Re: PlayStation Plus

1216
RoyVdW wrote:Als ik de mogelijkheid had smeet ik die chimera zieke game eruit dat was een klote FPS sindsdien speel ik er geen COD WaW opgegeven door die veteran en MW2 gwn story mode en was het toen beu. Die mogen weg ;p haha

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2 was alleszins de minste van de 3.
Maar als ik u was zou ik die voltooiingsdrang proberen afbouwen (heb ik toch gedaan), de frustratie weegt meestal niet op tegen het plezier.
Games daardoor helemaal vermijden is ook jammer.

Re: PlayStation Plus

1217
RoyVdW wrote:Als ik de mogelijkheid had smeet ik die chimera zieke game eruit dat was een klote FPS sindsdien speel ik er geen COD WaW opgegeven door die veteran en MW2 gwn story mode en was het toen beu. Die mogen weg ;p haha

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Jammer dat ik die MW2 niet meer heb. Anders deed ik met enorm plezier die special ops missies met u. Dat was mijn eerste platinum. En die Spec Ops missies op Veteran Solo zijn echt niet gemakkelijk.

Je moet inderdaad spelen wat je leuk vindt. En als je voltooingsdrang hebt moet je er gewoon aan toegeven en voor gaan ;) Genieten van de game en de trophies :cool:

De gratis games met PS+ voor deze maand zijn binnen. Infamous Second Son en First Light ga ik binnenkort starten.
Image

Re: PlayStation Plus

1220
Next lineup:

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4)
Amnesia: Collection (PS4)
RIGS: Mechanised Combat League (PS Plus Bonus – PSVR Required)
That’s You (PS Plus Bonus – PlayLink)
Monster Jam Battlegrounds (PS3)
Hustle Kings (PS3)
Hue (PS Vita & PS4)
Sky Force Anniversary (PS Vita & PS4)

Playstation Blog
Image

Re: PlayStation Plus

1221
Volgens mij is het hen gelukt om een update te doen waarvan ik nog geen enkele game heb :O Met uitzondering dan van de games die deze maand al bij plus waren. En ik twijfel of ik MGS op PS3 heb, haal The phantom of pain altijd door elkaar met Ground Zeroes omdat het allebei met MGSV begint, maar eentje daarvan heb ik dus op PS3 en niet op PS4 :q:
Image

Re: PlayStation Plus

1222
Amnesia: The Dark Descent heb ik al gespeeld toen hij eens gratis was op steam, zeer goed spel. Blij dat ik nu ook eens a machine for pigs gratis zal kunnen uit proberen.
MGS heeft me nooit aangesproken, mss dat ik deze ooit ook eens probeer.
Dus eigenlijk best wel een mooie maand, nu dit niveau blijven aanhouden :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

1225
Het was Phantom of pain die ik op PS3 had en ik had Ground Zeroes inderdaad via PSPlus! Bij de plusgames verlies ik wel eens uit het oog welke ik nu wel/niet heb. Retail weet ik het doorgaans wel goed, muv de lego games...
Image
cron