Re: PlayStation Plus

1171
Thanks voor de tip! Ook nog maar snel eentje gedaan, zit goed tot maart 2020 nu :silly:

Vergeet niet om de auto renewal opnieuw uit te zetten... Bij elke verlenging wordt dat opnieuw aangezet... Makkelijkste is op PS4 aan de linkerkant naar PSPlus icoon te gaan en daarna aan de rechterkant 'Manage membership > Subscription' en dan onderaan kan je auto renew uitzetten.
Image

Re: PlayStation Plus

1172
Kolm wrote:Thanks voor de tip! Ook nog maar snel eentje gedaan, zit goed tot maart 2020 nu :silly:

Vergeet niet om de auto renewal opnieuw uit te zetten... Bij elke verlenging wordt dat opnieuw aangezet... Makkelijkste is op PS4 aan de linkerkant naar PSPlus icoon te gaan en daarna aan de rechterkant 'Manage membership > Subscription' en dan onderaan kan je auto renew uitzetten.
Ik heb geen credit card verbonden aan mijn account dus zou het toch niet lukken. Redelijk dom systeem eigenlijk.
Image

Re: PlayStation Plus

1173
Ik ook niet en normaal heb ik ook maar een paar euro op mijn account staan waardoor er nooit genoeg op staat. Maar stel dat ik er even geld opzet voor wat anders en automatisch verlengen beslist dan om ertussen te komen... Ik neem liever het risico niet :)
Image

Re: PlayStation Plus

1174
Toon8 wrote:
Toon8 wrote:Ik denk dat ik gewoon nog een jaarabo zal kopen voor 31 augustus aan gewone prijs, met beetje geluk komen ze nog met een actie ;)
Al vrees ik ervoor ...
Gelukkig gewacht :D Nu kan je voor 50€ 15 maanden krijgen, actie geldig tot eind augustus.
Bedankt voor de tip Toon. Nu heb ik in het totaal met 27 maanden verlengd voor € 85,00! :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation Plus

1178
Lineup september:

inFAMOUS: Second Son (PS4)
Child of Light (PS4)
RIGS: Mechanised Combat League (PS4 bonus title – PS VR required)
That’s You (PS4 bonus title)
Truck Racer (PS3)
Handball 2016 (PS3)
We Are Doomed (PS Vita & PS4)
Hatoful Boyfriend (PS4 & PS Vita)
Image

Re: PlayStation Plus

1183
NTGSruler wrote:Zijn deze titels bevestigd? Wel mooie update dan!
Als er iemand zich geroepen voelt om de online trophies van Truck Racer te doen.. laat maar weten! ;)
Ik wil wel helpen uiteraard, stelt niet veel voor begreep ik :D
Image

Re: PlayStation Plus

1184
Kolm wrote:Infamous, child of light and hatoful boyfriend heb ik al. De rest zal ik ook eens moeten bekijken...
Is Hatuyo wat? Child of Light is fenomenaal goed :D
Merde, ik zal me toch nog een VR moeten aanschaffen als ze gaan beginnen met free VR games :cry: :lol:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: PlayStation Plus

1185
Stany7 wrote:
Kolm wrote:Infamous, child of light and hatoful boyfriend heb ik al. De rest zal ik ook eens moeten bekijken...
Is Hatuyo wat? Child of Light is fenomenaal goed :D
Merde, ik zal me toch nog een VR moeten aanschaffen als ze gaan beginnen met free VR games :cry: :lol:
Dat is iets maf waar duiven zeg maar dezelfde status hebben als mensen en je er relaties enzo mee kan aangaan. Maar uiteindelijk komt de game vooral neer op dialoog. Wel makkelijke trophies xD
Image