Oei en das wel een redelijk grote file. Ik verschoot er zelf van. Ik heb vandaag deze gedownload en ook Just Cause 3.Elexus wrote:Ik ben deze ook aan't downen. Een paar GB's per dag aangezien m'n downloadlimiet niet zo content is met de grootte van het spel.
Re: Until Dawn PS4
108Enjoy!!Sanity penguin wrote:Ben er net aan begonnen. Graphics zijn fantastisch
109vergeet geen pamperSanity penguin wrote:Ben er net aan begonnen. Graphics zijn fantastisch
110Ga starten aan chapter 5 maar heb mezelf verplicht te stoppen. Moet veel te vroeg op
111Lol herkenbaar Ben je gewoon door de game aant gaan of specifiek voor iedereen in leven te houden of iedereen te laten sterven?Sanity penguin wrote:Ga starten aan chapter 5 maar heb mezelf verplicht te stoppen. Moet veel te vroeg op
112Heb getwijfeld om eerst gewoon te spelen, maar uiteindelijk toch gekozen om met guide te spelen en nu bezig met iedereen in leven te houden.NTGSruler wrote:Lol herkenbaar Ben je gewoon door de game aant gaan of specifiek voor iedereen in leven te houden of iedereen te laten sterven?Sanity penguin wrote:Ga starten aan chapter 5 maar heb mezelf verplicht te stoppen. Moet veel te vroeg op
Het mag dan een korte game zijn, met werk en gezin zou het allemaal wat te lang duren als ik het drie keer zou moeten doen
113Snap ik volledig!! Benieuwd als het makkelijk te volgen is.Sanity penguin wrote:Heb getwijfeld om eerst gewoon te spelen, maar uiteindelijk toch gekozen om met guide te spelen en nu bezig met iedereen in leven te houden.NTGSruler wrote:Lol herkenbaar Ben je gewoon door de game aant gaan of specifiek voor iedereen in leven te houden of iedereen te laten sterven?Sanity penguin wrote:Ga starten aan chapter 5 maar heb mezelf verplicht te stoppen. Moet veel te vroeg op
Het mag dan een korte game zijn, met werk en gezin zou het allemaal wat te lang duren als ik het drie keer zou moeten doen
115Nice. Iets gevolgd van guide ofzo?Sanity penguin wrote:Eerste playthrough ok en iedereen leeft
117Ik had iedereen in leven kunnen houden zonder guide tot Er waren wel veel toevallighedenSanity penguin wrote:Yup, walkthrough van ign. Onmogelijk om uit jezelf te doen.
118bwa een dosis gelukSanity penguin wrote:Yup, walkthrough van ign. Onmogelijk om uit jezelf te doen.
119Ik vond alleszins dat er een paar rare keuzes tussenzaten om ze in leven te houden
Overigens wel een dijk van een game met leuke cast. Zou zo een Hollywood film kunnen zijn.
Overigens wel een dijk van een game met leuke cast. Zou zo een Hollywood film kunnen zijn.
120Ik denk dat ik ze ook allemaal in leven had zonder guide in 1e playtroughSanity penguin wrote:Yup, walkthrough van ign. Onmogelijk om uit jezelf te doen.
Heb dan 2e gedaan om ze allemaal dood te hebben maar dat is mislukt
En sindsdien niet meer aangeraakt.
Maar was wel zeer leuke game.
Al zag je bij de 2e pltrgh wel dat sommige keuzes best lame zijn