Re: Pronken met je Platinums

1847
NTGSruler wrote:Ik vermoed dat deze nog zal terug komen hier :cool:

#94 Truck Racer. De 100 begint in zicht te komen. Aan nadenken welke games ik nog wil doen. Nummertje 100 ooit wordt GTA Vice City.
Image
nie moeilijk dat je dat vermoeden had want kheb u gezegd dak hem nog ging platinum halen vandaag en daarna mass effect verder ging doen

plat 48 truck racer
Image

Re: Pronken met je Platinums

1848
NTGSruler wrote:Beetje opgespaard Kolm? :lol:
Wel leuk zo paar platinums na elkaar!
Ik wilde dat Rayman nummer 150 werd... dus al de rest maar gestopt net voor ik er was :shhhh:
En doordat ik in België was kon ik een paar dagen geen daily challenges doen (via remote play is er teveel input lag) en werd die platinum nog wat uitgesteld terwijl ik wel andere games kon doen xD

Proficiat met de Truck racer platinums! Dat wordt waarschijnlijk ook 1 van de volgende, dankzij NTGSruler al de online trophies binnengehaald! :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1855
@Kolm: congrats met alle plats! Rayman ook echt een mooie: super leuke game (op PS3 en PS4 :P)!
Voor wat betreft Crash: I won't lie, ik vond m idd best pittig. Tenminste... om platinum te halen. De game zelf doorspelen valt reuze mee. Zelfs als je m (zoals ik) voor t eerst doorspeelt. Over Stormy Ascent hoeven we het daarentegen niet te hebben :D: het is niet voor niets dat die destijds uit de game is gehaald vanwege 'te moeilijk'. Alhoewel het doorspelen van het level op zich nog niet zo super moeilijk is (is me in 1 poging - wel ten koste van per saldo 43 levens... - gelukt), maar die Relic..... Maar daar heb ik in het topic zelf al genoeg over geluld. Wel ongelofelijk dat (op psnprofiles) 1 op de 8 spelers dit gewoon lukt.... :O

Als tussendoortje ff (letterlijk) puzzel game gespeeld:
#110 Puzzle Showdown 4K
Image
@Roy: Dat is dan wel weer een game voor jou. De platinum was mij wat te makkelijk. Er mag wel een beetje uitdaging in zitten.
Image
cron