Re: Pronken met je Platinums

1893
RoyVdW wrote:
paveman wrote:Congrats Roy! Mooi aantal!
Merci man, maar jij bent wel een goede gamer was die Crash trilogy niet moeilijk? Die krijgen zes en de eerste 8/10 qua difficulty rating :silly:
Haha! Thnx! :blush:
Moeilijk: ja. Niet te doen: nee. Eigenlijk alle trophies met Crash zijn voor iedereen wel te doen, mits je niet te snel opgeeft. De sleutel zit m echt volledig in het dusdanig herhalen van elk level dat je die tot in de puntjes kent en dus een snelle tijd over het hele level neer kunt zetten.

Dit geldt overigens alleen voor deel 1. In deel 2 zitten er maximaal nog 4/5 levels in die wat pittiger zijn, in deel 3 helemaal geen.

Bedankt voor het compliment, maar om heel eerlijk te zijn: zo speciaal/gigantisch moeilijk is het nou ook weer niet. ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1896
Thx mensen!!

:Tp: 101 Monster Jam: Slagvelden
Image
Wat een bagger na U4 :P Gelukkig gratis, kort en makkelijk. Sommige races zijn geluk hebben maar geen probleem na paar ritten als je de track kent. De vervelendste trophie is de front flip daar ben ik een uur mee bezig geweest de controls in de freestyle zijn zo slecht dat het chaos is en onvoorspelbaar wanneer je die unlocked. De muziek kon ik wel smaken hard rock soft metal. Voor de rest belachelijk spel kan er wel mee lachen dat Sony zoiets gratis geeft goed voor hunters :lol:

Valt me wel op dat de tijden op PSN Profiles niet kloppen met die op PS3 :?
Image

Re: Pronken met je Platinums

1897
RoyVdW wrote:Valt me wel op dat de tijden op PSN Profiles niet kloppen met die op PS3 :?
Staat je PS3 op zomertijd? Opgelet: Om te wisselen tussen zomertijd en wintertijd, de optie daarvoor gebruiken en niet gewoon de tijd zelf aanpassen.
Welke tijdzone staat PSNP? Als je aangemeld bent, dan kan je op je username klikken, dan op settings klikken en daar kan je je timezone aanpassen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1902
Gefeliciteerd allemaal met de nieuwe platinums. :flow:

Die van wrecker is er een die ik ook nog wel wil gaan halen. In Dragon Quest Heroes II zit ik toch vast in een voor mij schier onmogelijke bossfight dus moet ik maar wat anders beginnen. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1903
wrecker-of-gear wrote:horizon zero dawn
Op hoeveel zit je nu wrecker?

Congrats aan iedereen!
@Kolm: jij blij dat je online al een tijdje had... ik ben nu ook met eentje begonnen waar ik meer dan 5 jaar geleden (net na release van de HD collectie) weer mee begonnen ben :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1905
paveman wrote:@Kolm: jij blij dat je online al een tijdje had... ik ben nu ook met eentje begonnen waar ik meer dan 5 jaar geleden (net na release van de HD collectie) weer mee begonnen ben :cool:
Nou... Ik was blij dat ik de online al had, tot ik vaststelde dat er ook een online singleplayer trophy is die je pas na uitspelen van het verhaal kan halen... :|
Dat was de reden dat ik hem maar snel vanonder het stof haalde! Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik hem toen halverwege ben gestopt. Waarschijnlijk afgeleid door iets anders.
Image
cron