Re: Guess the Game
407Officieel deel 2 (II), maar ik keur het goedKolm wrote:The legend of heroes trails of cold steel
Kon ook bijna niet missen natuurlijk....
408Ik bedoelde ook deel 2, maar dat is blijkbaar in de copy paste verloren gegaan xD
410Jep! Ik had hem niet zo snel verwacht, want het is toch best wel een oude game... Voor mijn leeftijd dan tenminste, ik ben ook maar op console begonnen met de PS2 Grijze gameboy was dan weer eerste handheld waar het ooit echt mee begon.Stany7 wrote:Maximo?
411Ah! Dat was de naam! Ik wist dat het iets met max was En dat het die ene Ghost's and Goblins kloon o.i.d. was. Zelf nooit gespeeld/interesse in gehad, dus ik kan hier nu hopeloos fout mee zitten...
412Ik weet dat ik hem ooit uit de budgetbak gevist heb enkel en alleen omdat ik vond dat ie een leuk koppie had Game zelf viel uiteindelijk ook nog wel mee voor wat er mij nu nog van bijstaat
413OPM was er ook lovend over. Ik had hem ooit op demo disc die bij OPM zat gespeeld maar vond hem toenertijd te moeilijkKolm wrote:Ik weet dat ik hem ooit uit de budgetbak gevist heb enkel en alleen omdat ik vond dat ie een leuk koppie had Game zelf viel uiteindelijk ook nog wel mee voor wat er mij nu nog van bijstaat
Wel lollig dat hij in zijn onderbroek kwam te staan als hij teveel damage had
Anyhow... Next:
414Een van de Baten Kaitos games? (Een vriend wou me indertijd overtuigen om hiervoor een GameCube te kopen, maar ik vond er eerlijk gezegd maar niks aan...)
415Ik keur het goedHybris wrote:Een van de Baten Kaitos games? (Een vriend wou me indertijd overtuigen om hiervoor een GameCube te kopen, maar ik vond er eerlijk gezegd maar niks aan...)
Het was Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean
Echt dikke vette topper, ik zou er gerust mijn GC nog eens voor van op stal halen moest ik tijd hebben
418Nein. Ik zal een tip geven: de game werd uitgebracht door Koei.Gamefreak wrote:Virtua Fighter ?
420Nee, geen Dynasty Warriors game...NTGSruler wrote:Djzu vechtgames. Ken ik weinig van.
Dynasty Warriors?