Re: Je laatste aankoop (geen games)
1338Een maand vóór dat tenminste de Benelux het krijgt + meer extra's (enkel geen NED ondertitels, maar das meh)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
1340Ik vond 'm best goed, Vendetta!Captain Witwicky wrote:Een maand vóór dat tenminste de Benelux het krijgt + meer extra's (enkel geen NED ondertitels, maar das meh)
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
1341De film is inderdaad goed en doet zeker niet onder voor de vorige 2 CGI films. Er zit zelfs wat meer humor in en de actie is à la John Wickdividedx11 wrote:Captain Witwicky wrote:Een maand vóór dat tenminste de Benelux het krijgt + meer extra's (enkel geen NED ondertitels, maar das meh)
Ik vond 'm best goed, Vendetta!
Zeurpiet van het jaar 2014
1342Zeurpiet van het jaar 2014
1343Sinds vrijdag heb ik een nieuwe mobiel, de Samsung Galaxy A3 2017. Ik had eerst de Samsung Galaxy A3 2015 en kon mijn abbo verlengen met een gratis toestel.
1344Voor 110 euro via gearbest. Hopelijk werkt het goed. Het is de gok waard zeker? Het kan zowel stofzuigen als dweilen en gaat zelf terug naar zijn docking station om op te laden.
1345Wij hebben een aanzienlijk duurdere stofzuiger van iRobot: daar zijn we nog steeds super content mee. Dat werkt echt zo ontiegelijk goed: zo goed zouden we het zelf niet schoon kunnen krijgen...
1346Ik verwacht natuurlijk niet evenveel als een robot stofzuiger van 600 euro. Maar ik hoop dat het de kattenkorrels en kattenharen wat weg houdt zodat we niet elke dag moeten stofzuigen.paveman wrote:Wij hebben een aanzienlijk duurdere stofzuiger van iRobot: daar zijn we nog steeds super content mee. Dat werkt echt zo ontiegelijk goed: zo goed zouden we het zelf niet schoon kunnen krijgen...
1347Ik ga mij dat ook kopen eenmaal ik alleen woon. Met 2 honden vroeger en 1 kat en nu van elks nog eentje heb ik al genoeg stofzuigplezier beleefd voor de komende jaren.
Laat maar weten hoe goed het marcheert gamerke.
1348Ik zal het laten weten Binnen 5 dagen zou het toekomen.Elexus wrote:Ik ga mij dat ook kopen eenmaal ik alleen woon. Met 2 honden vroeger en 1 kat en nu van elks nog eentje heb ik al genoeg stofzuigplezier beleefd voor de komende jaren.
1349Dat is een goed ding ja grappig zoals een robot maaier, maar zo binnen denk ik dat ik erover ga vallen en het altijd in de pad rolt Als het haast geluidsloos is kan het snachts ook wel werken denk maar ik weet niet hoe katten gaan reageren op zo'n 'indringer'
1350RoyVdW wrote:Dat is een goed ding ja grappig zoals een robot maaier, maar zo binnen denk ik dat ik erover ga vallen en het altijd in de pad rolt Als het haast geluidsloos is kan het snachts ook wel werken denk maar ik weet niet hoe katten gaan reageren op zo'n 'indringer'
Ik denk dat ik het ga instellen om te stofzuigen als ik gaan werken ben