Re: Wat speel je op dit moment?

1442
F1 2017. Moet zeggen sinds 2010 de beste F1 game sinds dan. Tweedehands op de kop kunnen tikken en vooral multiplayer gespeeld. De grind naar level 50 is stevig, ik vermoed tss 30-50u spelen. Maar het is leuk. De First corner crashers zijn er nog steeds maar je kunt nu zelf kiezen als je kortere of langere (50% ) races wil doen. Vooral de langere races zijn bakken fun. Pace car die verschijnt bij crashes, penalty'sworden gegeven en een verplichte pit stop. Ik amuseer mij echt met de game.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1446
Toon8 wrote:Nog eens proberen Alan wake uit te spelen. Heb in juli de eerste episode gespeeld en dan nooit echt goesting gehad om verder te doen.
ik heb die ook onlangs gespeeld en de controls doen u idd geen goesting krijgen om verder te doen haha :p beetje doorgezet en toch uitgespeeld. duurt nie al te lang dat spel dus gewoon even doorbijten :)

fifa 18 journey an het spelen zit al in laatste chapter dusja veel fifa gespeeld int weekend :p
amnesia the dark descent ook aant verder doen. superawesome game da :o
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1448
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben met mad Max begonnen en ik ben onder de indruk :)
Beetje een verwaarloosde game vind Ik, ik heb mij er heel hard mee geamuseerd.
Nu bezig met the evil within 2 (binnenkort review). Ook een toppertje.
Ja eigenlijk wel, want ik had niets hoogstaand verwacht.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1450
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben met mad Max begonnen en ik ben onder de indruk :)
Beetje een verwaarloosde game vind Ik, ik heb mij er heel hard mee geamuseerd.
Nu bezig met the evil within 2 (binnenkort review). Ook een toppertje.
Hmm dus een grote verbetering tegenover de eerste. Ook niet zo aartsmoeilijk dan ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1452
fsterchele23 wrote:
Toon8 wrote:Nog eens proberen Alan wake uit te spelen. Heb in juli de eerste episode gespeeld en dan nooit echt goesting gehad om verder te doen.
ik heb die ook onlangs gespeeld en de controls doen u idd geen goesting krijgen om verder te doen haha :p beetje doorgezet en toch uitgespeeld. duurt nie al te lang dat spel dus gewoon even doorbijten :)
Daar heb je inderdaad gelijk in. En het camera standpunt vind ik ook irritant, waardoor je nooit in een rechte lijn kunt lopen en dus schuin moet beginnen wandelen :|
Het verhaal valt wel mee, maar voor mij is het nu toch vooral uit spelen om uit te spelen. Zit nu halverwege.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1453
Toon8 wrote:
fsterchele23 wrote:
Toon8 wrote:Nog eens proberen Alan wake uit te spelen. Heb in juli de eerste episode gespeeld en dan nooit echt goesting gehad om verder te doen.
ik heb die ook onlangs gespeeld en de controls doen u idd geen goesting krijgen om verder te doen haha :p beetje doorgezet en toch uitgespeeld. duurt nie al te lang dat spel dus gewoon even doorbijten :)
Daar heb je inderdaad gelijk in. En het camera standpunt vind ik ook irritant, waardoor je nooit in een rechte lijn kunt lopen en dus schuin moet beginnen wandelen :|
Het verhaal valt wel mee, maar voor mij is het nu toch vooral uit spelen om uit te spelen. Zit nu halverwege.
Het lastige zijn de vijanden die opeens van alle kanten komen en dat ge dan nogal snelle reflexen moest hebben. Misschien dat het ook gewoon aan mij lag (was het eerste spel dat ik echt gespeeld heb met een keyboard)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1454
Mr.Wolf wrote:
Toon8 wrote:
fsterchele23 wrote:
Toon8 wrote:Nog eens proberen Alan wake uit te spelen. Heb in juli de eerste episode gespeeld en dan nooit echt goesting gehad om verder te doen.
ik heb die ook onlangs gespeeld en de controls doen u idd geen goesting krijgen om verder te doen haha :p beetje doorgezet en toch uitgespeeld. duurt nie al te lang dat spel dus gewoon even doorbijten :)
Daar heb je inderdaad gelijk in. En het camera standpunt vind ik ook irritant, waardoor je nooit in een rechte lijn kunt lopen en dus schuin moet beginnen wandelen :|
Het verhaal valt wel mee, maar voor mij is het nu toch vooral uit spelen om uit te spelen. Zit nu halverwege.
Het lastige zijn de vijanden die opeens van alle kanten komen en dat ge dan nogal snelle reflexen moest hebben. Misschien dat het ook gewoon aan mij lag (was het eerste spel dat ik echt gespeeld heb met een keyboard)
Met een muis is dit dan net nog makkelijker dan bijvoorbeeld met een controller. Gewoon een flashbang smijten :P en hopen dat het indrukken van de middelste muisknop geregistreerd wordt, heb hier ook al vaak problemen mee gehad :|
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1455
Ik heb Mafia 3 toch maar opgegeven. In vergelijking met de vorige game is deze weinig waard vind ik. Zoooooooo repetitief voor een single player. Ik dacht dat de hoofdmissies nog gevarieerd gingen worden, maar daar moet je ook altijd hetzelfde doen. Ook grafisch is deze heel zwak. Opeens renderen de boompjes 5 meter voor mij nog en springen ze pas op mijn scherm. Het enige positieve is het verhaal dat een beetje interessant was. Ze hadden beter bij de formule gebleven van de 2 ipv een volledig open wereld.

Nu bezig met Blood and Wine dlc van The Witcher 3. Damn, dit moet toch al wel de mooiste omgeving zijn van het hele spel. Alles ziet er uit alsof het uit een sprookje is genomen. Overal zie je bergen, kastelen in de verte, ridders,... Echt zalig om te spelen.
Image