Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

526
Ligeiro wrote:+++ avondje voor mezelf, vriendin is gaan babysitten bij vrienden thuis. Ik moet op de baby hier letten, maar die sliep al om 19u, en die wordt niet meer wakker ^^
+++ ik denk dat ik Thief ga streamen nu. http://www.twitch.tv/ligeiro1986 allen daarheen :)
Ik zou wel willen kijken, maar als ik slim ben ga ik gewoon eens vroeg slapen :)

-- In de examens voel ik me altijd zo'n mislukkeling, en dan kan ik niet leren van de stress...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

527
- Niets gedaan voor school vandaag.
- Niets gedaan voor PxTR, zelf geen bronnen opgezocht of niets
- Frustraties omdat ik een rijbewijs heb maar nooit weg mag met de auto van mijn moeder of vader
-/+ lazy day vandaag
+ Bij de vriendin blijven slapen
+ Eindelijk Interstellar gezien, keigoeie film!
+ Nog een uurtje Mass Effect 2 spelen nu en dan beddenbak in
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

528
--Sommige mensen
++Sommige mensen
+Doodstraf zou men moeten invoeren
+Iedereen verdiend wel een 2e kans
+180km op de teller vandaag (fiets)
-Laadschermen in Serlock Holmes
+Game valt best mee, hoop dat ik snel die plat haal
+Alcoholvrij weekend, niet uitgeweest
+Mosselen met friet
+Ben een persoon met goed gedrag en zeden
-Mensen die opvallen en te snel rijden, rijbewijs permanent intrekken en hoge boetes geven
...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

530
RoyVdW wrote:+Doodstraf zou men moeten invoeren
+Iedereen verdiend wel een 2e kans
Ik zou geneigd zijn om te zeggen dat sommigen geen 2de kans verdienen...
Maxidomino wrote:- Frustraties omdat ik een rijbewijs heb maar nooit weg mag met de auto van mijn moeder of vader
Ik heb al een jaar lang geen wagen aangeraakt. De laatste keer dat ik een auto vast had was op het rijexamen...
BozeGozerXrd wrote:Dat ligt niet aan SE, maar aan de leverancier BigBen. Als GM het niet voor je had geregeld kon je direct via BigBen kosteloos een nieuwe Engelstalige comic aanvragen. Geen groot drama dus. Wel erg slecht. Ik wou mijn CE eigenlijk gesloten laten tot ik een PS4 koop, maar nu moet ik m eigenlijk wel openmaken om het te controleren...
Hmmm...ik zag Square Enix als producent, maar als het BigBen is, dan verdorie BigBen!
En, hoe zit het bij jou?


--- Vervelende situaties thuis...
+/- Best ok geslapen...
-- Ruzie tussen mijn ouders blijft duren...
--- Waarschijnlijk voor de rest van de dag mijn laptop moeten delen...
+++ Mijn CE guide van Type 0 <3 <3 <3
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 54 dagen
+++ Nog 81 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

531
-- slecht geslapen
-- weer een moeilijk onderwerp gekregen voor groepswerk/pleiten en daarbij komt nog eens dat mijn groepje weer de moeilijkste kant heeft als verweerder -_- dus eigenlijk moeten we weer iets gaan verdedigen dat totaal niet verdedigbaar is... zucht
+/- morgen feedback van de paper, ben eens benieuwd. Ik hoop ECHT dat ik niet heel overnieuw moet beginnen, Imma cry
++ wat spul op tweedehands kunnen verkopen waardoor er weer een minimieme positieve cashflow is
++ Tearaway is best grappig
++ leuke dag gehad gisteren
-- echt geen zin in dat schoolwerk, pff :/
++ gisteren nog eens Frozen gekeken
-- Revolution uitgekeken, weer op zoek moeten naar een nieuwe serie, zo lastig D:
-- 't is koud
-- geen zin in school morgen
-- meh
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

532
RoyVdW wrote:--Sommige mensen
++Sommige mensen
+Doodstraf zou men moeten invoeren
+Iedereen verdiend wel een 2e kans
+180km op de teller vandaag (fiets)
-Laadschermen in Serlock Holmes
+Game valt best mee, hoop dat ik snel die plat haal
+Alcoholvrij weekend, niet uitgeweest
+Mosselen met friet
+Ben een persoon met goed gedrag en zeden
-Mensen die opvallen en te snel rijden, rijbewijs permanent intrekken en hoge boetes geven
...
Nice!! :cool: Hoe lang ben je dan aant fietsen? En check dit eens mss (gisteren aangemaakt): http://pressxtorevive.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=234
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

535
Stany7 wrote:+++ Jen kan ieder moment gaan bevallen : love:
--- Drukke tijden komen
+++ Maar ze gaan ook terug voorbij : )
+++ Milo blijft superduperawesome :love: :l ove:
Hou er rekening mee dat Milo even erg lastig kan gaan doen als broertje/zusje komt, de aandacht delen kan echt heel moeilijk zijn :)
dividedx11 wrote:-- In de examens voel ik me altijd zo'n mislukkeling, en dan kan ik niet leren van de stress...
Als het echt te erg wordt kan je naar het jac, daar helpen ze u echt, hebben ook een chat enzo : )

+++ Heerlijke twee dagen in Dinant met met0t0 <3
+++ Erg mooie stad en hoewel het grijs was weinig regen gehad, de Citadel beklommen (408 trappen), lekker gegeten, Maison Leffe bezocht (ook voor niet-drinkers interessant), het was echt leuk :)
--- De laatste dagen niet op laptop kunnen en de gevolgen laten zich voelen, ben al ruim 2u bezig met mails en forum en facebook... :(
cron