Re: Je laatste aankoop (geen games)

1352
NTGSruler wrote:Ik dacht altijd dat die robot stofzuigers niet goed in de hoeken gingen? Nu ja ik stofzuig nog liever zelf! Proficiat m et de aankoop. Hopelijk werkt het naar behoren :cool:
Daarvoor wou ik het ook niet gebruiken ;) Het probleem bij ons is dat we (te) net zijn, we kunnen absoluut geen vuiltje verdragen. Dus stofzuigen doen we nog regelmatig, maar ik hoop dat de robot stofzuiger er voor zorgt dat er niet elke dag kattenkorrels en haren liggen alsof de kat met de kattenbak heeft zitten vechten.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1353
Je mag die robotstofzuigers dan ook niet zien als een vervanging van zelf stofzuigen. Ze zijn goed om 'de midden' wat schoon te houden. Ze doen ook geen plinten en andere wat lastigere plekjes :p
Op de zaak hebben we 2 iRobots die elke ochtend rondrijden en het is echt ongelooflijk wat daar allemaal uitkomt elke dag. Daarnaast wordt er nog 1-2 keer per week door de schoonmaaksters gestofzuigd. Soms zijn we wel eens een stofzuiger kwijt, dan heeft ie zich vastgereden op een netwerkkabel onder een bureau. Of dan is een deur van een kamer niet goed dicht en duwt hij die open om dan vervolgens die deur weer dicht te duwen waardoor hij opgesloten zit. Dan blijft dat ding ook doorgaan tot de batterij leeg is :lol:
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1354
gamerke1992 wrote:Voor 110 euro via gearbest. Hopelijk werkt het goed. Het is de gok waard zeker? Het kan zowel stofzuigen als dweilen en gaat zelf terug naar zijn docking station om op te laden.
Image
Gotta love China :love:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1355
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Ik dacht altijd dat die robot stofzuigers niet goed in de hoeken gingen? Nu ja ik stofzuig nog liever zelf! Proficiat m et de aankoop. Hopelijk werkt het naar behoren :cool:
Daarvoor wou ik het ook niet gebruiken ;) Het probleem bij ons is dat we (te) net zijn, we kunnen absoluut geen vuiltje verdragen. Dus stofzuigen doen we nog regelmatig, maar ik hoop dat de robot stofzuiger er voor zorgt dat er niet elke dag kattenkorrels en haren liggen alsof de kat met de kattenbak heeft zitten vechten.
Niet goed voor allergieën toch?

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1356
gamerke1992 wrote:
Daarvoor wou ik het ook niet gebruiken ;) Het probleem bij ons is dat we (te) net zijn, we kunnen absoluut geen vuiltje verdragen. Dus stofzuigen doen we nog regelmatig, maar ik hoop dat de robot stofzuiger er voor zorgt dat er niet elke dag kattenkorrels en haren liggen alsof de kat met de kattenbak heeft zitten vechten.
Wij zijn ook te net denk ik :njanja: Daarom dat ik nee zeg tegen een hond. Zou er heel graag wel eentje hebben maar het haar dat het verliest vind ik maar niets. Nu ja veel succes met de stofzuiger!
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1357
Tjeefkeuh wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Ik dacht altijd dat die robot stofzuigers niet goed in de hoeken gingen? Nu ja ik stofzuig nog liever zelf! Proficiat m et de aankoop. Hopelijk werkt het naar behoren :cool:
Daarvoor wou ik het ook niet gebruiken ;) Het probleem bij ons is dat we (te) net zijn, we kunnen absoluut geen vuiltje verdragen. Dus stofzuigen doen we nog regelmatig, maar ik hoop dat de robot stofzuiger er voor zorgt dat er niet elke dag kattenkorrels en haren liggen alsof de kat met de kattenbak heeft zitten vechten.
Niet goed voor allergieën toch?
Als kind klopt dat inderdaad :p Maar geloof mij, ik kom in mijn job in contact met heel veel vieze dingen die een ander voor nog geen 1000 euro wil doen of aanraken haha ;) Dus als het over contact gaat met vuil, moet ik geen schrik hebben, die portie krijg ik wel daar.

Om ontopic te blijven:

Nieuwe bakjes voor onze kat. Hij is te groot geworden voor bakjes die voor katten bestemd zijn. Dus heb ik er voor honden gekocht :p Lang leve maine coons.
Image
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1358
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Dat is een goed ding ja grappig zoals een robot maaier, maar zo binnen denk ik dat ik erover ga vallen en het altijd in de pad rolt :P Als het haast geluidsloos is kan het snachts ook wel werken denk maar ik weet niet hoe katten gaan reageren op zo'n 'indringer' :lol:

Ik denk dat ik het ga instellen om te stofzuigen als ik gaan werken ben :)
Zeker doen! Dat doen wij tenminste ook: als we er even niet zijn 'bob' (zo noemen de kids m) ff aanzetten... Die van ons geeft iig echt teveel geluid om 's nachts aan te zetten (zelfde lawaai als gewone stofzuiger).
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1360
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:ik hoop dat de robot stofzuiger er voor zorgt dat er niet elke dag kattenkorrels en haren liggen alsof de kat met de kattenbak heeft zitten vechten.
Zolang de kat maar niet met de stofzuiger begint te vechten, lijkt het mij goed :p
Die borstelarmpjes vind de kat jammer genoeg enorm interessant :p
Image
cron