Re: Wat speel je op dit moment?

1396
Of die collectible waar je toen uren naar gezocht hebt en 100 keer voorbij gelopen bent... Die weet je dan plots heel goed zitten :D
Misschien dat ik Jak en daxter 1 nog een keer opnieuw doe op PS4. Heb hem op PS3 en PSVita al opnieuw gedaan. Game is leuk, maar ik had bij het platformen soms behoorlijk last van mijn dieptezicht dat niet helemaal feilloos is.
Tip: Kijk naar de schaduw van Jak op de grond, als je de schaduw ziet dan kan je veilig landen want die zit altijd exact onder hem en is dus zijn landingsplaats.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1398
Heb er vandaag ook nog mee gespeeld.
Een week geleden aan begonnen maar de game crashte constant bij hetzelfde stuk
Ondertussen is er een patch binnen en ik kon terug verdr doen :D
Mss dat ik deze keer wel voor plat ga, het is me nu gelukt om die vissen te vangen, op PS3 lukte me dat voor geen meter :D
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Wat speel je op dit moment?

1400
Stany7 wrote:Heb er vandaag ook nog mee gespeeld.
Een week geleden aan begonnen maar de game crashte constant bij hetzelfde stuk
Ondertussen is er een patch binnen en ik kon terug verdr doen :D
Mss dat ik deze keer wel voor plat ga, het is me nu gelukt om die vissen te vangen, op PS3 lukte me dat voor geen meter :D
Ik meende me te herinneren dat de eerste J&D juist zo'n makkelijke plat was... :think:
Wellicht geluk gehad met het vissen vangen dus :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1403
Gamefreak wrote:
paveman wrote:Dat is met Crash Bandicoot ook het geval.
Ik kan ook sowieso geen genoeg krijgen van J&D. Maakt niet uit hoe vaak ik m doorspeel: er kan altijd nog een keertje bij... :)
ben bezig met Jak 2 en ik vind die toch een stuk minder dan deel 1...
Klopt. Daarom had ik het ook specifiek over Jak & Daxter.
Jak 2 en 3 zijn prima games, hoor. Maar voor mij is J&D vele malen beter en een echte klassieker. Overigens vond ik Daxter op de PSP ook zeker wel de moeite waard (tijd voor een HD remake hier van :D)!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1405
paveman wrote:
Gamefreak wrote:
paveman wrote:Dat is met Crash Bandicoot ook het geval.
Ik kan ook sowieso geen genoeg krijgen van J&D. Maakt niet uit hoe vaak ik m doorspeel: er kan altijd nog een keertje bij... :)
ben bezig met Jak 2 en ik vind die toch een stuk minder dan deel 1...
Klopt. Daarom had ik het ook specifiek over Jak & Daxter.
Jak 2 en 3 zijn prima games, hoor. Maar voor mij is J&D vele malen beter en een echte klassieker. Overigens vond ik Daxter op de PSP ook zeker wel de moeite waard (tijd voor een HD remake hier van :D)!
hopelijk is deel 3 ook een pak minder moeilijk, deel 2 is vaak echt op het randje van oneerlijk....

Re: Wat speel je op dit moment?

1409
Gamefreak wrote:
paveman wrote:Als ik het me goed herinner vond ik deel 2 en 3 gelijkwaardig qua moeilijkheidsgraad... :O :D
ooohhh jeeee..... :angry:
Jak 2 is idd de moeilijkste, maar daar zijn op het internet veel negatieve reacties van te vinden. Geen paniek er is een orb glitch die je kan gebruiken als je de platinum wilt halen want die shoot runs in die loods aan dat water zijn nagenoeg onmogelijk net zoals vele andere challenges. Soms is de game ook best buggy en spawnen vijanden oneerlijk. Voor de rest zijn ze niet zo moeilijk en leuke games. De originele blijft de beste ja die ga ik zeker nog eens op PS4 platten pure nostalgie. Die was nog leuk avontuurlijk de andere zijn te verhollywood en is het in principe een third person shooter zoals Uncharted maar dan veel ruwer. Jak X wordt vaak vergeten, maar dat was ook een dijk racegame niet echt een Jak game zoals we gewend zijn, maar dat was ook zo bij Ratchet Gladiator iets totaal anders, maar wel cool.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1410
RoyVdW wrote:Jak 2 is idd de moeilijkste, maar daar zijn op het internet veel negatieve reacties van te vinden. Geen paniek er is een orb glitch die je kan gebruiken als je de platinum wilt halen want die shoot runs in die loods aan dat water zijn nagenoeg onmogelijk net zoals vele andere challenges. Soms is de game ook best buggy en spawnen vijanden oneerlijk. Voor de rest zijn ze niet zo moeilijk en leuke games. De originele blijft de beste ja die ga ik zeker nog eens op PS4 platten pure nostalgie. Die was nog leuk avontuurlijk de andere zijn te verhollywood en is het in principe een third person shooter zoals Uncharted maar dan veel ruwer. Jak X wordt vaak vergeten, maar dat was ook een dijk racegame niet echt een Jak game zoals we gewend zijn, maar dat was ook zo bij Ratchet Gladiator iets totaal anders, maar wel cool.
Vergeet ook niet Crash Bash, Crash Nitro Kart en Crash Team Racing. Vooral de laatste 2: die vind ik persoonlijk ook beter dan Mario Kart :O

Ik ben het overigens volledig met je eens over J&D en Jak 2 en verder. Ik heb de laatste 2 ook pas als HD uitgave gespeeld, omdat ik destijds vond dat de games teveel afweken van het origineel. Daar vind ik nog steeds, maar kan ze inmiddels waarderen voor wat ze wel zijn i.p.v. dat ik alleen kijk naar wat ze niet zijn.
Image