Re: Je nieuwste trophies

271
YES!!! Won 6 in a row in Super Star
Image
Gelijk bij de eerste poging raak! De laatste wedstrijd tegen een sterkere tegenstander (zit opbouw in) kwam ik na 75 minuten 1-0 achter en dacht ik dat het gebeurd was. Binnen 1/2 minuten maakte ik gelukkig gelijk. diep in blessuretijd kreeg ik een vrije trap waarbij ik dacht dat ik de bal definitief verspeelde, maar gelukkig kon ik m snel weer heroveren en scoorde...! Dit is elk jaar weer veruit de lastigste trophy in de game, doe er meestal toch minimaal een keer of 5/6 over om m te pakken, maar nu dus in een keer!! :D
Image

Re: Je nieuwste trophies

275
Sora_Lizard wrote:O, voetbal dus. Gelukkig leef ik in een voetbalvrij huisgezin. :P
Ik ben momenteel bezig met F1 2017 level 50 te halen multiplayer. Ik vermoed toch minstens 30-50u om dat te halen. Moest je u geroepen voelen om het ook te proberen? :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

276
NTGSruler wrote:
Sora_Lizard wrote:O, voetbal dus. Gelukkig leef ik in een voetbalvrij huisgezin. :P
Ik ben momenteel bezig met F1 2017 level 50 te halen multiplayer. Ik vermoed toch minstens 30-50u om dat te halen. Moest je u geroepen voelen om het ook te proberen? :P
Er zijn al genoeg F1-uurtjes in dit huisgezin... :q:
Image

Re: Je nieuwste trophies

277
@ Kolm: Hahaha, ik vind het nog niet genoeg, maar wij hebben nooit zoals de Belgen een rijder gehad as Jacky Ickx. Nu hebben we Max en is mijn interesse in F1 weer toegenomen. In Le Mans was ik altijd al geïnteresseerd, vooral door Porsche en later Audi.

Ik heb de game F1 alleen in een 1994 versie ergens op een oude PC. Ik weet niet of de game met een controller te spelen is? Anders zou ik je graag willen helpen, dan moet ik wel de game nog aanschaffen. De 2018 versie lijkt me niets: F1 2018

Maar wellicht zijn er meer ervaren racegamers op het forum die je kunnen helpen. Laat maar weten als ik je kan helpen. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je nieuwste trophies

278
Sora_Lizard wrote:@ Kolm: Hahaha, ik vind het nog niet genoeg, maar wij hebben nooit zoals de Belgen een rijder gehad as Jacky Ickx. Nu hebben we Max en is mijn interesse in F1 weer toegenomen. In Le Mans was ik altijd al geïnteresseerd, vooral door Porsche en later Audi.

Ik heb de game F1 alleen in een 1994 versie ergens op een oude PC. Ik weet niet of de game met een controller te spelen is? Anders zou ik je graag willen helpen, dan moet ik wel de game nog aanschaffen. De 2018 versie lijkt me niets: F1 2018

Maar wellicht zijn er meer ervaren racegamers op het forum die je kunnen helpen. Laat maar weten als ik je kan helpen. :)
Helpen is op zich niet nodig aangezien je enkel xp verdient en leveled in publieke lobbies.

Wat mij vooral verbaasd is dat jij als toch best wel hevige F1 fan geen F1 game in huis hebt? Deze game speelt perfect met controller. De precisie van insturen, remmen en accelereren is ongeëvenaard. Je bepaalt zelf met welke assists je rijdt of alles af en manueel... Max Verstappen zit ook in de game. :P Maar serieus eigenlijk moet jij deze game toch in huis hebben vind ik.
Image

Re: Je nieuwste trophies

279
Ik ben in geen enkele race game goed genoeg gewoon omdat mijn reactievermogen en het fijne gevoel in mijn vingers in de loop der jaren ben kwijtgeraakt. Maar ik zal erover denken. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je nieuwste trophies

280
Sora_Lizard wrote:Ik ben in geen enkele race game goed genoeg gewoon omdat mijn reactievermogen en het fijne gevoel in mijn vingers in de loop der jaren ben kwijtgeraakt. Maar ik zal erover denken. :)
Ah jammer wel. Ben ervan overtuigd dat je anders keihard ging genieten van een F1 game.
Image