Re: Je nieuwste trophies

257
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:Congrats! Dat lijkt me echt een verschrikkelijke trophy! :P

Zelf de DLC van Minecraft Story Mode season 1 afgewerkt en staat nu ook op 100%. Een stuk makkelijk dan wat Tjeefkeuh deed xD
Maar ge hebt wel net de Rayman Legends platinum gehaald :cool:
Ik denk dat dit de trophy is waar ik het meest "trots" op ben tot nu toe, echt een test van kennis en concentratie.
Nu de speedrun van max 8 minuten :P mijn record tot nu toe was 45
Haha, dat is waar! Maar Rayman Legends werd nooit extreem frustrerend moeilijk ofzo. Een paar levels waar je onder een bepaalde tijd moest finishen, waren lastig maar niet dat je er uren voor nodig had ofzo. Eerder kwestie van het level te leren. Enige keer dat ik echt hard ben doorgegaan was voor een diamond in de weekly challenge, maar dat is op PS4 niet nodig voor de platinum gelukkig! Dat was meer voor de eer :p
De moeilijkheid bij Rayman lag vooral in een oneindig aantal levels waar je genoeg lums en alle teensies moest verzamelen. Main game + Rayman Origins levels zijn er volgens mij meer dan 100 in totaal (niet geteld, schatting). En er komt echt een punt dat je dat kotsbeu wordt. Zelfde voor elke dag weer die daily challenges te doen. Op den duur haal je vaak van de eerste of tweede keer wel goud en duurt het allemaal niet zo lang meer, maar toch... het had wat minder mogen zijn!

Proficiat met de 100%! :cool:
Image

Re: Je nieuwste trophies

258
Tjeefkeuh wrote:En de 100% is binnen :jip:

Big Money
Obtain 500000 gold.
Image
Speedlunky
Complete the game in under 8 minutes. No shortcuts.
Image
Wauw! Congrats!! Echt knappe prestatie, volgens mij!
En wat Kolm zegt: Rayman Legends is niet zozeer moeilijk, maar eerder wel een uitputtingsslag.
Image

Re: Je nieuwste trophies

262
paveman wrote: Ga je ook voor de platinum Ruler?
Ja graag. Het enige minder leuke eraan is dat de license trophies gelinkt zijn aan online spelen... licenses voor 50, 100, 200 en 350 races gereden te hebben... en een safety graad b trophy ook online te doen voor clean rijden een bepaald aantal races... gelukkig allemaal volledig in private session te doen met een boost partner. Maar dat valt voorlopig wat tegen. Al met 2 verschillende mensen een groot aantal online trophies behaald maar alsnog niemand gevonden "dedicated " genoeg om de races te starten... en het feit dat ik eigenlijk alleen goed wat tijd heb in de weekends. Door de week eigenlijk zéér beperkt voor de moment om deftig te gamen. En ja mijn slaap gaat voor :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

264
Marty wrote:What a f*cking b*tch *ss trophy om te halen :p
Image
Hail to the King FFIX

Platinum nu wel te doen zo in FFIX
Ah, dat dacht ik al te zien - vandaar de offtopic reply in die andere interessante RPG (al ben ik de naam nu al kwijt). Hoe de f heb je dit weten te halen....? Dat is de enige trophy waardoor ik ergens een beetje tegen FFIX opkijk... :think:
Image

Re: Je nieuwste trophies

265
paveman wrote:
Marty wrote:What a f*cking b*tch *ss trophy om te halen :p
Image
Hail to the King FFIX

Platinum nu wel te doen zo in FFIX
Ah, dat dacht ik al te zien - vandaar de offtopic reply in die andere interessante RPG (al ben ik de naam nu al kwijt). Hoe de f heb je dit weten te halen....? Dat is de enige trophy waardoor ik ergens een beetje tegen FFIX opkijk... :think:
Dan heb ik goed nieuws voor je. Remote play naar je pc (geen mac) en een script met AutoHotKey.
Als je de juiste script heb, ligt aan je internetverbinding dan hoef je alleen maar de script aan te zetten en een kind kan de was doen.
Je moet wel een paar keer proberen ivm het soms mis kunnen gaan. En je moet zelf even kijken wat je latency is.

Ik ga toch echt niet zelf 1000 keer op x drukken :dizzy:
Ik redde zelf de 50 amper (voor de brief naar een moogle)

1024 jumps

Moet hem alleen nog even doen in mn game waar ik al verder was. Wilde deze methode gewoon even proberen of het werkte
Image

Re: Je nieuwste trophies

266
Veel succes met al die Project CARS 2 trophies, NTGSruler ;)
Ik begin bij de eerste game zelfs niet aan de online trophies :p

Kaap van 3000 trophies overschreden en deze als 3000ste gehaald in Project CARS :)

Half Racer, Half Demon
Drove faster than 333 km/h for over 6.66 consecutive secs
cron