Re: PlayStation Plus

1231
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:Mooie update vind ik.

Monster Jam Battlegrounds ben ik benieuwd naar :P
Volgens reviews slecht, maar makkelijke heel korte platinum :smug:
Da's dan mooi meegenomen natuurlijk :P
Maar een bagger game spelen alleen omdat er een makkelijke platinum op zit...? :think:
Dat zou ik zelf in ieder geval nooit doen. Het gaat toch om het plezier, niet om het aantal platinums?
Image

Re: PlayStation Plus

1232
Als platinum hunter moet je de mindere games er soms bij nemen anders kan ik nooit in die lijst blijven en zeg nu zelf je geraakt niet aan 100+ plats met enkel A games. Zolang ze gratis zijn met + maakt het niet uit, betalen ervoor doe ik niet. Moest die nu bagger zijn en frustrerend moeilijk nee. Gratis easy plat en het verzamelen is fun dus waarom niet :P ;)
Image

Re: PlayStation Plus

1233
RoyVdW wrote:Als platinum hunter moet je de mindere games er soms bij nemen anders kan ik nooit in die lijst blijven en zeg nu zelf je geraakt niet aan 100+ plats met enkel A games. Zolang ze gratis zijn met + maakt het niet uit, betalen ervoor doe ik niet. Moest die nu bagger zijn en frustrerend moeilijk nee. Gratis easy plat en het verzamelen is fun dus waarom niet :P ;)
Begrijp me ook niet verkeerd Roy: als je bij wordt van het op deze manier platinum hunten moet je dat ook vooral doen (ook al zou je er wel voor betalen)!
Het is gewoon alleen niet voor mij en ik kan me persoonlijk dan ook niet voorstellen dat je een slechte game wilt spelen alleen maar om de platinum te halen. Maar dat is net iets als ShAmPi die vast niet begrijpt waarom ik graag de platinum haal op de games die ik speel :lol:

Ik haal in ieder geval niet de platinums om in een bepaalde lijst te blijven, zelfs niet om hoog te scoren in onze leaderboards ;). Nee, ik doe dat omdat ik een completionist ben (alhoewel niet zo erg als onze Captain) en ik plezier haal uit het spelen van games (en dus het liefst tot 100%). Dat is ook niet gekomen op het moment dat trophies geïntroduceerd werden (hierdoor ben ik eerlijk gezegd wel begonnen met het spelen op hogere moeilijkheidsgraden) en daar dus ook niet afhankelijk van.

Het lijkt mij trouwens prima mogelijk om 100+ plats te halen met enkel A games, maar dat is een heel andere discussie :D
Image

Re: PlayStation Plus

1235
oxiraantje wrote:Stomme vraag mss maar neem je je naam mee van je ps3 naar je ps4 acc ?
Ja hoor absoluut. Op Playstation kan je nog steeds niet je naam veranderen tenzij je een andere account aanmaakt. Wees ook eventjes aandachtig als je je PS4 instelt en je dus jezelf een Master Account toewijst.
Image

Re: PlayStation Plus

1236
Je kan je PSN account gebruiken op PS3, PS4, PSVita en PS Now ook. Is een kwestie van bij het opstarten van je PS4 en aanmaken van een account, aan te geven dat je al een PSN account hebt en dan je email en wachtwoord van dat account ingeven.
Image

Re: PlayStation Plus

1241
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Voorlopig nog niks bekend, zijn druk bezig met Paris Show. En het is nog iets meer dan een week tot de volgende store update, ik schat dinsdag of woensdag bekendmaking.
Is dat niet altijd op een dinsdag?
Op de eerste dinsdag van de maand komen de ps+ spellen, en morgen is het de 31e ;) :(
Image

Re: PlayStation Plus

1242
minermb wrote:
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Voorlopig nog niks bekend, zijn druk bezig met Paris Show. En het is nog iets meer dan een week tot de volgende store update, ik schat dinsdag of woensdag bekendmaking.
Is dat niet altijd op een dinsdag?
Op de eerste dinsdag van de maand komen de ps+ spellen, en morgen is het de 31e ;) :(
Dan hebben ze nog een week :p De profiteurs :lol:
Image

Re: PlayStation Plus

1243
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Voorlopig nog niks bekend, zijn druk bezig met Paris Show. En het is nog iets meer dan een week tot de volgende store update, ik schat dinsdag of woensdag bekendmaking.
Is dat niet altijd op een dinsdag?
Meestal woensdag
Ik denk dat de aankondiging wel al klaar zal staan om gepost te worden, maar dit zal normaliter pas morgen aan het eind van de middag zijn. Wees er zeker van dat Marty er dan als de kippen bij is om dat hier als eerste te plaatsen :D. Erg handig: dan hoef je ook nergens anders naar toe voor dat nieuws!
Image

Re: PlayStation Plus

1245
RoyVdW wrote:Dat klopt ik vind dat die kerel dat goed doet daarom lees ik het altijd hier klaar en duidelijk. Ok dus morgen of next wk dinsdag dan.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Het zou morgen moeten zijn, want volgende week dinsdag zouden ze al in de store moeten verschijnen! :love:
Image
cron