Re: Het budgetgaming-topic

496
Kolm wrote:Voor mensen die nog een PS4 willen...

PS4 slim 1Tb met Horizon Zero Dawn en 2 controllers is nu 289 euro bij Gamemania. Misschien dat andere aanbieders ook nog reageren met gelijkaardige aanbiedingen :)
Ze moeten van hun slims vanaf die gaan er toch uit. Nieuwe kopers opteren beter voor een Pro vermoed ik en dat zullen ze beseffen. Dit is een verdacht goede deal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Het budgetgaming-topic

497
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:Voor mensen die nog een PS4 willen...

PS4 slim 1Tb met Horizon Zero Dawn en 2 controllers is nu 289 euro bij Gamemania. Misschien dat andere aanbieders ook nog reageren met gelijkaardige aanbiedingen :)
Ze moeten van hun slims vanaf die gaan er toch uit. Nieuwe kopers opteren beter voor een Pro vermoed ik en dat zullen ze beseffen. Dit is een verdacht goede deal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Deze deal was wel al van eind mei :p Geen idee of er op het ogenblik gelijkaardige zijn...
Image

Re: Het budgetgaming-topic

498
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:Voor mensen die nog een PS4 willen...

PS4 slim 1Tb met Horizon Zero Dawn en 2 controllers is nu 289 euro bij Gamemania. Misschien dat andere aanbieders ook nog reageren met gelijkaardige aanbiedingen :)
Ze moeten van hun slims vanaf die gaan er toch uit. Nieuwe kopers opteren beter voor een Pro vermoed ik en dat zullen ze beseffen. Dit is een verdacht goede deal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Deze deal was wel al van eind mei
Image
Geen idee of er op het ogenblik gelijkaardige zijn...
Oei had datum niet bekeken maar dan nog ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Het budgetgaming-topic

504
daviduvel wrote:Eergisteren zag ik twee Watch Dogs 2 collector's edition staan bij Mediamarkt Turnhout voor 35 euro. Maar als ik op hun site kijk is het 51 euro, dus ik ben niet 100% zeker :think:
Ge hebt het over de San Francisco Edition he? Ik heb die een tijd geleden in Media Markt Zwijnaarde ook voor €35 gekocht :)

Re: Het budgetgaming-topic

508
Uncharted zou 10 jaar bestaan, waarvoor ze een bundel met thema's en avatars gratis weggeven voor enkele dagen. Voor diegene dat daar iets aan hebben, is het wel leuk :)

https://store.playstation.com/nl-be/pro ... NNIVERSARY

Inhoud:

UNCHARTED 10th Anniversary-thema
UNCHARTED 10th Anniversary-avatar
Dynamisch UNCHARTED: Drake’s Fortune Remastered-thema
Dynamisch UNCHARTED 2: Among Thieves Remastered-thema
Dynamisch UNCHARTED 4: A Thief's End - Vuurthema
UNCHARTED 4: A Thief's End - Schipbreukthema
Dynamisch UNCHARTED 4: A Thief's End - Inkt-thema
UNCHARTED 4: A Thief's End-avatarpack 1
Image
cron