It was a beautiful run. :)

Ook Arrow season 5 uitgekeken. Wat een cliffhanger!

...

Op zoek naar nieuwe series dan maar. :D
Ohn, komen er geen seizoenen meer uit van OB?
Jammer, die actrice is echt TOP :love:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

960
Ja ik vond het 5de seizoen van Arrow best goed. Beter dan het seizoen ervoor (denk ik ofwel was het s3) want die was erg sloom. :p

@ Stany: ja het is nu het laatste seizoen (5) en alles is te bekijken op Netflix. Het is idd een topactrice. Je moet het maar kunnen, zo de hele show dragen. Ze mag Eva Green vervoegen bij mijn ranglijst van beste actrices. :)
Image