Re: Je laatste aankoop (geen games)

1386
Marty wrote:
Image
Dat rechtsbovenin is een seatslider, zodat ik de stoel kan verschuiven zoals je dat echt in een auto ook kan. Daarmee hoef ik niet steeds de pedalen of stuur te verzetten als er andere mensen komen racen

@ Sora.
Lees ik dat goed? 1969 blokjes lego?
Wel een mooi ding :D
Zo'n Playseat lijkt me inderdaad ideaal (en imo de enige manier) om een racegame echt goed te kunnen spelen. Mits voorzien van een goed stuur en pedalen natuurlijk. ^^

Inderdaad 1969 steentjes (al heb ik ze niet nageteld) is redelijk veel maar komt ook overeen met het jaartal van de maanlanding! Overigens heb ik een set, de Porsche 911 GT3 die heeft meer dan 2700 steentjes.
RoyVdW wrote:Ja idd bijna 2000 stuks dat is serieus veel. Expert niveau en maar 14+. Heb die ook nog nooit gezien. Zal wel een fors prijskaartje hebben.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik begrijp niet goed wat de prijs ermee te maken heeft. Iets is leuk, interessant en of mooi en dan is de prijs niet van belang. In dit geval was het een cadeautje maar als ik iets leuks zie en ik heb het geld dan koop ik het en heb ik het geld niet dan koop ik het niet.
De Porsche is mss een goed voorbeeld, het Lego model was binnen mijn budget en heb ik dus gekocht (als Porsche fan), de echte daarentegen is minstens zo leuk maar ver boven mijn budget dus die heb ik niet gekocht. :D
RoyVdW wrote:In ieder gevel meer dan mijn sponsorbedrag hier om mijn goede daad nog maar eens boven te halen en me goed te voelen :P

Ik heb deze gekocht ik zet wel graag dingen in elkaar en lees facts.
Image
Image
Meccano had ik al in mijn zeer prille jeugd en ik was er verzot op. Helaas is het in de loop der tijden verloren gegaan, zoals met zoveel dingen helaas. Die motor ziet er goed uit! Veel plezier ermee. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

1387
Sora_Lizard wrote:
Marty wrote:
Image
Dat rechtsbovenin is een seatslider, zodat ik de stoel kan verschuiven zoals je dat echt in een auto ook kan. Daarmee hoef ik niet steeds de pedalen of stuur te verzetten als er andere mensen komen racen

@ Sora.
Lees ik dat goed? 1969 blokjes lego?
Wel een mooi ding :D
Zo'n Playseat lijkt me inderdaad ideaal (en imo de enige manier) om een racegame echt goed te kunnen spelen. Mits voorzien van een goed stuur en pedalen natuurlijk. ^^
Heb dit setje:
Image
Thrustmaster T300 Ferrari GTE

Had op momenteen Wheelstand Pro, maar dat is het toch niet echt. Had alleen een bureaustoel wat ik erbij gebruikte maar die rolde steeds weg. Dus nu met een complete set gaat het hopelijk beter. Playseat wordt als het goed is morgen geleverd. Helaas heeft de seatslider wat vertraging opgelopen. Dus ben even aan het denken of ik wacht met in elkaar zetten van de playseat tot ik alles heb anders moet ik hem weer uitelkaar halen.
Wil op een gegeven moment ook nog een shifter + houder maar dat is bij elkaar ook al meer dan €200
En dan ook nog een 3 pedalen set anders heeft een shifter nog geen nut als een game geen automatiche clutch ondersteund
Image

1388
Image
Na een aantal maanden twijfelen of ik al dan niet een platenspeler zou kopen, vandaag beslist om het toch gewoon te doen. De kleur is niet meteen mooi of mijn ding, maar het prijsverschil met ''mooiere'' kleuren was er ongeveer een van 12-26 euro. Dan (als arme student) toch maar gegaan voor goedkoop en lelijk! De platenspeler zelf qua kwaliteit is wel degelijk en een goede starter voor ''vinyl newbies'' (als ik het internet mag geloven). Ben benieuwd!
Image

1389
Voor tijdens het joggen. Ik vind mijn ander horloge om hartslag te meten zeer omslachtig. Deze is eerder een stappenteller en sleep tracker, maar daar ga ik het niet voor gebruiken.
Image
Voor de geïnteresseerden het is 12,90 euro bij gearbest met code Miband2-NL-SI

Specificaties:
- Bluetooth Synchronization
With Bluetooth 4.0, this smart watch is available for smartphones with Bluetooth functions.
- OLED Touch Screen
Just touch the circular button gently, the OLED screen will display current time, steps, heart rate, distances, calories, etc.
- Heart Rate Monitor
It can dynamic-static monitor your heart rate, provide data for you at any time.
- Incoming Calls / APP Message Alert
When someone calls or sends any messages in your phone, the watch will remind you via vibrating, so you will never miss them!
- Sleeping Monitoring
Accurately monitor total effective sleeping time and motions time every night, also APP will give you periodical evaluation, help you develop good living habits.
- Sport Monitoring
This smart watch can record steps, calories and distance. Let you know your sports data, adjust your exercise program and get a healthier life!
- Intelligent Alarm Function
Wake you up every morning, will not be late for work; idle alert to remind you with vibration, stretch your legs after working for a long time.
- No Passcodes Required
Every Mi Band 2 have an exclusive ID, when your smartphone closes with the band, your phone will be unlocked, just identify yourself with Mi Band 2.
- IP67 Waterproof
The IP67 waterproof allows the bracelet to be held in the water for a maximum of 30 minutes at a depth of 1 meter. ( Don't wear the bracelet when diving )
- Full Compatibility
Support Android 4.4 or above and iOS 8.0 or above with Bluetooth 4.0.
- Download APP
You can search the name "MI FIT" in the "App Store" or "Google Play" to download the APP combined with Mi Band 2 to enjoy happy sports time.
The watch time is synchronized with the phone time, and the time system is also the same.
Image

1393
Sora_Lizard wrote:Voor mij betekent dit ook een stukje beleefde historie. In 1969 heb ik dit minuut na minuut 'live' gevolgd op tv dat werd gepresenteerd door "Apollo Henkie". In zekere zin was ik dus aanwezig bij die eerste stap van Neil Armstrong op de maan! :D

Mooi is het detail dat Lego de set heeft weten op te bouwen uit 1969 stukjes! :cool:
Zeer leuk detail maar het had toch en stuk makkelijker geweest om het ding in 3 stukken te delen lijkt mij :D

Wel vet hebbeding :cool:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.