Re: Vragentopic

678
Ik heb het kopen van de Saints Row IV DLC op PS3 jarenlang uitgesteld, maar nu zag ik toevallig de Game of the Century "bundel" staan voor 6 euro.
Als ik de game op disc heb, kan ik deze versie dan kopen en de digitale game gewoon niet installeren, maar enkel de DLC?
Ik heb nog tijd tot morgen trouwens, anders probeer ik gewoon.

Re: Vragentopic

679
Hmm, voor Saints Row 3 was er ook een 'complete' editie (the full package, stond 4,5 euro ofzo in de sale) en bij die versie zou de DLC geïntegreerd zijn in de download en dus niet de losse DLC's triggeren voor de disc. En als ik het goed zie, dan staat jouw pakket nu aan 9,99? :think:
Image

Re: Vragentopic

680
Tjeefkeuh wrote:Ik heb het kopen van de Saints Row IV DLC op PS3 jarenlang uitgesteld, maar nu zag ik toevallig de Game of the Century "bundel" staan voor 6 euro.
Als ik de game op disc heb, kan ik deze versie dan kopen en de digitale game gewoon niet installeren, maar enkel de DLC?
Ik heb nog tijd tot morgen trouwens, anders probeer ik gewoon.
Ik heb paar jaar geleden de ps3 versie van de game of the century fysiek gekocht. Toen zaten er in het doosje een heleboel codes voor alle dlc. Dus kan mss wel zijn als het je digitaal koopt dat je gewoon de main game krijgt met ook een heleboel aparte dlc downloads.
Image

Re: Vragentopic

681
Toon8 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik heb het kopen van de Saints Row IV DLC op PS3 jarenlang uitgesteld, maar nu zag ik toevallig de Game of the Century "bundel" staan voor 6 euro.
Als ik de game op disc heb, kan ik deze versie dan kopen en de digitale game gewoon niet installeren, maar enkel de DLC?
Ik heb nog tijd tot morgen trouwens, anders probeer ik gewoon.
Ik heb paar jaar geleden de ps3 versie van de game of the century fysiek gekocht. Toen zaten er in het doosje een heleboel codes voor alle dlc. Dus kan mss wel zijn als het je digitaal koopt dat je gewoon de main game krijgt met ook een heleboel aparte dlc downloads.
Ik vond niet direct een disc-versie van die editie, maar als de DLC toch niet op de disc staat maakt het niet uit. Kzal dan maar eens proberen en laten weten wat er van komt.

Re: Vragentopic

683
RoyVdW wrote:Iemand die weet of je met een VCA-VOL attest een preventieadviseur functie kan uitoefenen en welk niveau dit dan is? Voor België althans weet niet of regels in Nederland anders zijn.
Allereerst, wat is een VCA-VOL attest? :)
Image

Re: Vragentopic

684
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:Iemand die weet of je met een VCA-VOL attest een preventieadviseur functie kan uitoefenen en welk niveau dit dan is? Voor België althans weet niet of regels in Nederland anders zijn.
Allereerst, wat is een VCA-VOL attest? :)
Een Veiligheid en gezondheid Checklist Aannemers Voor Operationeel Leidinggevende. Dus gwn een examen van 70 meerkeuzevragen waar je er minstens 49 correct moet hebben. Dit gaat over de algemene veiligheid op de werkvloer of bouwwerf. Dit is ruim van brand-, val- en explosiegevaar bv. en correct PBM gebruik en risico analyses berekenen. Heb dit attest maar vind nergens info over wat het precies bevat van competenties ivm een preventieadviseur bv. dus weet ik niet of ik met dit attest kan solliciteren voor dergelijke vacatures.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

685
Geen idee maat. Ik zou proberen een vacaturebureau te bellen en diezelfde vraag te stellen. Mij lijkt het dat zij over zo een dingen op de hoogte moeten zijn, of ten minste het moeten kunnen opzoeken en je met zekerheid kunnen bevestigen/ontkrachten.
Image

Re: Vragentopic

686
RoyVdW wrote:Iemand die weet of je met een VCA-VOL attest een preventieadviseur functie kan uitoefenen en welk niveau dit dan is? Voor België althans weet niet of regels in Nederland anders zijn.
Ik dacht dat een VCA attest bedoeld was om aan te tonen dat je mag werken in industriële werkplekken met verhoogd risico, in je eigen bedrijf of op verplaatsing. Ik heb dit gekregen door het vak industriële veiligheid te volgen die deel uit maakte van de opleiding industrieel ingenieur. Voor ons betekend dit vooral dat we een leiding gevende functie mogen uitoefenen bij bijvoorbeeld onderhoud van elektrische systemen (hoogspanning).

Dus ik denk dat je met dat attest alleen nog niet in aanmerking zal kunnen komen voor preventieadviseur, maar dat je dus waarschijnlijk nog een iets meer omvattende opleiding zal moeten volgen.
Misschien eens gaan informeren bij de instantie waarbij je het attest behaald hebt.
Image

Re: Vragentopic

688
Neemt er iemand van jullie soms een taxi? Wij gaan bij vrienden eten die ongeveer 8km van ons wonen, maar het is fijner als er niemand moet rijden en we iets kunnen drinken. Die vrienden willen ons komen ophalen en dan zouden we enkel een taxi naar huis moeten regelen. Ik heb er echter totaal geen ervaring mee, buiten op vakantiebestemmingen.

Het situeert zich in regio Leuven/brussel. Ik heb al veel gehoord over Uber, maar dacht dat deze enkel in het centrum van grootsteden reden.

Verder moet de prijs uiteraard wat acceptabel zijn. Ik wil geen 30 euro geven aan een simpel ritje van 8km.

Weten jullie een goede service, waar ik op moet leten, tips/tricks,...?
Image

Re: Vragentopic

690
Mijn zus heeft eens een taxi moeten nemen omdat ze haar laatste bus gemist had in Gent en dat was indertijd al 50 euro voor 20 km. Ik veronderstel dat de prijzen alleen maar stijgen dus goedkoop zal het niet zijn vrees ik.

Vraag wel zeker het tarief aan de chauffeur voor hij vertrekt en reken het dan zelf wat uit. Als je de baan kent, let dan op dat hij of zij geen omleidingen pakt die totaal niet nodig zijn.

Uber zou ik zelf nooit doen maar dat is omdat ik dat niet vertrouw. :p
Image
cron