Re: Wat speel je op dit moment?

1411
paveman wrote: Klopt. Daarom had ik het ook specifiek over Jak & Daxter.
Jak 2 en 3 zijn prima games, hoor. Maar voor mij is J&D vele malen beter en een echte klassieker. Overigens vond ik Daxter op de PSP ook zeker wel de moeite waard (tijd voor een HD remake hier van :D)!
Ik moet zeggen dat we opdat vlak echt gelijkaardige smaak hebben kwa games. J&D, 2 en 3 heb ik allemaal na elkaar platinum gehaald destijds. Daxter vond ik een topgame op de PSP. Als ze die gamen remasteren met trophies en platinum ga ik ervoor!

@sterchele: wauw MGS 4. Die game heb ik ook eens aangeschaft in een vlaag van ultra moeilijke platinums te behalen. Moet blijkbaar echt een topgame zijn. Die reeks (Metal Gear Solid) is zo gewaardeerd maar waarom heb ik er dan zo'n haat-liefde gevoel mee? MGS3 HD begonnen maar nooit langer dan 2u kunnen volhouden. MGS5 heeft mij ook niet kunnen blijven boeien (verhaal nooit uitgespeeld). En toch valt het in mijn geliefkoosde genre: stealth. Deus Ex is ook zo eentje. Het ligt denk ik aan de gameplay. Splinter Cell is in mijn ogen veel beter aanvoelbare gameplay. Meer natuurlijker. Soit discussie op zijn eigen. Als ik denk de games dak wil naar terug gaan heb ik nog werk!

OT: Wat ik dus speel. Puppeteer was ik terug gegaan. Weeral tijdje geleden dak heb verder gedaan. Ga het echt niet verwaarlozen. Maar dus hopelijk snel beginnen aan Project Cars 2. En de laatste tijd mijn Vita terug ontdekt met Montezuma 4. Game is gewoon DE perfecte tussendoor chill-op-de-bank game!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1412
NTGSruler wrote:@sterchele: wauw MGS 4. Die game heb ik ook eens aangeschaft in een vlaag van ultra moeilijke platinums te behalen. Moet blijkbaar echt een topgame zijn. Die reeks (Metal Gear Solid) is zo gewaardeerd maar waarom heb ik er dan zo'n haat-liefde gevoel mee? MGS3 HD begonnen maar nooit langer dan 2u kunnen volhouden. MGS5 heeft mij ook niet kunnen blijven boeien (verhaal nooit uitgespeeld). En toch valt het in mijn geliefkoosde genre: stealth. Deus Ex is ook zo eentje. Het ligt denk ik aan de gameplay. Splinter Cell is in mijn ogen veel beter aanvoelbare gameplay. Meer natuurlijker. Soit discussie op zijn eigen. Als ik denk de games dak wil naar terug gaan heb ik nog werk!
Ik weet ook niet wat het is met MGS: ik heb precies hetzelfde met MGS3 (en 2) en 4 en 5 ben ik gewoon (nog) niet aan begonnen. Op dat moment vond ik de games best goed en alles, maar kan me er nu ook niet toe zetten om de games door te spelen. Dat had ik zeker niet met de Splinter Cell collectie, alhoewel ik daar ook zeker wel even in moest komen.
De gameplay voelt ook voor mij niet helemaal correct. Niet vloeiend genoeg, of zo. Te complexe besturing misschien ook (alleen al dat wapen/item selecteren met R2/L2....). Ik heb bij MGS vaak niet het gevoel volledig de controle te hebben. Dat zal vast wennen als je de game genoeg speelt, maar daar is het de laatste jaren bij mij dus niet van gekomen. Ik weet wel dat ik de originele MGS nog mee heb gehad naar de VS op de PSP of Vita (het zal 2011 geweest zijn: geen idee of de Vita er toen al was). Ik ben echt door die game heen geraasd, wat een topper. Dit zal voor mij wss altijd de beste MGS zijn.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1413
paveman wrote:
NTGSruler wrote:@sterchele: wauw MGS 4. Die game heb ik ook eens aangeschaft in een vlaag van ultra moeilijke platinums te behalen. Moet blijkbaar echt een topgame zijn. Die reeks (Metal Gear Solid) is zo gewaardeerd maar waarom heb ik er dan zo'n haat-liefde gevoel mee? MGS3 HD begonnen maar nooit langer dan 2u kunnen volhouden. MGS5 heeft mij ook niet kunnen blijven boeien (verhaal nooit uitgespeeld). En toch valt het in mijn geliefkoosde genre: stealth. Deus Ex is ook zo eentje. Het ligt denk ik aan de gameplay. Splinter Cell is in mijn ogen veel beter aanvoelbare gameplay. Meer natuurlijker. Soit discussie op zijn eigen. Als ik denk de games dak wil naar terug gaan heb ik nog werk!
Ik weet ook niet wat het is met MGS: ik heb precies hetzelfde met MGS3 (en 2) en 4 en 5 ben ik gewoon (nog) niet aan begonnen. Op dat moment vond ik de games best goed en alles, maar kan me er nu ook niet toe zetten om de games door te spelen. Dat had ik zeker niet met de Splinter Cell collectie, alhoewel ik daar ook zeker wel even in moest komen.
De gameplay voelt ook voor mij niet helemaal correct. Niet vloeiend genoeg, of zo. Te complexe besturing misschien ook (alleen al dat wapen/item selecteren met R2/L2....). Ik heb bij MGS vaak niet het gevoel volledig de controle te hebben. Dat zal vast wennen als je de game genoeg speelt, maar daar is het de laatste jaren bij mij dus niet van gekomen. Ik weet wel dat ik de originele MGS nog mee heb gehad naar de VS op de PSP of Vita (het zal 2011 geweest zijn: geen idee of de Vita er toen al was). Ik ben echt door die game heen geraasd, wat een topper. Dit zal voor mij wss altijd de beste MGS zijn.
Kijk ik wil helemaal niet oneerbiedig zijn op je lange post. Maar ik heb net hetzelfde gevoel met de MGS reeks. Ik begrijp je volledig. Goed uitgelegd.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1414
ivm metal gear serie ben ik daar ooit mee begonnen op ps2 met metal gear solid 3 maar dat was veels te moeilijk voor mij toens xd jaren later opnieuw geprobeerd op ps3 met die hd collectie met 2, 3 en peace walker en toen heb ik die 2de en 3de wel kunnen uitspelen met volle plezier maar om 1 of andere reden was ik nooit echt gebeten om die 4 te kopen tot nen maat mij heeft overtuigd een jaar of 2 geleden al en ook dan na lang twijfelen die 5de gekocht. ondertussen al veel getwijfeld om aan the phantom pain te beginnen maar al zoveel gehoord dat ie zo moeilijk is dak beetje vrees heb dat te moeilijk ga zen voor men beperkte skills xd :p Nu plots dus weer een vlammeke om te beginnen me metal gear ma doorda fifa aver uitkomt nie echt de tijd om 5 te spelen en dan maar gedacht om te beginnen aan 4 :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1416
RoyVdW wrote:Haha Sterchele ik lees uw posts altijd graag met dat dialect en geen leestekens of spellingcontrole waar je je iets van aantrekt. Zolang het verstaanbaar is is het gwn goed. Lekker simpel. ;)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Rooy, zo spreekt Soi ook gewoon, euh ik bedoel, Roy, zo spreekt Sooi ook gewoon...

Re: Wat speel je op dit moment?

1417
RoyVdW wrote:Haha Sterchele ik lees uw posts altijd graag met dat dialect en geen leestekens of spellingcontrole waar je je iets van aantrekt. Zolang het verstaanbaar is is het gwn goed. Lekker simpel. ;)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Mgs 4 was verre geïnstalleerd. Dus nie veel tij om me bezig te houden me puntjes en komma's xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1419
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Haha Sterchele ik lees uw posts altijd graag met dat dialect en geen leestekens of spellingcontrole waar je je iets van aantrekt. Zolang het verstaanbaar is is het gwn goed. Lekker simpel. ;)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Mgs 4 was verre geïnstalleerd. Dus nie veel tij om me bezig te houden me puntjes en komma's xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Hoe valt MGS 4 mee? Moeilijk?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1420
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Haha Sterchele ik lees uw posts altijd graag met dat dialect en geen leestekens of spellingcontrole waar je je iets van aantrekt. Zolang het verstaanbaar is is het gwn goed. Lekker simpel. ;)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Mgs 4 was verre geïnstalleerd. Dus nie veel tij om me bezig te houden me puntjes en komma's xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Hoe valt MGS 4 mee? Moeilijk?
Tvalt wel nog mee voorlopig. Ik speel ma op de 2 moeilijkheidsgraad ook dusja xd. Ik heb wel al bikke kapot gelachen met paar dingen zo xd.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image