Re: Wat speel je op dit moment?

1430
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:fifa 18 trophyhunt in ultimate team, kga blij zijn als da over is
Image
Image

subiet dan eens serieus beginnen met dragon's dogma. Al eventjes gespeeld dinsdag maar een rpg voor een uurke spelen is nie serieus e
Image
:p
Have fun!
Tx xd kwas dan uiteindelijk geëindigd me bikke forza 7.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1434
met0t0 wrote:Ik ben ook onlangs begonnen met Life Is Strange, het heeft mij al aangenaam verrast :)
Da was voor mij ook een aangename verrassing :-).
Zelf nog bezig met fifa ultimate boring team in divisie 5 intussen.
Forza even langs de kant gelegd om verder te doen met sebastien Loeb platinum.
Int weekend nog keer proberen verder doen in dragons dogma, kvind er mijn baan lijk nie xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1435
Zelf nog bezig met fifa ultimate boring team in divisie 5 intussen.
Voor een trophy dan? De ene keer dat ik een FIFA gekocht heb de laatste jaren (14: toen was de serie nog beduidend beter dan PES) vond ik het wel erg leuk eigenlijk. Een stuk beter dan de PES (namaak) versie MyClub.
Ik weet nog dat ik die modus nog lang na platinum doorgespeeld heb (wat eerlijk = eerlijk niet vaak voorkomt)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1436
paveman wrote:Zelf nog bezig met fifa ultimate boring team in divisie 5 intussen.
Voor een trophy dan? De ene keer dat ik een FIFA gekocht heb de laatste jaren (14: toen was de serie nog beduidend beter dan PES) vond ik het wel erg leuk eigenlijk. Een stuk beter dan de PES (namaak) versie MyClub.
Ik weet nog dat ik die modus nog lang na platinum doorgespeeld heb (wat eerlijk = eerlijk niet vaak voorkomt)
Jup trophy voor in divisie 1 te graken. Ik speel anders normaal enkel carrière

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1437
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:Zelf nog bezig met fifa ultimate boring team in divisie 5 intussen.
Voor een trophy dan? De ene keer dat ik een FIFA gekocht heb de laatste jaren (14: toen was de serie nog beduidend beter dan PES) vond ik het wel erg leuk eigenlijk. Een stuk beter dan de PES (namaak) versie MyClub.
Ik weet nog dat ik die modus nog lang na platinum doorgespeeld heb (wat eerlijk = eerlijk niet vaak voorkomt)
Jup trophy voor in divisie 1 te graken. Ik speel anders normaal enkel carrière

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ah joh: nog maar 4 te gaan... ;) Succes ermee! Ik ben nog steeds met PES 2017 bezig.. ga nu zelf voor de 6x achter elkaar aan op hoogste moeilijkheidsgraad winnen in MyClub... :relief: Daarvoor moet ik eerst 6x winnen op de moeilijkheidgraden hieronder dus dat duurt nog wel ff..
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1439
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Nadat ik horizon zero dawn platinum heb, ga ik starten met life is strange :) en de game daarna mad Max ofso.
lol, in LiS zit ook al een 'mad max' :lol:
Daar moest ik daarnet ook al om lachen toen ik dat in de game zag :P
ik weet wel welke van de twee te kiezen, die lelijke woestijnaap of.... Maxje Caulfield :love:

Re: Wat speel je op dit moment?

1440
Amnesia The Dark Descent. Ik kan het precies maar een halfuurtje spelen, want het is echt wel eng. Ik wil ook wel de platinum hebben, aangezien die wel zeldzaam is :p
Ook Mafia 3. Wel wel, dit deel doet me pijn. Zoveel minder als Mafia 2. Spijtig dat ze nu echt hebben gekozen voor een open wereld. De 2e was semi open, maar had geen sidequests enzo, en was toch nog best lineair. Hier ben je gewoon continu hetzelfde aant doen. Bepaalde activiteiten doen zoals iemand vermoorden, iets in brand steken, geld stelen,... om zo uiteindelijk tot bij de baas van dat deel van de stad te komen. Ook ziet het er gewoon niet goed uit. Je rijdt met de auto rond en 200 m verder zie je de auto's uit het niets verschijnen en als je in de achteruit spiegel kijkt die mooi in het midden van het scherm staat, zie je de auto's en huizen gewoon in het niets verdwijnen. Dit lijkt soms eerder op een ps3 spel... Echt spijt dat ik hier 70 euro aan heb gegeven met de season pass erbij :/
Image