Re: Je nieuwste trophies

241
Gelukzak :lol:
Met zo'n dingen heb ik meestal de grootste pech... :L:
In plants vs zombies op de vita heb ik 10u zitten proberen om in de slotmachine 3 diamanten op rij te krijgen voor de laatste trophy voor platinum. Niet veel later komt er een patch uit dat je nog maar 1 diamant hoeft te krijgen voor de trophy :silly: :dizzy:
In WRC5 op PS3 hebben de meeste mensen de tweede of derde keer wel zon in een bepaalde stage in Australië die anders vastloopt. Ik heb er 7 keer over gedaan. En telkens moest je de hele WRC2 doorlopen voordat de boel opnieuw werd gegenereerd en psplus saves kon je maar elke 24u downloaden...
En hoe vaak dat ik uren langer over een random drop heb gedaan dan gemiddeld... ook nu bij rocket league heb ik na 10u online spelen ocharme 4 items gehad terwijl anderen tegen dan al lang alles hebben. Als iets random is dan zit het doorgaans niet mee bij mij :p
Image

Re: Je nieuwste trophies

242
Ik vind dan ook niets erger dan luck based trophies. Zeker als die meetellen voor platinum. Ik loop ze dan toch maar door (want ja: op 1 trophy laat je die platinum niet gaan, toch?). Ik heb gelukkig niet zoveel pech als Kolm, maar merk dat het bij mij ook best vaak langer dan normaal duurt, terwijl ik heel soms zonder het door te hebben eentje al vrij snel haal...
Image

Re: Je nieuwste trophies

244
In demon's souls zitten er naar het schijnt ook een paar items/stones waarbij je ofwel veel geluk hebt, ofwel urenlang bezig bent. Al zou je die nog kunnen traden met iemand, maar die moet dan weer binnen een bepaalde level range van jou zijn en uiteraard... dat willen traden... :|
Image

Re: Je nieuwste trophies

245
Kolm wrote:In demon's souls zitten er naar het schijnt ook een paar items/stones waarbij je ofwel veel geluk hebt, ofwel urenlang bezig bent. Al zou je die nog kunnen traden met iemand, maar die moet dan weer binnen een bepaalde level range van jou zijn en uiteraard... dat willen traden... :|
Die duurden maar een paar uur, iedereen herinnert die als veel erger dan ze eigenlijk waren.
In de Souls games blijven de meesten zowat maximum lvl 120 trouwens, dus zolang ge niet te ver daarboven gaat vindt ge nog veel volk.
Daarbij is er ook een duplication glitch, dus iets willen traden is ook geen probleem.
In principe kunt ge bijna alle item-specifieke trophies in een keer krijgen als iemand alles voor u dropt.

Dark Souls 3 was veruit de ergste.

Re: Je nieuwste trophies

248
paveman wrote:Ik had niet verwacht dat je zou toegeven aan het grinden voor trophies Sora...! :nerd:
Ik grind best wel zolang het leuk blijft. Anders had ik Diablo en Ni no Kuni ook nooit plat gemaakt. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je nieuwste trophies

250
NTGSruler wrote:Grinden vind ik op zich wel ca va. Luck based en online multiplayer trophies zijn de ergste. Missable collectibles heb ik ook een hekel aan.
Dit :p
En missable trophies in RPG's waarvoor je echt uren opnieuw moet spelen als je ze mist omdat je er niet van wist.
Image

Re: Je nieuwste trophies

251
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Grinden vind ik op zich wel ca va. Luck based en online multiplayer trophies zijn de ergste. Missable collectibles heb ik ook een hekel aan.
Dit :p
En missable trophies in RPG's waarvoor je echt uren opnieuw moet spelen als je ze mist omdat je er niet van wist.
Ik speel nu geen RPG'S maar geldt hetzelfde voor andere games. :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

255
Kolm wrote:Congrats! Dat lijkt me echt een verschrikkelijke trophy! :P

Zelf de DLC van Minecraft Story Mode season 1 afgewerkt en staat nu ook op 100%. Een stuk makkelijk dan wat Tjeefkeuh deed xD
Maar ge hebt wel net de Rayman Legends platinum gehaald :cool:
Ik denk dat dit de trophy is waar ik het meest "trots" op ben tot nu toe, echt een test van kennis en concentratie.
Nu de speedrun van max 8 minuten :P mijn record tot nu toe was 45
cron