Re: Je laatste aankoop (geen games)
1381Wat heeft dat wel niet gekost? Die vind ik niet direct online?
Zo'n Playseat lijkt me inderdaad ideaal (en imo de enige manier) om een racegame echt goed te kunnen spelen. Mits voorzien van een goed stuur en pedalen natuurlijk.Marty wrote: Dat rechtsbovenin is een seatslider, zodat ik de stoel kan verschuiven zoals je dat echt in een auto ook kan. Daarmee hoef ik niet steeds de pedalen of stuur te verzetten als er andere mensen komen racen
@ Sora.
Lees ik dat goed? 1969 blokjes lego?
Wel een mooi ding
Ik begrijp niet goed wat de prijs ermee te maken heeft. Iets is leuk, interessant en of mooi en dan is de prijs niet van belang. In dit geval was het een cadeautje maar als ik iets leuks zie en ik heb het geld dan koop ik het en heb ik het geld niet dan koop ik het niet.RoyVdW wrote:Ja idd bijna 2000 stuks dat is serieus veel. Expert niveau en maar 14+. Heb die ook nog nooit gezien. Zal wel een fors prijskaartje hebben.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Meccano had ik al in mijn zeer prille jeugd en ik was er verzot op. Helaas is het in de loop der tijden verloren gegaan, zoals met zoveel dingen helaas. Die motor ziet er goed uit! Veel plezier ermee.RoyVdW wrote:In ieder gevel meer dan mijn sponsorbedrag hier om mijn goede daad nog maar eens boven te halen en me goed te voelen
Ik heb deze gekocht ik zet wel graag dingen in elkaar en lees facts.
Heb dit setje: Thrustmaster T300 Ferrari GTESora_Lizard wrote:Zo'n Playseat lijkt me inderdaad ideaal (en imo de enige manier) om een racegame echt goed te kunnen spelen. Mits voorzien van een goed stuur en pedalen natuurlijk.Marty wrote: Dat rechtsbovenin is een seatslider, zodat ik de stoel kan verschuiven zoals je dat echt in een auto ook kan. Daarmee hoef ik niet steeds de pedalen of stuur te verzetten als er andere mensen komen racen
@ Sora.
Lees ik dat goed? 1969 blokjes lego?
Wel een mooi ding
Zeer leuk detail maar het had toch en stuk makkelijker geweest om het ding in 3 stukken te delen lijkt mijSora_Lizard wrote:Voor mij betekent dit ook een stukje beleefde historie. In 1969 heb ik dit minuut na minuut 'live' gevolgd op tv dat werd gepresenteerd door "Apollo Henkie". In zekere zin was ik dus aanwezig bij die eerste stap van Neil Armstrong op de maan!
Mooi is het detail dat Lego de set heeft weten op te bouwen uit 1969 stukjes!