Re: PlayStation Plus

1203
Jullie zijn echt trophy geobsedeerden die constant game guides afschuimen. Het is echt freaky Kolm dat je het zo gedetailleerd kan uitleggen haha. Graaf om te lezen. Beetje zoals ik als ik mijn zinnen zet op een plat ;p JC3 is niks voor mij denk geen tijd en goesting voor ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Last edited by RoyVdW on 05 Sep 2017 21:01, edited 1 time in total.
Image

Re: PlayStation Plus

1204
RoyVdW wrote:Jullie zijn echt trophy geobsedeerden die constant game guides afschuimen. Het is echt freaky Kolm dat je het zo gedetailleerd kan uitleggen haha. Beetje zoals ik als ik mijn zinnen zet op een plat ;p JC3 is niks voor mij denk geen tijd en goesting voor ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Iets met pot, ketel en zwart... :p
Image

Re: PlayStation Plus

1208
:lol: Ik denk dat Roy een grappige "sarcastische" opmerking terug gaf Elexus. Althans denk ik toch :think:
De reden waarom ik het vroeg van JC3 was omdat ik gelezen had dat er redelijk wat mensen problemen hadden om een bepaalde online trophy te behalen. En dat de game in het begin redelijk wat mankementen vertoonde. Ik vind het hatelijk om een game te starten en wegens serverproblemen of glitches bepaalde trophies niet te kunnen behalen.
En Roy: ik weet dat je nogal op je completion let. Maar af en toe eens een game proberen te platten die langer duurt of wat moeilijker is geeft je héél wat voldoening. Ik werp zeker geen steen of val jou niet aan. Ieder maakt zijn keuze welke games hij speelt. Kan alleen maar meegeven dat het voldoening geeft als je eens iets wat moeilijker behaald.
Image

Re: PlayStation Plus

1209
Ik ben het met je eens, hoor ruler!

Overigens kijk ik voor het starten van een game eigenlijk altijd even naar de trophy guide. Kwestie van kijken of er iets te missen valt (om een onnodige tweede speelbeurt te voorkomen) en om te kijken hoe lang een game ongeveer duurt om volledig uit te spelen (how long does it take of zoiets schijnt er ook te zijn, maar die houdt volgens mij geen rekening met plat :D).
Image

Re: PlayStation Plus

1210
Ik heb JC3 even aan de kant geschoven. Ik heb zo goed als alles behaald, behalve nog wat challenges (waaronder één bijzonder pittige met wingsuit).
Maar het zijn zoveel challenges en ik heb er zoveel kort achter elkaar gedaan dat ik er even mijn buik van vol had. Groot nadeel vind ik overigens dat wanneer je een challenge opnieuw moet doen (bv. onder de nodige tijd), dat je telkens opnieuw die laadtijd aan je broek hebt...
Image

Re: PlayStation Plus

1211
paveman wrote:Ik ben het met je eens, hoor ruler!

Overigens kijk ik voor het starten van een game eigenlijk altijd even naar de trophy guide. Kwestie van kijken of er iets te missen valt (om een onnodige tweede speelbeurt te voorkomen) en om te kijken hoe lang een game ongeveer duurt om volledig uit te spelen (how long does it take of zoiets schijnt er ook te zijn, maar die houdt volgens mij geen rekening met plat :D).
Kijk en dat vind ik eigenlijk ook wel een hele goede reden. Er bestaat namelijk ook nog zoiets als "werk" en dan is het inderdaad wel handig als je weet hoe lang je aan een game kan zitten. Niets vervelender dan een game uitspelen en beseffen dat je volledig opnieuw moet beginnen voor die ene trophy :O

@Sanity: Nice! Dan heb je er al wat uurtjes opzitten met de game. Geen zin om efkes door te duwen voor die laatste challenges?
Image

Re: PlayStation Plus

1212
@Ruler: Nah, ik haat het om tot in den treure iets opnieuw te moeten doen. Het enige dat ik daar van geraak, is gefrustreerd :D
Bij mij werkt het dan beter om even helemaal wat anders te doen en dan op een later tijdstip opnieuw op te pikken. Vaak lukt het mij dan van de eerste keer :lol:
Image

Re: PlayStation Plus

1213
NTGSruler wrote:
Image
Ik denk dat Roy een grappige "sarcastische" opmerking terug gaf Elexus. Althans denk ik toch :think:
De reden waarom ik het vroeg van JC3 was omdat ik gelezen had dat er redelijk wat mensen problemen hadden om een bepaalde online trophy te behalen. En dat de game in het begin redelijk wat mankementen vertoonde. Ik vind het hatelijk om een game te starten en wegens serverproblemen of glitches bepaalde trophies niet te kunnen behalen.
En Roy: ik weet dat je nogal op je completion let. Maar af en toe eens een game proberen te platten die langer duurt of wat moeilijker is geeft je héél wat voldoening. Ik werp zeker geen steen of val jou niet aan. Ieder maakt zijn keuze welke games hij speelt. Kan alleen maar meegeven dat het voldoening geeft als je eens iets wat moeilijker behaald.
Goed gezegd maar het moet geen strijd worden zoals die ene kerel Hakoom die puur voor trophies speelt. ;p Als die game me niet aanspreekt is dat gwn zo zelfs al heeft die makkelijke platinum zoals bv. FC3 aangezien FPS mij niet echt boeien. In principe is completion onzin en game je voor het plezier. Dus ja mss moet ik eens iets nieuw proberen maar ik doe het goed of liever niet. Ik heb een voltooiing drang. ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1214
RoyVdW wrote:Goed gezegd maar het moet geen strijd worden zoals die ene kerel Hakoom die puur voor trophies speelt. ;p Als die game me niet aanspreekt is dat gwn zo zelfs al heeft die makkelijke platinum zoals bv. FC3 aangezien FPS mij niet echt boeien. In principe is completion onzin en game je voor het plezier. Dus ja mss moet ik eens iets nieuw proberen maar ik doe het goed of liever niet. Ik heb een voltooiing drang. ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Bedenk anders gewoon dat 100% toch niet meer lukt door Resistance 2 :P
Dus ge zijt vrij van die "voltooiingsverplichting".

Re: PlayStation Plus

1215
Als ik de mogelijkheid had smeet ik die chimera zieke game eruit dat was een klote FPS sindsdien speel ik er geen COD WaW opgegeven door die veteran en MW2 gwn story mode en was het toen beu. Die mogen weg ;p haha

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image
cron