Re: Pronken met je Platinums

1862
Image
Platinum #156: Puzzle Showdown 4K

2u11 minuten... ik had verwacht dat de trophy om een puzzel met 512 stukjes onder de 2u uit te spelen misschien wat lastig ging zijn en uiteindelijk heb ik de platinum bijna onder de 2u :nerd:

@Roy: 200 zal nog wel ff duren :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1864
Kolm wrote:
Image
Platinum #156: Puzzle Showdown 4K

2u11 minuten... ik had verwacht dat de trophy om een puzzel met 512 stukjes onder de 2u uit te spelen misschien wat lastig ging zijn en uiteindelijk heb ik de platinum bijna onder de 2u :nerd:

@Roy: 200 zal nog wel ff duren :lol:
Ik had vooraf niet gelezen dat die onder de 2u moest. De game een paar keer gewoon aan laten staan terwijl de kids aandacht vroegen en dus kwam ik op 2u en 5 min uit....
Image

Re: Pronken met je Platinums

1865
paveman wrote:
Kolm wrote:
Image
Platinum #156: Puzzle Showdown 4K

2u11 minuten... ik had verwacht dat de trophy om een puzzel met 512 stukjes onder de 2u uit te spelen misschien wat lastig ging zijn en uiteindelijk heb ik de platinum bijna onder de 2u :nerd:

@Roy: 200 zal nog wel ff duren :lol:
Ik had vooraf niet gelezen dat die onder de 2u moest. De game een paar keer gewoon aan laten staan terwijl de kids aandacht vroegen en dus kwam ik op 2u en 5 min uit....
I know the feeling Paveman :D
Hier van hetzelfde
Image

Re: Pronken met je Platinums

1867
paveman wrote:
Sanity penguin wrote:I know the feeling Paveman :D
Hier van hetzelfde
:lol:
En ik maar denken dat ik een beetje een obscure, dorky game gekocht had. Blijkt dat er best veel mensen hier zijn die m gekocht hebben dus... :D
In tegendeel; ik heb mij in co-op al kostelijk geamuseerd met de dochter :D
Natuurlijk niet die met 510 stukken maar ze vindt het geweldig :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1868
Ik was blij dat ik wel even gekeken had naar de trophies... Anders had ik misschien een halve puzzel voor het eten en een halve puzzel na het eten gedaan. En na het eten ga ik niet altijd onmiddellijk door met gamen, kan gerust een uurtje tussen zitten. Weet eigenlijk niet of er nog pauze was in de game, ik zag wel een 'continue' knop op het main menu, maar niet getest.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1870
Kolm wrote:Ik was blij dat ik wel even gekeken had naar de trophies... Anders had ik misschien een halve puzzel voor het eten en een halve puzzel na het eten gedaan. En na het eten ga ik niet altijd onmiddellijk door met gamen, kan gerust een uurtje tussen zitten. Weet eigenlijk niet of er nog pauze was in de game, ik zag wel een 'continue' knop op het main menu, maar niet getest.
Dat is nog het domste: je kunt de game gewoon op pauze zetten en zelfs opslaan om later verder mee te gaan... Maar ja: ik had niet naar de trophies gekeken en had dus niet in de gaten dat het uitmaakte. Uiteindelijk viel de game me tegen en had ik er dus zo snel mogelijk klaar mee willen zijn. Veel te makkelijk naar mijn smaak...
Image

Re: Pronken met je Platinums

1873
paveman wrote:
Kolm wrote:Ik was blij dat ik wel even gekeken had naar de trophies... Anders had ik misschien een halve puzzel voor het eten en een halve puzzel na het eten gedaan. En na het eten ga ik niet altijd onmiddellijk door met gamen, kan gerust een uurtje tussen zitten. Weet eigenlijk niet of er nog pauze was in de game, ik zag wel een 'continue' knop op het main menu, maar niet getest.
Dat is nog het domste: je kunt de game gewoon op pauze zetten en zelfs opslaan om later verder mee te gaan... Maar ja: ik had niet naar de trophies gekeken en had dus niet in de gaten dat het uitmaakte. Uiteindelijk viel de game me tegen en had ik er dus zo snel mogelijk klaar mee willen zijn. Veel te makkelijk naar mijn smaak...
Dat het makkelijk ging zijn had ik verwacht, die kleine puzzels zijn nu eenmaal makkelijk. Maar doordat je afbeelding erachter kan zetten worden de grote ook makkelijker. En hij geeft dan nog is aan of je het goeie vierkantje hebt geselecteerd voor het huidige puzzelstukje, dat maakte het dan wel nog makkelijker :P Enige wat ik vervelend vond, was dat je niet gewoon vloeiend naar een plek kon gaan zoals je met een gewone cursor zou doen. Nu moest je 20 keer tikken om hem naar het 20ste vierkantje te brengen... (of ik heb iets gemist). En als je dan klikte, dan hij dan ging checken of je (binnen bepaalde marges) op de goede plek zat, zo heb ik ooit zelf nog een puzzelgame gemaakt voor school xD
Image